Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Η καλύτερη τροφή για να «πνίξετε» αμέσως το αίσθημα της πείνας

© Φωτογραφία : Pixabay/JESHOOTS-comΦιλέτο κοτόπουλο
Φιλέτο κοτόπουλο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 07.11.2021
Βρείτε μας
Φροντίστε να την συμπεριλάβετε σε κάθε γεύμα για να νιώθετε χορτάτοι την υπόλοιπη μέρα!
Ο κορεσμός είναι το αίσθημα… πληρότητας του στομαχιού που μας κάνει να σταματήσουμε να τρώμε. Μπορεί η «σύλληψή» του να είναι δύσκολη, ωστόσο για καλή σου τύχη, οι ειδικοί έχουν αναγνωρίσει ποιες τροφές είναι πιο… χορταστικές!
Παρατήρησαν μάλιστα ότι πολλές τροφές με λίγες θερμίδες που συνιστώνται για απώλεια βάρους και δίαιτες βρίσκονται πολύ χαμηλά στην κλίμακα κορεσμού, με αποτέλεσμα να προκαλούν αργότερα υπερκατανάλωση τροφής λόγω της αύξησης της πείνας.
Ποια τροφή θεωρείται έτσι η καλύτερη για να κόψει… μαχαίρι την πείνα και τις καταστροφικές για μια δίαιτα… λιγουρίτσες;
Η πρωτεΐνη θεωρείται το No1 μακροθρεπτικό συστατικό που χορταίνει.
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Nutrition Journal, ένα σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να μειώσει τις συνολικές θερμίδες που καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας σε σύγκριση με ένα σνακ με πολλά λιπαρά ή υδατάνθρακες.
Η πρωτεΐνη είναι η καλύτερη επιλογή για πολλούς λόγους. Πρώτον, είναι πιο χορταστική. Χρειάζεται πολύς χρόνος για την πέψη, με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε «γεμάτοι».
Η πρωτεΐνη έχει επίσης υψηλή θερμική επίδραση στα τρόφιμα και αυξάνει τον μεταβολισμό σας μέσω των θερμίδων που καίγονται για να χωνευτεί. Η πρωτεΐνη είναι δύο φορές πιο χορταστική, ακολουθούμενη από τους υδατάνθρακες και, τέλος, το λίπος.
Πιεσόμετρο  - Sputnik Ελλάδα, 1920, 05.11.2021
Αρτηριακή πίεση: Το λαχανικό που τη ρίχνει και ταυτόχρονα βοηθά στη λειτουργία του ήπατος
Τα επεξεργασμένα άλλωστε τρόφιμα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και λίπος βρίσκονται αρκετά χαμηλά στον δείκτη κορεσμού.
Σκεφτείτε λοιπόν να αντικαταστήσετε τα γλυκά και τα ντόνατς στο πρωινό σας με αυγά, τοστ ολικής αλέσεως και φρούτα.
Θα νιώσετε τελείως διαφορετικά επίπεδα πληρότητας και κορεσμού, ενώ θα επηρεαστούν αναλόγως οι διατροφικές σας επιλογές αργότερα μέσα στην ημέρα.
Ένα ισορροπημένο πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη μπορεί να εκτοξεύσει το αίσθημα της πληρότητας και να σας παρακινήσει να… ράψετε το στόμα σας απολύτως φυσικά, μειώνοντας τις συνολικές θερμίδες που θα καταναλώσετε αργότερα μέσα στην ημέρα.
Για να αυξήσετε το αίσθημα κορεσμού και να μειώσετε την επιθυμία για φαγητό κατά τη διάρκεια της ημέρας, βεβαιωθείτε ότι τα γεύματά σας έχουν επαρκή πρωτεΐνη.
Δεν θα ήταν επίσης κακό αν θέλετε να ρίξετε και μια… ματιά στον τύπο των υδατανθράκων που τρώτε, καθώς είναι το δεύτερο πιο ικανοποιητικό μακροθρεπτικό συστατικό. Υδατάνθρακες με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες όπως οι πατάτες, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το καστανό ρύζι και τα φρούτα είναι αρκετά κοντά στις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και μπορούν να σας βοηθήσουν φυσικά να αισθάνεστε πιο χορτάτοι.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала