Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Σάλος στην Κίνα με φωτογραφία του Dior για πολυτελή τσάντα με γυναίκα από την Ασία

CC0 / / Κατάστημα του οίκου Dior
Κατάστημα του οίκου Dior - Sputnik Ελλάδα, 1920, 20.11.2021
Βρείτε μας
Ο γαλλικός οίκος μόδας Dior πρόσφατα δημοσίευσε διαφήμιση όπου μια γυναίκα ασιατικής καταγωγής κρατά στα χέρια μια γυναικεία τσάντα. Όμως οι Κινέζοι δεν εκτίμησαν την οπτική του φωτογράφου και άσκησαν σφοδρή κριτική στην εταιρεία, μέσω social media.
Η διαφήμιση του οίκου μόδας Dior τραβήχτηκε από την γνωστή Κινέζα φωτογράφο Τσεν Μαν και παρουσιάζει μια νεαρή γυναίκα ασιατικής καταγωγής με «παράξενα» μάτια και συνοφρυωμένο πρόσωπο με φακίδες να κρατά στα χέρια της μια γυναικεία τσάντα.
«Η φωτογραφική δουλειά της Κινέζας φωτογράφου Τσεν Μαν για τον οίκο μόδας Dior και την έκθεση Art στο κέντρο τέχνης West Bund Art Center της Σανγκάης προκάλεσε θυμό στα κινεζικά social media, λόγω της συγκεκριμένης εμφάνισης της Lady Dior που σχολιάστηκε για την αλλοίωση της εμφάνισης των γυναικών από την Ασία» σχολιάζει η κινεζική εφημερίδα Yicai Global.
«Αυτή είναι η ασιάτισσα γυναίκα στα μάτια του Dior; Η φωτογράφος παίζει με τις μάρκες ή το αισθητικό γούστο του Δυτικού Κόσμου. Για χρόνια, οι γυναίκες από την Ασία έχουν απεικονιστεί με μικρά μάτια και φακίδες από την οπτική των Δυτικών, αλλά αυτό δεν διαταράσσει τον κινεζικό τρόπο εκτίμησης της τέχνης και της ομορφιάς» σχολίασε με τη σειρά της η κινεζική εφημερίδα Beijing Daily.
Dior - Sputnik Ελλάδα, 1920, 18.06.2021
Ελλάδα
"Dior celebrates Greece": Το εντυπωσιακό show στο Καλλιμάρμαρο
Από την πλευρά της, η εφημερίδα China Women’s News σχολίασε σε άρθρο της ότι η συγκεκριμένη έκθεση για μια ακόμη φορά απέδειξε την «άγνοια αισθητικής και τις πολιτιστικές προκαταλήψεις ορισμένων δυτικών εταιρειών», καθώς και την «πρόθεση να διαστρεβλώσουν την κινεζική κουλτούρα».
Χιλιάδες ήταν οι Κινέζοι χρήστες στα social media που έσπευσαν να συμμεριστούν την κριτική, μιλώντας για την προσπάθεια του οίκου μόδας Dior να παρουσιάσει μια παραμορφωμένη εικόνα της κινεζικής ομορφιάς.
Αξίζει να σημειώσουμε, πάντως, ότι ο γαλλικός οίκος μόδας δεν θέλησε να σχολιάσει το γεγονός, αλλά αμέσως αφαίρεσε τη συγκεκριμένη φωτογραφία από την έκθεση τέχνης.
Άλλωστε, η φίρμα προχώρησε στην αφαίρεση της φωτογραφίας και από τον λογαριασμό της στο κινεζικό social media Weibo.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала