Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Υψηλή χοληστερίνη: Τα σημάδια που δείχνουν πρόβλημα και η «καλή» διατροφή

CC0 / / Πρωινό
Πρωινό - Sputnik Ελλάδα, 1920, 18.11.2021
Βρείτε μας
Η μείωση της χοληστερίνης σε περίπτωση που βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, είναι αρκετά σημαντική υπόθεση προκειμένου να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακού επεισοδίου ή εγκεφαλικού.
Η υψηλή χοληστερίνη προκαλείται κυρίως από την κατανάλωση λιπαρών φαγητών, τη μη άσκηση, την παχυσαρκία, το κάπνισμα και την κατανάλωση αλκοόλ, παρότι μπορεί να είναι και κάτι κληρονομικό.
Οι αλλαγές στον καθημερινό τρόπο ζωής, αναφέρει η βρετανική Express, μπορεί συχνά να μας βοηθήσουν να μειώσουμε τη χοληστερίνη μας, αν και κάποιοι θα πάρουν φάρμακα για να την «κατεβάσουν».
Συνήθως δεν υπάρχουν συμπτώματα, όμως μπορεί να παρατηρήσετε κάποιες ενδείξεις.
Σύμφωνα με το Αμερικανικό Κολέγιο του Καρδιολογικού Ιδρύματος, «είναι μέχρι να υπάρξει μεγάλο μπλοκάρισμα της αρτηρίας όταν θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε ότι κάτι δεν πάει καλά».

Οι ενδείξεις

Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε πόνο στο στήθος, στα χέρια ή στο σαγόνι, ναυτία, εφίδρωση ή δυσκολία στην αναπνοή.
«Αυτά συνήθως συμβαίνουν όταν η τροφοδοσία αίματος στην καρδιά ή στον εγκέφαλο, καθυστερεί ή μπλοκάρει», προσθέτει.
Σύμφωνα με τον παραπάνω οργανισμό, η πρώτη ένδειξη αυξημένης χοληστερόλης μπορεί να είναι η καρδιακή προσβολή ή το εγκεφαλικό.
Νεαρή γυναίκα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 17.11.2021
Αυτά είναι τα τρόφιμα που προκαλούν φλεγμονές και ακμή στο δέρμα
Μπορείτε να καταλάβετε εάν έχετε υψηλά επίπεδα χοληστερίνης μέσω εξετάσεων αίματος.
Η χοληστερίνη είναι μια λιπαρή ουσία που παράγεται από το συκώτι και φέρνει πολλά σημαντικά οφέλη για την υγεία, όπως η παραγωγή ορμονών και η κατασκευή κυτταρικών μεμβρανών.
Η υψηλή χοληστερίνη σημαίνει ότι έχετε πολλή «κακή» χοληστερίνη, γνωστή ως «LDL χοληστερίνη».
Το κάπνισμα μπορεί να αυξήσει την χοληστερίνη σας και να αυξήσει τους κινδύνους για καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό και εμφάνιση καρκίνου.

Τι τροφές να αποφεύγετε

Υπάρχουν αρκετά που μπορείτε να κάνετε σχετικά με τις διατροφικές σας συνήθεις, για την ελάττωσή της.
Είναι καλό να αποφύγετε τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα, ακόμα κι αν έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λιπαρά.
Τα τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή διαίτης είναι συχνά «φορτωμένα» με θερμίδες, νάτριο και πρόσθετη ζάχαρη.
Θρόμβωση - Sputnik Ελλάδα, 1920, 17.11.2021
Φλεβική θρόμβωση: Τα σημάδια στο πόδι που πρέπει να σας αφυπνίσουν
Μία καλή ιδέα είναι να προσθέσετε περισσότερες επιλογές για χορτοφάγους, όπως φασόλια, φακές, ξηρούς καρπούς στα εβδομαδιαία σας προγράμματα και να γεμίζετε το μισό πιάτο σας με λαχανικά και φρούτα.
Η κατανάλωση πολλών τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα σας.
Γενικά, τα κόκκινα κρέατα (όπως βοδινό, χοιρινό και αρνί) έχουν περισσότερα κορεσμένα λίπη από το κοτόπουλο χωρίς πέτσα, το ψάρι και τις φυτικές πρωτεΐνες και μπορούν να αυξήσουν τη χοληστερόλη στο αίμα σας, αυξάνοντας έτσι και τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.
Η κατανάλωση φυτικών ινών βοηθά στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και ορισμένες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερίνης.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала