Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Τρία τρόφιμα που βοηθούν στην πρόληψη της καούρας

CC0 / / Εάν έχετε ευαισθησία στο στομάχι, η κατανάλωση πικάντικων φαγητών δεν είναι και τόσο καλή ιδέα.
Εάν έχετε ευαισθησία στο στομάχι, η κατανάλωση πικάντικων φαγητών δεν είναι και τόσο καλή ιδέα. - Sputnik Ελλάδα, 1920, 03.12.2021
Βρείτε μας
Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση περιγράφει τη δυσάρεστη αίσθηση του οξέος του στομάχου που ταξιδεύει προς τον λαιμό, αφήνοντας μια δυσάρεστη ξινή γεύση στο στόμα. Μια αίσθηση καψίματος στο στήθος είναι επίσης πιθανή, οπότε πώς μπορείτε να την αποτρέψετε;
Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (GORD) είναι η διάγνωση της επαναλαμβανόμενης καούρας και της παλινδρόμησης οξέος. Άλλα συμπτώματα μπορεί να περιλαμβάνουν: επαναλαμβανόμενο λόξυγγα, βραχνή φωνή, κακή αναπνοή, φούσκωμα και ναυτία. Το NHS αναφέρει: «Τα συμπτώματά σας θα είναι πιθανώς χειρότερα μετά το φαγητό, όταν ξαπλώνετε και όταν σκύβετε». Ορισμένα τρόφιμα προκαλούν ή επιδεινώνουν την παλινδρόμηση οξέος, όπως ο καφές και η σοκολάτα, αλλά ποια τρόφιμα θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην πρόληψη της καούρας;

Η σημασία της διατροφής

Σύμφωνα με τη Δρ Ekta Gupta: «Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στον έλεγχο των συμπτωμάτων παλινδρόμησης οξέος και είναι η πρώτη γραμμή θεραπείας που χρησιμοποιείται για άτομα με GORD».
Αλκαλικά τρόφιμα, αυτά με υψηλότερο pH, μπορούν συχνά να αντισταθμίσουν το ισχυρό οξύ του στομάχου, επιβεβαίωσε η Δρ Gupta.
Τέτοια τρόφιμα μπορεί να περιλαμβάνουν: μπανάνες, πεπόνια, κουνουπίδι, μάραθο και ξηρούς καρπούς.
Ένας άλλος τρόπος για την πρόληψη της καούρας είναι να τρώτε περισσότερα υγρά τρόφιμα που μπορούν να αραιώσουν και να αποδυναμώσουν τα οξέα του στομάχου.
Κοιλιά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 15.10.2021
Καούρα: Από τι προκαλείται και με ποιες ασθένειες συνδέεται
Τέτοια τρόφιμα είναι:
Σέλινο
Αγγούρι
Μαρούλι
Καρπούζι
Σούπες με βάση τον ζωμό
Και τα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην πρόληψη της καούρας κάνοντάς σας να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να φάτε πολύ.
Τα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες περιλαμβάνουν: δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως πλιγούρι βρώμης, κους κους και καστανό ρύζι. Επίσης, λαχανικά, όπως γλυκοπατάτες, καρότα και τεύτλα και πράσινα λαχανικά, όπως σπαράγγια, μπρόκολο και πράσινα φασόλια.
Η Δρ Γκούπτα ανέφερε ότι ενώ αυτά τα τρόφιμα θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην πρόληψη της καούρας, άλλα τρόφιμα μπορούν να προσφέρουν ανακούφιση από τα συμπτώματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε ήδη.

Η κατανάλωση γάλακτος

«Το γάλα συχνά θεωρείται ότι ανακουφίζει από την καούρα», δήλωσε η Δρ Gupta. «Αλλά πρέπει να έχετε κατά νου ότι το γάλα υπάρχει σε διαφορετικές ποικιλίες».
Συγκεκριμένα, όσοι πάσχουν από καούρα αυτή τη στιγμή θα επωφεληθούν από την κατανάλωση γάλακτος, όπως αναφέρει δημοσίευμα της ιστοσελίδας express.co.uk.
Η Δρ Γκούπτα συνέχισε: «Το λίπος στο γάλα μπορεί να επιδεινώσει την παλινδρόμηση οξέος. Αλλά το μη λιπαρό γάλα μπορεί να λειτουργήσει ως προσωρινό ρυθμιστικό διάλυμα μεταξύ της επένδυσης του στομάχου και του όξινου περιεχομένου του στομάχου [για] την άμεση ανακούφιση των συμπτωμάτων καούρας.

Άλλες φυσικές θεραπείες

Άλλες φυσικές θεραπείες, εκτός από το μη λιπαρό γάλα, μπορεί να περιλαμβάνουν το τζίντζερ και το μηλόξυδο.
Το τζίντζερ θεωρείται «ένα από τα καλύτερα πεπτικά βοηθήματα» επειδή είναι αλκαλικής φύσης και αντιφλεγμονώδες.
Η κατανάλωση τσαγιού τζίντζερ μόλις υποψιαστείτε ότι εμφανίζονται συμπτώματα καούρας μπορεί να σας βοηθήσει.
Το μηλόξυδο (ένα κουταλάκι του γλυκού μέσα σε ζεστό νερό) συνιστάται από ανεπίσημα στοιχεία.
Το NHS συνιστά επίσης την απώλεια βάρους εάν είστε επί του παρόντος υπέρβαροι για να μειώσετε τη συχνότητα της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.
Επιπλέον, η εύρεση τρόπων χαλάρωσης μπορεί επίσης να αποτρέψει συχνές περιόδους καούρας.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала