Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Τρία τρόφιμα που τρώμε το πρωί και μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο για υψηλή χοληστερόλη

CC0 / / Αίμα
Αίμα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 12.12.2021
Βρείτε μας
Μπορεί να έχουν συνδυαστεί κυρίως με το πρωινό, αλλά τρία τρόφιμα μπορεί να είναι ευεργετικά και όσον αφορά στη μείωση της χοληστερόλης.
Αν και το πρωινό αναφέρεται συχνά ως το «πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας», όσον αφορά στη χοληστερόλη, ορισμένες τροφές θα μπορούσαν να είναι το κλειδί για τη μείωση των επιπέδων σας.
Ωστόσο, η υψηλή χοληστερόλη μπορεί συχνά να περάσει απαρατήρητη λόγω έλλειψης συμπτωμάτων γι' αυτό και αναφέρεται ως «σιωπηλός δολοφόνος». Μάλιστα, εάν αφεθεί χωρίς θεραπεία, η υψηλή χοληστερόλη μπορεί να οδηγήσει σε θανατηφόρες καταστάσεις, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου κινδύνου καρδιακής νόσου.
Ένα ποτήρι νερό (φωτ. αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 11.12.2021
Το πιο φθηνό αγαθό που τρέχει από τη βρύση μας εξαλείφει το περιττό σάκχαρο από το αίμα

Ποια τρόφιμα βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης

Ψωμί ολικής αλέσεως

Όπως αναφέρει το Εθνικό Σύστημα Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου (NHS), το ψωμί ολικής αλέσεως είναι μια από τις πιο υγιεινές επιλογές που συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε διαιτητικές ίνες αφού, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση της «Express», «η κατανάλωση άφθονων φυτικών ινών βοηθά στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και ορισμένες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης σας».

Δημητριακά ολικής αλέσεως ή πίτουρου

Γι' άλλη μια φορά, οι φυτικές ίνες στα δημητριακά ολικής αλέσεως και στα δημητριακά με βάση το πίτουρο είναι καλές για τη μείωση της χοληστερόλης.
Δόντια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.12.2021
Υγεία των δοντιών: Οι απαραίτητες τροφές για να αποφύγουμε τα σφραγίσματα
Έτσι, τα δημητριακά αυτά συνιστώνται και από το NHS. Ωστόσο, είναι σημαντικό να ελέγχετε τις διατροφικές πληροφορίες των δημητριακών, καθώς ορισμένες μάρκες μπορεί να είναι πλούσιες σε ζάχαρη, λίπος και αλάτι. Εκτιμάται ότι 5 έως 10 γραμμάρια ή περισσότερες διαλυτές φυτικές ίνες την ημέρα μπορούν να μειώσουν την LDL χοληστερόλη σας.

Πλιγούρι

Ένα μπολ με πλιγούρι βρώμης περιέχει περίπου 5 γραμμάρια διαιτητικών ινών. Οι διαλυτές φυτικές ίνες είναι ιδιαίτερα καλές για τη μείωση της χοληστερόλης επειδή προσκολλώνται στη λιποπρωτεΐνη χαμηλής πυκνότητας (LDL) στο πεπτικό σύστημα και βοηθούν στην απομάκρυνσή της από το σώμα σας.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала