Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Τα 5 τρόφιμα για να έχετε ένα λαμπερό και υγιές δέρμα

© Φωτογραφία : CC0Γυναίκα
Γυναίκα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 31.10.2021
Βρείτε μας
Ενώ η ρουτίνα ομορφιάς και η ενυδάτωση είναι απαραίτητες για την απόκτηση ενός υγιούς δέρματος, μην ξεχνάτε ότι είμαστε αυτό που τρώμε. Στο εν λόγω άρθρο σάς λέμε ποια τρόφιμα πρέπει να προσθέσετε στη διατροφή σας για να καθυστερήσετε τη γήρανση και να έχετε το δέρμα που πάντα ονειρεύεστε.
Αντιοξειδωτικά
Για να αναδείξετε το λαμπερό δέρμα, πρέπει να καταναλώνετε περισσότερα τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Σ' αυτή την περίπτωση, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι μια τέλεια επιλογή, καθώς θα βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από κυτταρικές βλάβες που προκαλούνται από τις λεγόμενες ελεύθερες ρίζες.
Η βήτα-καροτίνη - παρούσα στα καρότα, τις κολοκύθες και τις γλυκοπατάτες - και η λουτεΐνη, την οποία μπορείτε να βρείτε στην παπάγια, το λάχανο και τα λαχανικά, είναι τα πιο ευεργετικά αντιοξειδωτικά για το δέρμα. Προσπαθήστε να προσθέσετε τουλάχιστον πέντε καθημερινές μερίδες φρούτων και λαχανικών στη διατροφή σας.
Βιταμίνη Ε
Τα τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Ε προστατεύουν επίσης το δέρμα σας από την οξείδωση και εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες. Αλλά ποια τρόφιμα πρέπει να καταναλώνετε πιο συχνά για να επωφεληθείτε από το 100% των καλλυντικών ιδιοτήτων τους; Ξηροί καρποί όπως φουντούκια, αμύγδαλα ή κουκουνάρια είναι ιδιαίτερα πλούσια σε αυτή τη βιταμίνη. Σας συνιστούμε επίσης να προσθέσετε αβοκάντο, ηλιέλαιο και καλαμποκέλαιο στη διατροφή σας.
Aντηλιακό στο δέρμα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 11.10.2021
Έξι τρόποι για να καταπολεμήσετε το ξηρό, αφυδατωμένο δέρμα
Ωμέγα-3
Ξεχωρίζουν για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους και είναι σε θέση να μειώσουν το πρήξιμο και τον ερεθισμό. Αυτά τα λιπαρά οξέα μπορούν επίσης να προστατεύσουν το δέρμα σας από τραυματισμούς και είναι φυσικές ενυδατικές κρέμες. Επιπλέον, έχουν κάποια φωτοπροστατευτική επίδραση στο δέρμα και, κατά συνέπεια, αποτρέπουν τις ρυτίδες. Μεταξύ των τροφίμων που είναι πλουσιότερα σε Ωμέγα-3 είναι τα ψάρια, τα οστρακοειδή, οι ξηροί καρποί, η σόγια και οι σπόροι chia.
Διαγράψτε το πρόχειρο φαγητό από το διαιτολόγιό σας
Το γρήγορο φαγητό μπορεί να είναι πραγματικά επιβλαβές για το δέρμα σας. Τα τηγανητά τρόφιμα και, κατά συνέπεια, τα πλούσια σε κακά λίπη είναι ιδιαίτερα επικίνδυνα. Για να αποκτήσετε ένα αξιοζήλευτο δέρμα, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην καθημερινή σας διατροφή και προσπαθήστε να περιορίσετε την κατανάλωση πρόχειρου φαγητού. Ενώ οι τηγανιτές πατάτες ή ένα νόστιμο μπιφτέκι είναι εύγευστα δεν έχουν την ίδια επίδραση στο σώμα σας ενώ προκαλούν πρήξιμο και απομακρύνουν το φυσικό φως από το δέρμα σας.
Προσέξτε τις δίαιτες που υπόσχονται πολύ γρήγορη απώλεια βάρους
Η υιοθέτηση μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής είναι απαραίτητη, αλλά θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι οι δίαιτες γρήγορης απώλειας βάρους είναι πολύ περιοριστικές ενώ μπορεί να είναι επιβλαβείς, καθώς βλάπτουν το δέρμα σας και οδηγούν στην εμφάνιση πρόωρων ρυτίδων και ραγάδων. Εάν πρέπει πραγματικά να χάσετε μερικά επιπλέον κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα, σάς συνιστούμε να συνδυάσετε μια υποθερμιδική διατροφή με την κατανάλωση βιταμινών και ανόργανων συστατικών.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала