Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Κόσμος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.03.2021
Κόσμος
Διεθνείς ειδήσεις από όλο τον κόσμο. Άρθρα και αναλύσεις για όλα όσα συμβαίνουν στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ασία και τον υπόλοιπο κόσμο.

«Ώρα να μιλήσουμε για τους εξωγήινους»: Η NASA καλεί σε συζήτηση για την ανακάλυψη ζωής εκτός Γης

© Φωτογραφία : YouTube/ HubbleESAΤο άστρο HBC 672 και ο δίσκος σκόνης και αερίων γύρω από αυτό
Το άστρο HBC 672 και ο δίσκος σκόνης και αερίων γύρω από αυτό - Sputnik Ελλάδα, 1920, 31.10.2021
H NASA αναφέρει ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένα νέο πλαίσιο αναφοράς για την ανακάλυψη (ή όχι) εξωγήινων και για το πώς θα μάθει η ανθρωπότητα τα... όποια καλά νέα.
Επιστήμονες της NASA ζητούν ένα νέο πλαίσιο αναφοράς για την αναζήτηση εξωγήινης ζωής και προτείνουν να δημιουργηθεί μια κλίμακα που αξιολογεί και συνδυάζει διαφορετικές αποδείξεις για το αν τελικά είμαστε μόνοι μας στο σύμπαν.
Σε νέο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature από τον επικεφαλής επιστήμονα της NASA, τον Τζιμ Γκριν, αναφέρεται ότι η υπηρεσία προσφέρεται να παρέχει ένα σημείο εκκίνησης για να ξεκινήσουν οι συζητήσεις για το θέμα της ύπαρξης εξωγήινων.
«Έτσι, θα μπορέσουμε να καταλάβουμε πού βρισκόμαστε όσον αφορά στην αναζήτηση ζωής σε συγκεκριμένες τοποθεσίες και στις δυνατότητες για αποστολές και δημιουργία τεχνολογίας που θα μας βοηθήσει σε αυτή την αναζήτηση», αναφέρει ο Γκριν.
Η κλίμακα αυτή θα έχει επτά επίπεδα «σαν μια πολύπλοκη σκάλα» τα οποία, σύμφωνα με τη NASA, θα οδηγήσει τους επιστήμονες στο συμπέρασμα αν υπάρχει ζωή έξω από τη Γη.
Τα πρώτα τρία επίπεδα θα βοηθήσουν τους επιστήμονες να βρουν ίχνη για «σημάδια ζωής», θα διασφαλίζουν ότι ο εντοπισμός τους έγινε από όργανα στη Γη και θα βοηθήσει στην κατανόηση του πώς βρίσκονται βιολογικά σημάδια σε ένα αναλογικό περιβάλλον.
«Μέχρι στιγμής, ο κόσμος νομίζει ότι υπάρχουν μόνο δύο επιλογές: υπάρχουν εξωγήινοι ή δεν υπάρχουν», σχολιάζει η Mary Voytek, επικεφαλής του προγράμματος αστροβιολογίας της NASA στα κεντρικά γραφεία του οργανισμού στην Ουάσινκτον.
Μεταλλικός εξωγήινος τρέχει μέσα στη νύχτα στην Αλμπέρτα του Καναδά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.10.2021
Μεταλλικοί εξωγήινοι στον Καναδά; - Παράξενο ανθρωποειδές τρέχει μέσα στο σκοτάδι - Βίντεο
Η ίδια πρόσθεσε ότι η υπηρεσία χρειάζεται έναν καλύτερο τρόπο για να μοιραστεί «τον ενθουσιασμό κάθε ανακάλυψης» με το κοινό και τους άλλους επιστήμονες.
Και καταλήγει: «Η αναζήτηση για τη ζωή εκτός Γης χρειάζεται ευρεία συμμετοχή από την επιστημονική κοινότητα και πολλά είδη παρατηρήσεων και πειραμάτων. Μαζί, μπορούμε να είμαστε πιο δυνατοί στην προσπάθειά μας να βρούμε αν είμαστε ή όχι μόνοι στο σύμπαν».
Ροή ειδήσεων