Τα 3 πιο υγιεινά λαχανικά που μειώνουν τις καρδιακές παθήσεις και τον κίνδυνο καρκίνου

CC0 / / Λαχανικά
Λαχανικά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.11.2021
Η μακροζωία και η διατροφή θα συμβαδίζουν πάντα με πολυάριθμες μελέτες και ειδικούς να υποστηρίζουν τα οφέλη των λαχανικών. Ωστόσο, η κατανάλωση τριών συγκεκριμένων λαχανικών θα μπορούσε να μειώσει τις καρδιακές παθήσεις και τον κίνδυνο καρκίνου, να βελτιώσει την όραση και να παρατείνει τη διάρκεια ζωής.
Αποτελεί επιτακτική ανάγκη να τρεφόμαστε υγιεινά προκειμένου να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας αυξάνοντας και το προσδόκιμο της ζωής μας.
Όλοι, επίσης, ξέρουμε πως τα λαχανικά είναι ένα από τα πιο υγιεινά τρόφιμα στον πλανήτη. Ποια όμως είναι τα τρία λαχανικά που σύμφωνα με τους ερευνητές αυξάνουν τη μακροζωία;

Λαχανικά που έχουν υποστεί ζύμωση

Σύμφωνα με έρευνα η μικροβιακή ποικιλομορφία είναι ένας βασικός παράγοντας στη μακροζωία και την υγιή γήρανση, και εδώ συμβάλουν τα λαχανικά που έχουν υποστεί ζύμωση.
Τα ευρήματα έχουν επισημάνει ότι τα εν λόγω τρόφιμα μπορεί να αλλάξουν τη δημιουργία των τρισεκατομμυρίων βακτηρίων που κατοικούν στο έντερο κάποιου.
Αυτό υπόσχεται πολλά για όσους επιδιώκουν να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής τους, καθώς αυτά τα βακτήρια έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής.
Φρούτα και λαχανικά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.09.2021
Προσοχή! Τι συμβαίνει στο σώμα σας αν δεν τρώτε καθόλου φρούτα και λαχανικά

Παντζάρια

Η προσθήκη περισσότερων παντζαριών στη διατροφή μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της μακροζωίας, από την ενίσχυση της απώλειας βάρους έως την πρόληψη χρόνιων ασθενειών, όπως ο καρκίνος.
Τα γογγύλια ή παντζάρια είναι μια εξαιρετική πηγή ινών, βιταμίνης C, μαγνησίου και φυλλικού οξέος.
Η Δρ. Sarah Brewer και η διαιτολόγος Juliette Kellow, αναφέρουν πως η κατανάλωση παντζαριών θα μπορούσε να συμβάλει στη μακροζωία.
Στο βιβλίο τους «Eat Better Live Longer» έγραψαν: «Τα παντζάρια είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ και βιταμίνη Β, τα οποία είναι απαραίτητα για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα».

Φυλλώδη λαχανικά

Λαχανικά όπως το μπρόκολο είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά και συμβάλλουν στην προστασία από καρδιακές παθήσεις και καρκίνο.
Τα πράσινα λαχανικά είναι πλούσια σε μοναδικές ενώσεις που ονομάζονται γλυκοσινολικά, τα οποία διασπώνται για να σχηματίσουν ενώσεις που καταστρέφουν τον καρκίνο και είναι γεμάτα με φλαβονοειδή και καροτενοειδή.
Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά είναι πλούσια σε βήτα καροτένιο και φαίνεται να έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην υγεία σύμφωνα με πολυάριθμες μελέτες.
Τα φυλλώδη χόρτα συνδέονται με μειωμένο κίνδυνο καρδιακής προσβολής, εγκεφαλικού επεισοδίου, διαβήτη και αρκετών καρκίνων.
Μια νέα μελέτη από Αμερικανούς επιστήμονες αναφέρει ότι η κατανάλωση πράσινων φυλλωδών χόρτων όπως το λάχανο και το σπανάκι μπορούν να προκαλέσουν αλλαγές στο DNA που μπορούν να αντιστρέψουν τη γήρανση έως και δύο χρόνια.
Οι ερευνητές έχουν επίσης διαπιστώσει ότι οι βιολογικές διαδικασίες που σχετίζονται με την ηλικία – το γενετικό ρολόι κάποιου – επιβραδύνθηκαν από δίαιτες που ήταν πλούσιες σε φυλλώδη πράσινα λαχανικά.
Αυτοί οι τύποι λαχανικών είναι επίσης πλούσιοι στο απαραίτητο φυλλικό οξύ Β-βιταμίνης συν λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, καροτενοειδή που προστατεύουν τα μάτια και τα διατηρούν υγιή ακόμη και στα γηρατειά, όπως αναφέρει δημοσίευμα της express.co.uk.
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала