Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Καφές: Αυτή η ποσότητα καθημερινά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο από διάφορες ασθένειες

CC0 / / Διάφορα ροφήματα
Διάφορα ροφήματα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.11.2021
Βρείτε μας
Σε πολλά επίπεδα, ο καφές μπορεί να επιδράσει θετικά στην υγεία μας. Ένας διατροφολόγος αναφέρεται στην ημερήσια ποσότητα του ροφήματος που μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών, όπως είναι οι καρδιαγγειακές παθήσεις και ο διαβήτης τύπου 2.
Ο καφές μπορεί να είναι ακόμα και ο λόγος που βρίσκετε το κίνητρο να σηκωθείτε από το κρεβάτι και να αρχίσετε την ημέρα σας. Ευτυχώς για όλους τους λάτρεις του ροφήματος, είναι γνωστό ότι έχει πολλά εκπληκτικά θετικά οφέλη για την υγεία.
Ο διατροφολόγος, Δρ. Φράνκι Φίλιπς, σε σχετικές δηλώσεις στο «Eat This, Not That!» αναφέρθηκε στα πολυάριθμα οφέλη του καφέ στην υγεία.
Μέτρηση πίεσης - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.11.2021
Υπέρταση: Το μαύρο ρόφημα που μειώνει αμέσως την ανεβασμένη πίεση

Ποια είναι τα οφέλη του καφέ

Ο διατροφολόγος σημείωσε πως «γίνεται περισσότερη έρευνα σε αυτούς τους τομείς, αλλά η κατανάλωση καφέ με μέτρο (από τρία έως πέντε φλιτζάνια την ημέρα) είναι γνωστό ότι έχει αντίκτυπο ως προς τον χαμηλότερο κίνδυνο ασθενειών, συγκεκριμένα στις καρδιακές παθήσεις, και πιθανώς στην αρτηριακή πίεση και στον διαβήτη τύπου 2».
Ακόμα, ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) έχει πει ότι είναι ασφαλές να πίνετε έως και 400 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης την ημέρα (τα προτεινόμενα όρια αλλάζουν σε περίπτωση εγκυμοσύνης), αλλά πρέπει να προσέχετε αν έχετε ευαισθησία στη συγκεκριμένη ουσία.
Η κατανάλωση πολλών φλιτζανιών σε καθημερινή βάση έχει πράγματι συνδεθεί με τη μείωση του κινδύνου ασθενειών, όπως είναι οι καρδιακές παθήσεις και ο διαβήτης τύπου 2.
Λαχανικά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.11.2021
Τα 3 πιο υγιεινά λαχανικά που μειώνουν τις καρδιακές παθήσεις και τον κίνδυνο καρκίνου
Για παράδειγμα, μια στατιστική ανάλυση που έγινε σε περισσότερες από 30 διαφορετικές μελέτες που σχετίζονται με την καφεΐνη, διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που έπιναν από τρία έως πέντε φλιτζάνια καφέ ανά ημέρα, είχαν χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου κατά 15% από εκείνους που δεν έπιναν καφέ.
Σε μια άλλη στατιστική ανάλυση διαπιστώθηκε ότι όσοι έπιναν περίπου τρία φλιτζάνια καφέ την ημέρα, μείωσαν τον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο κατά 21%.
Με βάση αυτές τις μελέτες, η ποσότητα καφέ που πρέπει να πίνετε την ημέρα για να μειώσετε τον κίνδυνο ασθένειας είναι από τρία έως πέντε φλιτζάνια και, σύμφωνα με τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, όσοι καταναλώνουν τακτικά καφέ καθημερινά, είχαν μικρότερες πιθανότητες να αναπτύξουν διαβήτη τύπου 2 από εκείνους που δεν έπιναν το ρόφημα.
Μαζί με τη μείωση του κινδύνου ασθένειας, ο καφές είναι γνωστό ότι βοηθά και στην υγεία του εγκεφάλου.
Έτσι, σύμφωνα με τον Δρ. Φράνκι Φίλιπς «η κατανάλωση καφέ με μέτρο έχει συνδεθεί με βελτιώσεις στα επίπεδα εγρήγορσης και ενέργειας, καθώς και με τη γνωστική λειτουργία και την υποστήριξη της καλύτερης λειτουργίας του εγκεφάλου».
Ο ίδιος προσθέτει πως ενώ χρειάζεται ακόμα περισσότερη έρευνα, υπάρχουν ενδιαφέρουσες σχέσεις μεταξύ της κατανάλωσης καφέ και βελτιώσεων σε νευροεκφυλιστικές καταστάσεις, συμπεριλαμβανομένων της άνοιας και του Αλτσχάιμερ.
Φρούτα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.11.2021
Το «μαγικό» φρούτο που μειώνει τη χοληστερίνη και τον κίνδυνο εγκεφαλικού έως και κατά το ήμισυ
Η κατανάλωση καφέ έχει, επίσης, συνδεθεί με το αδυνάτισμα και την καλύτερη διαχείριση του βάρους.
Σύμφωνα με τον διατροφολόγο «η περιεκτικότητα του ροφήματος σε καφεΐνη μπορεί να έχει ευεργετική επίδραση στον μεταβολισμό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του μεταβολικού ρυθμού και είναι πιθανό να υπάρχει κάποια επίδραση στη διαχείριση βάρους και στην οξείδωση της καύσης λίπους».
Αν και ο αριθμός των φλιτζανιών παίζει σημαντικό ρόλο, καλό είναι να εστιάσετε και στο πώς καταναλώνετε τον καφέ.
Χαρακτηριστικά, ο Δρ. Φράνκι Φίλιπς τόνισε: «Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την υγιεινή εκδοχή του καφέ σας, δοκιμάστε να τον καταναλώνετε χωρίς να προσθέτετε ζάχαρη ή αρωματισμένα σιρόπια και χρησιμοποιείτε γάλα με χαμηλά λιπαρά ή άπαχο αντί για κρέμα ή γάλα με πλήρη λιπαρά».
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала