Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες και τοξικές τροφές για το συκώτι

© Φωτογραφία : CC0Μπέργκερ
Μπέργκερ - Sputnik Ελλάδα, 1920, 16.12.2021
Βρείτε μας
Τις τροφές που προκαλούν βλάβες στο συκώτι.
Η διατροφολόγος Έλενα Μιχαϊλένκο σε συνέντευξή της στο Sputnik κατονόμασε τα πιο επικίνδυνα και τοξικά προϊόντα για το συκώτι.
Σύμφωνα με τη διατροφολόγο, για την υγεία του ήπατος, καθώς και για την υγεία άλλων οργάνων, συνιστάται ο περιορισμός τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε ζωικό λίπος, όπως το λαρδί, το βούτυρο, τα λουκάνικα και τα λιπαρά κρέατα.
«Δεν είναι απαραίτητο να σταματήσετε εντελώς την κατανάλωση αυτών των τροφών, θα πρέπει όμως να τα χρησιμοποιείτε στη διατροφή σας με μέτρο» διευκρίνισε η Έλενα Μιχαϊλένκο.
Μελέτες έχουν δείξει ότι οι μεγάλες ποσότητες αλατιού στη διατροφή μπορούν να προκαλέσουν βλάβες στο ήπαρ.
Σύμφωνα με τη σύσταση του ΠΟΥ, η ημερήσια δόση αλατιού δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 5 γραμμάρια για έναν ενήλικα.
«Μην ξεχνάτε ότι το αλάτι συχνά κρύβεται σε προϊόντα κρέατος, όπως λουκάνικα, καπνιστά κρέατα και αλλαντικά» τόνισε η διατροφολόγος.
Άδεια ποτήρια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.11.2021
Τα ποτά που «πειράζουν» αρνητικά το συκώτι σας
Τα αλμυρά τυριά, τα πατατάκια και οι κονσέρβες είναι επίσης πλούσια σε αλάτι.
Ως εκ τούτου, η ίδια συστήνει ως ένα υγιεινό υποκατάστατο το σπιτικό σάντουιτς με ψητή γαλοπούλα, λαχανικά, τυρί κότατζ ή το ελαφρά παστό ψάρι.
Η Έλενα Μιχαϊλένκο υπενθύμισε, επίσης, ότι τα αλκοολούχα ποτά είναι εξαιρετικά βλαβερά για το συκώτι.
Η κατάχρηση αλκοόλ αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης διάφορων παθήσεων και μπορεί να οδηγήσει σε ανεπανόρθωτες βλάβες στο συκώτι.
Για να διατηρήσετε καλή υγειά, πρέπει να αποφεύγετε την κατάχρηση των αλκοολούχων ποτών και ακόμα καλύτερα να τα εγκαταλείψετε εντελώς.
Πράσινο τσάι - Sputnik Ελλάδα, 1920, 28.09.2021
Ποιο ρόφημα προστατεύει το συκώτι από τη συσσώρευση λίπους - Τι αποκάλυψε μελέτη
Για την υγεία του ήπατος, πρέπει να περιορίσετε καθετί πικάντικο και τηγανητό, πρόσθεσε η διατροφολόγος.
«Να αποφεύγετε τα προϊόντα μαγειρεμένα με πολύ λάδι, όπως οι τηγανητές πατάτες, το τηγανητό κρέας ή ψάρι. Η καλύτερη εναλλακτική είναι το ψήσιμο σε φορμάκια σιλικόνης χωρίς λάδι ή σε μανίκι (σ.σ. συσκευή για ψήσιμο) και το μαγείρεμα σε αντικολλητικά τηγάνια. Έτσι θα διατηρήσετε όχι μόνο το συκώτι, αλλά και την υγεία γενικότερα» κατέληξε η Έλενα Μιχαϊλένκο.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала