Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Υψηλή πίεση: Αυτή είναι η πιο απλή μέθοδος για να πέσει γρήγορα

© Φωτογραφία : pixabayΠιεσόμετρο
Πιεσόμετρο  - Sputnik Ελλάδα, 1920, 12.11.2021
Βρείτε μας
Με έναν απλό τροπό μπορείτε να ρίξετε την αρτηριακή πίεσή σας, σύμφωνα με σχετική επιστημονική μελέτη.
Τα βότανα και τα μπαχαρικά δεν είναι απλώς ένας πολύ καλός τρόπος για να γίνουν πιο νόστιμα τα φαγητά, καθώς νέα έρευνα διαπίστωσε ότι μπορεί να έχουν οφέλη και για την υγεία της καρδιάς σας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με μια σχετική μελέτη ελεγχόμενης διατροφής, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι βότανα και μπαχαρικά 6,5 γραμμαρίων, ή περίπου 1,3 κουταλάκια του γλυκού, την ημέρα συσχετίστηκαν με χαμηλότερη αρτηριακή πίεση ύστερα από τέσσερις εβδομάδες.
Αποξηραμένα φρούτα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.11.2021
Διατροφολόγος αποκαλύπτει τα «χρυσά» αποξηραμένα φρούτα

Βότανα και μπαχαρικά ρίχνουν την πίεση

Η Πένι Κρις-Έθερτον, καθηγήτρια Διατροφικών Επιστημών στο αμερικανικό Πανεπιστήμιο Έβαν Πιου και η Κριστίνα Πέτερσεν, επίκουρη καθηγήτρια διατροφικών επιστημών στο Texas Tech University και μεταξύ των ερευνητών στη μελέτη στο Penn State, είπαν ότι τα σχετικά ευρήματα προσφέρουν στους ανθρώπους έναν απλό τρόπο για να βελτιώσουν την υγεία της καρδιάς τους.
Χαρακτηριστικά, η Πένι Κρις-Έθερτον ανέφερε: «Η προσθήκη βοτάνων και μπαχαρικών στο φαγητό σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε γεύση χωρίς, όμως, να προσθέσετε επιπλέον νάτριο, ζάχαρη ή κορεσμένα λιπαρά. Αν προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και προσθέσετε αυτά τα καρυκεύματα σε τροφές που είναι πραγματικά καλές για εσάς, όπως φρούτα και λαχανικά, μπορείτε ενδεχομένως να έχετε ακόμα περισσότερα οφέλη για την υγεία από την κατανάλωσή τους».
Πορτοκάλια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 11.11.2021
Βιταμίνη C: Διατροφολόγος αποκαλύπτει ποιο είναι το χειρότερο συμπλήρωμα που μπορούμε να πάρουμε
Ένας τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να βελτιώσουν την αρτηριακή πίεσή τους είναι να περιορίσουν την πρόσληψη νατρίου, συνήθως προσθέτοντας λιγότερο αλάτι.
Από την πλευρά της, η Κριστίνα Πέτερσεν είπε ότι οι άνθρωποι ενθαρρύνονται εδώ και καιρό να βάζουν βότανα και μπαχαρικά αντί για αλάτι προκειμένου να βελτιώσουν τη γεύση στο φαγητό, χωρίς προσθήκη νατρίου.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι μετά την κατανάλωση τροφών, που περιελάμβανε πολλά βότανα και μπαχαρικά, οι συμμετέχοντες είχαν χαμηλότερη συστολική αρτηριακή πίεση απ' ό,τι μετά την κατανάλωση μικρότερης δόσης αλατιού.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала