Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Υπέρταση: Οι τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε έως και δύο φορές την ημέρα για να ρίξουμε την πίεση

CC0 / / Αίμα
Αίμα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 11.11.2021
Βρείτε μας
Η αυξημένη πίεση είναι επικίνδυνη για την υγεία. Με ποιες τροφές μπορούμε να τη «ρίξουμε».
Η υψηλή πίεση του αίματος μπορεί να είναι επικίνδυνη, αν δεν την αντιμετωπίσουμε καθώς αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης σοβαρών προβλημάτων όπως εγκεφαλικά και καρδιακές προσβολές.
Ευτυχώς, υπάρχουν αρκετά που μπορούμε να κάνουμε, για να μειώσουμε την αρτηριακή πίεση.
Όπως αναφέρει η Express, το βρετανικό Σύστημα Υγείας (NHS) αναφέρει ότι περίπου το 1/3 των ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχει συμπτώματα παρότι αρκετοί δεν το αντιλαμβάνονται.
Οι περισσότεροι αναπτύσσουν υψηλή πίεση αίματος λόγω της διατροφής τους, του τρόπου ζωής ή κάποιας ιατρικής συνθήκης.
Ο μόνος τρόπος για να ανακαλύψουμε εάν η πίεση του αίματος είναι υψηλή, είναι να την ελέγχουμε.
«Κάποιες υγιεινές αλλαγές στον τρόπο ζωής, μπορεί μερικές φορές να βοηθήσουν στην μείωση των πιθανοτήτων για υψηλή πίεση αίματος, καθώς και να "ρίξουν" και την πίεση του αίματος, εάν είναι ήδη υψηλή» υποστηρίζει το NHS.
Γιατρός - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.11.2021
Το είδος καρκίνου που οι άνδρες δεν ξέρουν ότι τους αφορά, αλλά μπορεί να αποβεί επικίνδυνος

Το μυστικό στη διατροφή για να ρίξουμε την πίεση

Πιο συγκεκριμένα, θα μπορούσαμε να μειώσουμε την ποσότητα του αλατιού που τρώμε και γενικότερα, να έχουμε μία πιο υγιεινή διατροφή. Να περιορίσουμε το αλκοόλ, να χάσουμε κιλά εάν είμαστε υπέρβαροι, να μειώσουμε την καφεΐνη και να κόψουμε το κάπνισμα.
Το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας της Βρετανίας κάνει λόγο για ένα συνολικό σχέδιο διατροφής, το οποίο αποκαλεί «DASH» (Dietary Approaches to Stop Hypertension - Διατροφικές προσεγγίσεις για τη διακοπή της υπέρτασης).
Αυτό περιλαμβάνει την κατανάλωση άπαχου κρέατος, πουλερικών και ψαριών, σε δύο ή λιγότερες μερίδες την ημέρα.
Σύμφωνα με το «DASH», πρέπει να καταναλώνουμε δημητριακά ολικής αλέσεως, πουλερικά, ψάρια και ξηρούς καρπούς, αλλά σε μικρότερες ποσότητες τροφές με λιπαρά, κόκκινα κρεάτα, γλυκά και ροφημάτα με ζάχαρη.
Διαβήτης - Sputnik Ελλάδα, 1920, 07.11.2021
Διαβήτης: Το εκπληκτικό φαγητό που χρειάζεστε για να μειώσετε τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα
Το εν λόγω σχέδιο διατροφής «έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, ασβέστιο και μαγνήσιο, καθώς και σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Η κατανάλωση τροφών με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και νάτριο μπορεί επίσης να μειώσει την αρτηριακή πίεση» τονίζει το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας της Βρετανίας.
Κάποια άτομα με υψηλή πίεση, ίσως χρειαστεί να λάβουν φάρμακα.
Η υψηλή αρτηριακή πίεση ασκεί επιπλέον πίεση στα αιμοφόρα αγγεία, την καρδιά και σε άλλα όργανα, όπως τον εγκέφαλο, τα νεφρά και τα μάτια.
Ανθρώπινος εγκέφαλος (καλλιτεχνική αναπαράσταση) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.11.2021
Εγκεφαλικό: Μια μόνο μερίδα ενός συγκεκριμένου φαγητού μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο
Σύμφωνα με το NHS, «σε περίπου 1 στις 20 περιπτώσεις, η υψηλή αρτηριακή πίεση μπορεί να είναι αποτέλεσμα κάποιας συγκεκριμένης ιατρικής κατάστασης ή λόγω της λήψης συγκεκριμένων φαρμάκων».
Για όσους είναι πάνω από 40 ετών, το NHS συνιστά έλεγχο ανά πέντε χρόνια.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала