Καρδιακή προσβολή: Η «χρυσή ώρα» που μειώνει κατά πολύ τον κίνδυνο της πάθησης

CC0 / / Ύπνος
Ύπνος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 24.12.2021
Ο ύπνος τη λεγόμενη «χρυσή ώρα» μεταξύ 10 μ.μ. και 11 μ.μ. μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων.
«Εάν πηγαίνουμε για ύπνο μεταξύ 10 μ.μ. και 11 μ.μ. καθημερινά, ο κίνδυνος καρδιακής νόσου μειώνεται κατά 25%» δήλωσαν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Έξετερ.
Οι επιστήμονες ανακάλυψαν μια σχέση μεταξύ της ώρας ύπνου και των καρδιακών προσβολών και των εγκεφαλικών, που είναι ιδιαίτερα αισθητή στις γυναίκες.
Υποστηρίζουν ότι η συνήθεια να πηγαίνουμε για ύπνο μετά τα μεσάνυχτα μπορεί να βλάψει την καρδιά, διότι τότε πιθανόν να μην ξυπνήσουμε το πρωί κι έτσι να διαταραχθούν οι φυσικοί κιρκάδιοι ρυθμοί του εσωτερικού ρολογιού του οργανισμού μας.
Αυτό το συμπέρασμα προέκυψε έπειτα από παρατηρήσεις περισσότερων από 88.000 Βρετανών ηλικίας από 43 έως 74 ετών.
Οι εθελοντές φορούσαν ειδικά βραχιόλια όλη την εβδομάδα. Αυτές οι συσκευές κατέγραφαν την ώρα του ύπνου και της αφύπνισης. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες στο πείραμα απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο ζωής τους.
Στη συνέχεια, όλα τα δεδομένα τους συγκρίθηκαν με τα ιατρικά αρχεία των τελευταίων 5 χρόνων, όπου ήταν καταγεγραμμένα περιστατικά καρδιακών παθήσεων, καρδιακών προσβολών, εγκεφαλικών επεισοδίων και καρδιακής ανεπάρκειας.
Μία γυναίκα που κοιμάται - Sputnik Ελλάδα, 1920, 16.09.2021
Επιστήμονες εξήγησαν γιατί ο ύπνος μέχρι αργά τα Σαββατοκύριακα κάνει καλό
Έτσι, η χαμηλότερη συχνότητα εμφάνισης τέτοιων ασθενειών διαπιστώθηκε σε όσους πήγαιναν για ύπνο από τις 10 μ.μ. έως τις 11 μ.μ.

Ένας ακόμη λόγος για να τηρείτε την καθημερινότητά σας

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η σύντομη αλλά τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, ιδίως καρδιακών προσβολών.
Όπως αναφέρει η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Brain, Behavior and Immunity», τα αποτελέσματα της καθημερινής άσκησης μπορούν να συγκριθούν με αυτά των αντιοξειδωτικών.
Επίσης, μετά την άσκηση μειώνονται τα επίπεδα της πρωτεΐνης TNF-α, η οποία είναι υπεύθυνη για την αντίδραση του οργανισμού σε κακοήθεις όγκους και σε επιθέσεις ιών και λοιμώξεων.
Σύμφωνα με τη Σούζι Χανγκ, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας του Σαν Ντιέγκο, η φυσική άσκηση έχει αντιφλεγμονώδη, αντιοξειδωτική και αντιγηραντική επίδραση στον οργανισμό.
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала