Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Βιταμίνη C: Διατροφολόγος αποκαλύπτει ποιο είναι το χειρότερο συμπλήρωμα που μπορούμε να πάρουμε

CC0 / / Πορτοκάλια
Πορτοκάλια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 11.11.2021
Βρείτε μας
Με σκοπό την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, πολλοί παίρνουμε συμπλήρωμα για τη βιταμίνη C. Μια διατροφολόγος αποκαλύπτει ποια είναι η χειρότερη μορφή του.
Η εποχή της γρίπης έχει φτάσει, πράγμα που σημαίνει ότι πολλοί από εμάς καταναλώνουμε συμπληρώματα διατροφής για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματός μας.
Έτσι, η βιταμίνη C είναι ένα από τα πιο συνήθη συμπληρώματα όπως και η βιταμίνη D. Οι περισσότεροι, μάλιστα, λαμβάνουν τη βιταμίνη C όχι μόνο ως τρόπο ενίσχυσης του ανοσοποιητικού τους, αλλά και για να αναρρώσουν πιο γρήγορα σε περίπτωση που κρυολογήσουν.
Ωστόσο, μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε το σωστό συμπλήρωμα βιταμίνης C, καθώς υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τύποι, αλλά η Κόρτνεϊ Ντ' Άντζελο, διατροφολόγος, αποκαλύπτει ποιο είναι το χειρότερο συμπλήρωμα.
Ο Σοβιετικός πολίστας Βλαντιμίρ Ακίμοφ - Sputnik Ελλάδα, 1920, 11.11.2021
Αθλητικά
«Αυτοί που σκότωσαν τον Βολόντια είναι νεκροί»: Ο μυστηριώδης φόνος ενός αθλητή σταρ της ΕΣΣΔ

Τα είδη συμπληρώματος για τη βιταμίνη C

Η ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη βιταμίνης C είναι 75 χιλιοστόγραμμα για ενήλικες γυναίκες και 90 χιλιοστόγραμμα για ενήλικες άνδρες, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας των ΗΠΑ.
Εάν χρειάζεστε ενίσχυση της βιταμίνης C ή αισθάνεστε ότι δεν λαμβάνετε αρκετή ποσότητα μέσω της τροφής σας, μπορείτε πάντα να επιλέξετε ένα σχετικό συμπλήρωμα.
Ανθρώπινος εγκέφαλος (καλλιτεχνική αναπαράσταση) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.11.2021
Εγκεφαλικό: Μια μόνο μερίδα ενός συγκεκριμένου φαγητού μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο
Οι πιο κοινές μορφές αυτών των συμπληρωμάτων είναι τα χάπια, τα μασώμενα, οι σκόνες και η υγρή λιποσωμική βιταμίνη C. Σύμφωνα με την Κόρτνεϊ Ντ' Άντζελο, η επιλογή ενός χαπιού ή μασώμενου δισκίου μπορεί να είναι ο ευκολότερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι παίρνετε τη σωστή ποσότητα.
Ακόμα, η ίδια σε σχετικές δηλώσεις στο «Eat This, Not That!» ανέφερε: «Η σκόνη της βιταμίνης C δεν είναι και τόσο καλή επιλογή επειδή πρέπει να την αναμείξετε με ένα ρόφημα, το οποίο μπορεί να μην σας αρέσει και πρέπει να προσέχετε τον αριθμό των κουταλιών».
Επομένως, εάν αναζητάτε συνέπεια, η επιλογή ενός συμπληρώματος σε μορφή χαπιού με χαμηλή δοσολογία μπορεί να είναι ό,τι καλύτερο.
Το κόκκινο κρέας έχει πολύ περισσότερη χοληστερόλη από τα ψάρια. - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.11.2021
Υψηλή χοληστερίνη: Μία «πολύ κοινή» ανεπάρκεια βιταμίνης συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο

Γιατί οι μικρότερες δόσεις βιταμίνης C είναι καλύτερες;

Αυτό που μπορεί να μην συνειδητοποιείτε είναι ότι μπορεί να είναι δελεαστικό να λαμβάνετε όσο το δυνατόν περισσότερη βιταμίνη C όταν αισθάνεστε άρρωστοι, αλλά το σώμα σας μπορεί να απορροφήσει συγκεκριμένη ποσότητα κάθε φορά.
Η Κόρτνεϊ Ντ' Άντζελο επεσήμανε: «Εάν πάρα πολλή βιταμίνη C εισέλθει στον οργανισμό σας, το ποσοστό απορρόφησής της μειώνεται κατά 50% και έτσι είναι καλύτερο να επιλέξετε ένα χάπι χαμηλής δοσολογίας και παρατεταμένης αποδέσμευσης, καθώς δεν απελευθερώνεται μεμιάς όλη η ποσότητα της βιταμίνης C».
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала