Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Υπέρταση: Το «μαγικό» λαχανικό που ρίχνει την πίεση

© Φωτογραφία : pixabayΠιεσόμετρο
Πιεσόμετρο  - Sputnik Ελλάδα, 1920, 06.11.2021
Βρείτε μας
Αν πάσχετε από υψηλή αρτηριακή πίεση ένα λαχανικό που μπορείτε να το εντάξετε στο διατροφικό σας πρόγραμμα μπορεί να σάς βοηθήσει να την μειώσετε.
Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι μια πολύ κοινή πάθηση που επηρεάζει σχεδόν το ένα τρίτο όλων των ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εάν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση - η οποία είναι επίσης γνωστή ως υπέρταση - θα μπορούσατε να την μειώσετε μέσω της κατανάλωσης ορισμένων τροφίμων, συμπεριλαμβανομένου ενός σχετικά κοινού λαχανικού.

Η σημασία της έγκαιρης διάγνωσης

Είναι ζωτικής σημασίας αν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση, να διαγνωστεί το συντομότερο δυνατό. Η υπέρταση αυξάνει τον κίνδυνο θανατηφόρων επιπλοκών, συμπεριλαμβανομένων καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών επεισοδίων. Αλλά κάνοντας μόνο μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας θα μπορούσατε να βοηθήσετε το σώμα σας να προστατευτεί από την υψηλή αρτηριακή πίεση.
Παντζάρι - Sputnik Ελλάδα, 1920, 19.10.2021
Υπέρταση: Ο «άγνωστος» κόκκινος χυμός που ρίχνει την πίεση

Τα οφέλη του σέλινου και των ωμών λαχανικών

Η τακτική κατανάλωση σέλινου θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής σας πίεσης, σύμφωνα με τη διατροφολόγο Δρ. Sarah Brewer.
Το σέλινο περιέχει κάλιο, το οποίο του δίνει τα αντιυπερτασικά του αποτελέσματα. Το κάλιο χρησιμοποιείται από το σώμα για να απαλλαγούμε από τυχόν περίσσεια νατρίου. Το νάτριο είναι ένα από τα χειρότερα θρεπτικά συστατικά για την αρτηριακή πίεση. Το εν λόγω λαχανικό περιέχει επίσης νιτρώδη άλατα, τα οποία είναι ιδανικά για ασθενείς με υψηλή αρτηριακή πίεση καθώς τα νιτρώδη λειτουργούν διασταλτικά στα αιμοφόρα αγγεία, γεγονός που βελτιώνει τη ροή του αίματος.
«Το σέλινο και οι σπόροι σέλινου συμβάλουν στην καλή υγεία αλλά μπορούν να βοηθήσουν και στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης», έγραψε η Δρ. Brewer στην ιστοσελίδα της, MyLowerBloodPressure.com. «Το σέλινο περιέχει κάλιο που βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης αποβάλλοντας το νάτριο από το σώμα, μέσω των νεφρών». Η κύρια επίδραση μείωσης της αρτηριακής πίεσης του σέλινου προέρχεται από την υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικά νιτρώδη άλατα παρόμοια με αυτά που βρίσκονται στη ρίζα του τεύλου. Αυτά διαστέλλουν τα αιμοφόρα αγγεία για να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. «Επίσης, η κατανάλωση ωμών λαχανικών όπως το προαναφερθέν σέλινο, οι ντομάτες, τα καρότα και τα νωπά κρεμμύδια συμβάλουν στη χαμηλότερη αρτηριακή πίεση».

Τα οφέλη της μπανάνας

Θα μπορούσατε επίσης να μειώσετε την πίεσή σας τρώγοντας περισσότερες μπανάνες, έχει ισχυριστεί η διατροφολόγος και αναφέρει δημοσίευμα της ιστοσελίδας express.co.uk.
Οι μπανάνες είναι μία από τις καλύτερες πηγές καλίου, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για την εξισορρόπηση των αρνητικών επιπτώσεων του νατρίου. Το κάλιο λειτουργεί ρυθμίζοντας την ποσότητα των υγρών στο σώμα. Αν υπάρχει πολύ νερό στο σώμα, το πλεονάζον υγρό στο αίμα ασκεί επιπλέον πίεση στα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων.

Η σημασία της υγιεινής διατροφής

Η υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής θα σάς βοηθήσει να διαχειριστείτε την αρτηριακή σας πίεση στο σπίτι.
Στόχος είναι να τρώτε τουλάχιστον πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα. Εάν ανησυχείτε για την αρτηριακή σας πίεση, θα πρέπει να μιλήσετε με γιατρό ή φαρμακοποιό. Εν κατακλείδι η υπέρταση χωρίς θεραπεία αυξάνει τον κίνδυνο θανατηφόρας καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала