Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Αυτά τα τρόφιμα πρέπει να αποφεύγετε για να ζήσετε περισσότερο - Έρευνα

CC0 / / Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά
Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 20.12.2021
Βρείτε μας
Μια ομάδα τροφίμων, σύμφωνα με σχετική μελέτη, μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο θανάτου έως και κατά 40%, οπότε πρέπει να αποφεύγεται.
Η κατανάλωση ορισμένων ομάδων τροφίμων μπορεί να είναι επιβλαβής για διάφορες πτυχές της υγείας σας, συμπεριλαμβανομένης της καρδιάς και της χοληστερόλης σας. Υπάρχει μια συγκεκριμένη διατροφική συνήθεια, λοιπόν, που ενδέχεται να αυξήσει τον κίνδυνο θανάτου κατά 40%, σύμφωνα με μια μελέτη.

Ποια τρόφιμα αυξάνουν τις πιθανότητες θανάτου ακόμα και κατά 40%

Σύμφωνα με τη σχετική μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο European Heart Journal, έχει καταδειχθεί πως τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα ενέχουν υψηλότερο κίνδυνο θανάτου εξαιτίας κάποιας καρδιακής νόσου, ακόμα και κατά 40%, ιδίως όσον αφορά σε άτομα που έχουν ανάλογο ιστορικό. Η καρδιακή νόσος αφορά καταστάσεις που επηρεάζουν την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία σας.
Μέλι και ζάχαρη - Sputnik Ελλάδα, 1920, 18.12.2021
Η θαυματουργή φυσική τροφή που βοηθά το σάκχαρό
Αναλυτικά, στην έρευνα χρησιμοποιήθηκε η ταξινόμηση NOVA για να οριστούν τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα. Οι επεξεργασμένες πρώτες ύλες κυμαίνονται από υδρογονωμένα λίπη έως τροποποιημένα άμυλα, ενώ σπάνια χρησιμοποιούμενα συστατικά ορίστηκαν η πρωτεΐνη σόγιας ή το μηχανικά διαχωρισμένο κρέας.
Η μελέτη εξέτασε 1.171 άνδρες και γυναίκες ηλικίας περίπου 67 ετών με ιστορικό καρδιαγγειακής νόσου. Οι συμμετέχοντες, στη συνέχεια, παρακολουθήθηκαν για 10,6 χρόνια κατά μέσο όρο. Οι διατροφικές τους συνήθειες αξιολογήθηκαν μέσω ενός ερωτηματολογίου και η ερευνητική ομάδα διαπίστωσε ότι μια διατροφή με εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα ενέχει υψηλότερο κίνδυνο θανάτου από όλες τις αιτίες, καθώς και από καρδιακές παθήσεις.
Έτσι, οι επιστήμονες συνιστούν μια πιο ισορροπημένη διατροφή για την προστασία της καρδιάς σας, η οποία να περιλαμβάνει χαμηλά επίπεδα κορεσμένων λιπαρών, χαμηλά επίπεδα αλατιού (λιγότερο από 6 γραμμάρια την ημέρα), χαμηλά επίπεδα ζάχαρης, φυτικές ίνες και τρόφιμα ολικής αλέσεως, πολλά φρούτα και λαχανικά.
Ακόμα, επισημαίνεται πως τα κορεσμένα λιπαρά βρίσκονται σε λιπαρά τρόφιμα, όπως μέρη του κρέατος, το λαρδί, την κρέμα γάλακτος, το κέικ και τα μπισκότα. Επιπλέον, υπάρχει ακόρεστο λίπος σε τρόφιμα όπως είναι τα λιπαρά ψάρια, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι και το ελαιόλαδο.
Πορτοκάλια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 18.12.2021
Πορτοκάλια: Διατροφολόγος αποκαλύπτει τον κρυμμένο κίνδυνο
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала