Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Υψηλή χοληστερόλη: Ο απλός τρόπος για να τη μειώσετε ακόμη και κατά 30%

© Φωτογραφία : CC0Μήλο
Μήλο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 14.12.2021
Βρείτε μας
Οι ειδικοί προτείνουν πέντε απλές και εύκολες διατροφικές επιλογές που μπορούν να μας βοηθήσουν να μειώσουμε έως και κατά 30% τα επίπεδα της χοληστερόλης. Ποιες είναι;
Όσο πλησιάζουμε προς την εορταστική περίοδο, οι γευστικοί πειρασμοί γίνονται περισσότεροι και το να αντισταθούμε ακόμα πιο δύσκολο. Όμως, πριν ενδώσετε στις γιορτινές λιχουδιές, θυμηθείτε ότι μπορεί να συνοδεύονται από κάποιες σοβαρές συνέπειες.
Η παθολόγος Rhinanna McClymont μοιράζεται πέντε συστάσεις που στοχεύουν στη μείωση των επιπέδων της «κακής»-LDL χοληστερόλης μέσω απλών αλλαγών στον τρόπο ζωής.
Η πρώτη και βασικότερη είναι η μείωση των κορεσμένων λιπαρών στη διατροφή. Η κατανάλωση τροφίμων με πολλά κορεσμένα λιπαρά, τα οποία βρίσκονται στο κρέας, το τυρί και σε κάποια φυτικά έλαια, αυξάνει τον κίνδυνο ανάπτυξης υψηλών επιπέδων χοληστερόλης.
Γαλακτοκομικά προϊόντα (φωτ. αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 11.12.2021
Υψηλή χοληστερίνη: Το γαλακτοκομικό προϊόν για χαμηλότερα επίπεδα και καύση λίπους
«Περιορίζοντας την πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών, θα μπορούσατε να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά 17%, ενώ μεταβαίνοντας στα ακόρεστα έλαια (όπως το ηλιέλαιο και το ελαιόλαδο) και γενικότερα μειώνοντας την ποσότητα των λιπαρών που καταναλώνετε, είναι πιθανό να μειώσετε τον κίνδυνο έως και 30%», επισημαίνει η Δρ McClymont.
Η δεύτερη συμβουλή της ειδικού για τη μείωση των επιπέδων της «κακής» χοληστερόλης είναι η κατανάλωση περισσότερων διαλυτών φυτικών ινών.
Σύμφωνα με τα ευρήματα μελετών, καταναλώνοντας τρία γραμμάρια διαλυτών φυτικών ινών καθημερινά μπορούν να συμβάλουν στη μείωση της χοληστερόλης. Η ποσότητα αυτή αντιστοιχεί με την κατανάλωση τριών μήλων.
Ξηροί καρποί - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.11.2021
Χοληστερίνη: Το φθηνό σνακ που τη ρίχνει και «προλαβαίνει» καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό
Άλλοι τρόποι για να λάβετε τις φυτικές ίνες που χρειάζεστε περιλαμβάνουν την κατανάλωση τροφίμων ολικής άλεσης, όπως τα μακαρόνια και τα δημητριακά.
Σε συνδυασμό με τη βρώμη, τα περισσότερα φρούτα και τα λαχανικά, δημιουργείται μια ισχυρή δύναμη μείωσης της χοληστερόλης.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала