Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Μακροζωία: Τέσσερις ιδιαίτερες συνήθειες που μας κάνουν να ζούμε περισσότερο

CC0 / / Γήρανση
Γήρανση - Sputnik Ελλάδα, 1920, 14.12.2021
Βρείτε μας
Η διάρκεια της ζωής μπορεί να παραταθεί με την υιοθέτηση τεσσάρων ιδιαίτερων συνηθειών, όπως υποδεικνύουν σχετικές μελέτες.
Το προσδόκιμο ζωής είναι ένα μεταβλητό μέτρο που είναι διαφορετικό για κάθε άτομο και ενώ η γενετική και οι περιβαλλοντικοί παράγοντες παίζουν ρόλο στη διάρκεια της ζωής σας, η υγεία είναι η κινητήρια δύναμη που καθορίζει πόσο καιρό θα ζήσετε.
Καθώς τα πάντα, από μια υγιεινή διατροφή έως την καλή ψυχική υγεία επηρεάζουν τον τρόπο ζωής μας καθημερινά, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση της «Express», υπάρχουν επιπλέον συνήθειες που μπορείτε να κάνετε για να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής σας.
Αίμα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 13.12.2021
Αυτό το σούπερ φυτό μειώνει το σάκχαρο στο αίμα μέσα σε λίγες ημέρες

Ποιες συνήθειες μπορούν να παρατείνουν τη διάρκεια της ζωής μας

Τρώτε περισσότερο κουρκουμά

Όσον αφορά στην επιβράδυνση της διαδικασίας γήρανσης, τα φυσικά βότανα και τα μπαχαρικά προσφέρουν μια διαχρονική λύση σε οτιδήποτε, από τις ρυτίδες μέχρι τον πιο αργό μεταβολισμό. Σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του «Healthline», ο κουρκουμάς είναι μια εξαιρετική επιλογή κατά της γήρανσης, επειδή περιέχει μια ισχυρή βιοδραστική ένωση που ονομάζεται κουρκουμίνη.
Οι αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες αυτού του μπαχαρικού πιστεύεται ότι βοηθούν στη διατήρηση της λειτουργίας του εγκεφάλου, της καρδιάς και των πνευμόνων. Ο κουρκουμάς είναι, επίσης, γνωστό ότι προστατεύει από καρκίνους και ασθένειες που σχετίζονται με την ηλικία, όπως το Αλτσχάιμερ και άλλες μορφές άνοιας.

Αγκαλιάστε τη δύναμη των φυτών

Η χορτοφαγία και ο βιγκανισμός έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια, καθώς συνδέονται με την κλιματική αλλαγή και έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Η δυτική διατροφή γεμάτη με επεξεργασμένα τρόφιμα, κρυμμένη ζάχαρη, πλούσια σε λιπαρά και πολύ κρέας έχουν συνδεθεί με την πρόωρη γήρανση και την ανάπτυξη καρδιαγγειακών παθήσεων.
Πάντως, η vegan διατροφή έχει ως βάση τα φυτά, έχει αποδειχθεί αποτελεσματική στη μείωση του κινδύνου παχυσαρκίας, διαβήτη τύπου 2, καρδιακών παθήσεων και ορισμένων μορφών καρκίνου, καθώς τα προαναφερθέντα μπορούν να προκαλέσουν πρόωρο θάνατο.
Κοιλιά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 13.12.2021
Καρκίνος του εντέρου: Τα πρώιμα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσουμε

Δώστε προτεραιότητα στην ευτυχία σας

Η σημασία της ψυχικής υγείας έχει βρεθεί στο επίκεντρο από την αρχή της πανδημίας. Έτσι, η ευτυχία συνδέεται άμεσα τόσο με τη διατροφή όσο και με την άσκηση, που έχει αποδειχθεί ότι πυροδοτούν την «ορμόνη της ευτυχίας», τη σεροτονίνη.
Επισημαίνεται πως η διαχείριση του άγχους, η προτεραιότητα στην ευτυχία σας και η αφιέρωση χρόνου για τον εαυτό σας τόσο ψυχικά όσο και σωματικά έχουν συνδεθεί με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Μάθετε μια ξένη γλώσσα

Το Αλτσχάιμερ και η άνοια προβλέπεται να επηρεάζουν ένα άτομο κάθε τρία λεπτά μέχρι το 2040, αλλά με τη σωστή διατροφή και πρόληψη, αυτή η εξουθενωτική ασθένεια μπορεί να σταματήσει.
Συγκεκριμένα, μια σχετική μελέτη που διεξήχθη από τον Δρ Φέργους Κρέικ και άλλους επιστήμονες του Ερευνητικού Ινστιτούτου Rotman στο Τορόντο του Καναδά, διαπίστωσε ερευνώντας 200 ασθενείς ότι όσοι μιλούσαν δύο ή περισσότερες γλώσσες για πολλά χρόνια, είχαν καθυστερήσει την εμφάνιση του Αλτσχάιμερ έως και πέντε χρόνια σε ορισμένες περιπτώσεις.
Η διατήρηση μιας ισχυρής εγκεφαλικής λειτουργίας μέσω της τακτικής επίλυσης προβλημάτων και των πνευματικών προκλήσεων είναι μόνο ένας τρόπος για να αυξήσετε τα συναισθήματα συνολικής ολοκλήρωσης.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала