Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Διατροφολόγος αποκαλύπτει: Το συνηθισμένο λαχανικό που βοηθά στην υγεία της καρδιάς

CC0 / / Λαχανικά
Λαχανικά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.11.2021
Βρείτε μας
Διατροφολόγος αποκάλυψε ποιο λαχανικό έχει ευεργετική επίδραση σε άτομα με καρδιαγγειακά νοσήματα.
Η διατροφολόγος Αικατερίνη Μάρκοβα σε δηλώσεις της στο Sputnik ανέφερε ότι η πιπεριά έχει ευεργετική επίδραση σε όσους έχουν προδιάθεση για καρδιαγγειακά νοσήματα.
Οι πιπεριές είναι πηγή βιταμινών και μετάλλων όπως A, E, B2, B5, B9, PP, ψευδάργυρο, σίδηρο, κάλιο. Επίσης, αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης C.
Σημειώνεται ότι για να διατηρήσετε τη βιταμίνη C, απαιτείται η κατανάλωση ολόκληρων των φρούτων και των λαχανικών. Το κόψιμό τους επιτρέπεται λίγο πριν το σερβίρισμα και με τη χρήση κεραμικού μαχαιριού.
Συμπληρώματα βιταμινών - Sputnik Ελλάδα, 1920, 22.07.2021
Ειδικός διαλύει έξι μύθους για τις βιταμίνες
Η ειδικός πρόσθεσε, επίση, ότι οι πιπεριές παρέχουν στον οργανισμό μας φυτικές ίνες, με την κόκκινη πιπεριά να έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα (2,1 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια).
«Η προσθήκη της πιπεριάς στη διατροφή δρα ευεργετικά σε όσους έχουν μια προδιάθεση για καρδιαγγειακά νοσήματα λόγω της περιεκτικότητάς της σε βιταμίνη P και βιταμίνη C, με αποτέλεσμα τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων να γίνονται πιο ελαστικά» επισήμανε η διατροφολόγος.
Λαχανικά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 24.10.2021
Διαβήτης τύπου 2: Το πράσινο λαχανικό που πρέπει να προσθέσετε στα γεύματά από σήμερα

Ποιοι δεν πρέπει να καταναλώνουν πιπεριές

Ωστόσο, συχνά εμφανίζονται δυσανεξίες σε αυτό το είδος λαχανικών και γι' αυτόν τον λόγο πρέπει να παρακολουθούμε τις αντιδράσεις κάθε οργανισμού χωριστά. Επιπλέον, οι πιπεριές θα πρέπει να αποκλείονται από τη διατροφή ατόμων με αυτοάνοσα νοσήματα.
Σκόρδα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 02.11.2021
Τι συμβαίνει στο σώμα μας αν τρώμε σκόρδο κάθε μέρα
«Σε περίπτωση που αισθανθείτε δυσάρεστα συμπτώματα μετά την κατανάλωση φρέσκιας πιπεριάς, όπως φούσκωμα, αέρια ή διαταραχές στην εντερική λειτουργία, τότε δοκιμάστε να καταναλώστε την πιπεριά μαγειρεμένη. Αλλιώς, μπορείτε να την καταναλώσετε φρέσκια, ειδικά το καλοκαίρι» είπε καταλήγοντας η διατροφολόγος Αικατερίνη Μάρκοβα.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала