Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Ελιξίριο ζωής: Τα 5 τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να ζήσετε πάνω από 100 χρόνια

CC0 / / Ηλικιωμένη
Ηλικιωμένη - Sputnik Ελλάδα, 1920, 15.11.2021
Βρείτε μας
Ποιος δεν θα ήθελε να παραμείνει ενεργός και υγιής για μια ζωή; Σ' αυτό το άρθρο σας λέμε ποια τρόφιμα πρέπει να προσθέσετε στην καθημερινή σας διατροφή αν θέλετε να έχετε ευζωία και ίσως να φτάσετε τα 100 χρόνια ζωής.
Ορισμένα τροφές έχουν συνδεθεί με απίστευτα οφέλη για την υγεία και υπόσχονται να αυξήσουν το προσδόκιμο ζωής. Δείτε ποια τρόφιμα πρέπει να εντάξετε στη διατροφή σας:

1. Μέλι

Το μέλι δεν είναι μόνο μια νόστιμη και υγιεινή εναλλακτική λύση από την απλή ζάχαρη, αλλά περιέχει επίσης εντυπωσιακές ποσότητες θρεπτικών ουσιών. Συγκεκριμένα, είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά – ικανά να επιβραδύνουν τη γήρανση και να προστατεύσουν το καρδιαγγειακό σύστημα καθώς περιέχει βιταμίνες και μέταλλα. Αρκετές μελέτες δείχνουν επίσης ότι η λήψη μιας κουταλιάς της σούπας μέλι πριν πάτε για ύπνο καταπολεμά την αϋπνία. Ο καλός ύπνος είναι σημαντικός για τη γενική υγεία, ενώ η λεγόμενη ορμόνη ύπνου, η μελατονίνη, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και διευκολύνει την ανάπλαση των ιστών.

2. Προϊόντα φυσικής ζύμωσης

Η κατανάλωση αυτής της ομάδας τροφίμων, όπως το γιαούρτι, το ξινό τουρσί, miso (σ.σ. είναι παραδοσιακό ιαπωνικό καρύκευμα το οποίο παράγεται από ζυμωμένους καρπούς σόγιας, μαζί με αλάτι και κότζι) ή kombucha (σ.σ. ο κομπούχα ή κομπούτσα είναι ποτό, προϊόν ζύμωσης, ελάχιστα ανθρακούχο, αρωματισμένο με μαύρο ή πράσινο τσάι) έχει επίσης πολλά οφέλη για την υγεία. Τα βακτήρια που περιέχουν βοηθούν στην πέψη και ως εκ τούτου εξασφαλίζουν ταχύτερη απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών.
Τα τρόφιμα που έχουν υποστεί φυσική ζύμωση ξεχωρίζουν επίσης για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους και βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος με απολύτως φυσικό τρόπο. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν τα καταναλώνετε εάν πάσχετε από υπέρταση, είστε αλλεργικοί στη λακτόζη ή είστε διαβητικοί.
Delivery φαγητό - Sputnik Ελλάδα, 1920, 14.10.2021
Διατροφή μετά τα 45: Τα φαγητά που είναι απαγορευτικά

3. Ρόδι

Ένα ρόδι την ημέρα κρατάει τον γιατρό μακριά; Αποδεικνύεται ότι ναι: οι διατροφολόγοι συμφωνούν ότι αυτό το αναζωογονητικό φρούτο δίνει πολλά οφέλη για τους ηλικιωμένους. Συγκεκριμένα, μια μελέτη που διεξήχθη από την École Polytechnique Erique Lyse de Lausanne στην Ελβετία έδειξε ότι η κατανάλωση ροδιού βοηθά στην πρόληψη της επιδείνωσης των μυών που σχετίζονται με την ηλικία.
Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο μεταβολίτης ουρολιτίνη Α, που παράγεται από ενώσεις που βρίσκονται στο ρόδι, είναι ικανός να «επανεκκινήσει τη διαδικασία ανακύκλωσης μιτοχόνδριων» και, στην πραγματικότητα, επιβραδύνει τη γήρανση. Το ρόδι είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και καροτενοειδή. Τα τελευταία έχει γίνει αντιληπτό ότι συμβάλει και στη διατήρηση ενός υγειούς και νεανικού δέρματος.
Διαβήτης - Sputnik Ελλάδα, 1920, 11.11.2021
Διαβήτης τύπου 2: Το φθηνό τρόφιμο που ρίχνει το σάκχαρο μέσα σε λίγα λεπτά

4. Πράσινη μπανάνα

Η μπανάνα ή η πράσινη μπανάνα είναι επίσης πολύ ευεργετική για το σώμα μας. Ρυθμίζει την πέψη, καθώς ανακουφίζει από τη δυσκοιλιότητα χάρη στις υψηλές ποσότητες ινών, αλλά, ταυτόχρονα, βοηθά στην καταπολέμηση της διάρροιας. Είναι επίσης σε θέση να μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και, ως εκ τούτου, αποτρέπει καρδιαγγειακές παθήσεις και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Είναι ένα τέλειο φρούτο για όσους βρίσκονται σε δίαιτα: έχει λίγες θερμίδες, διεγείρει την καύση λιπών και καταστέλλει την όρεξη.

5. Ψάρια

Τα ψάρια καθυστερούν επίσης την κυτταρική γήρανση και είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα απαραίτητα για την υγεία. Αυτό το θρεπτικό συστατικό ενισχύει τους μυς, ρυθμίζει την πήξη του αίματος, βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου και έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
Για καλύτερα αποτελέσματα, οι γιατροί συμβουλεύουν να συνδυάσετε την κατανάλωση ψαριών - μαγειρεύοντάς τα με ελαιόλαδο. Επίσης, συνιστούν μαζί με την υγιεινή διατροφή να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας την τακτική σωματική άσκηση.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала