Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Το απότομο ξύπνημα το πρωί από το κρεβάτι μπορεί να είναι πιο επιζήμιο από ό,τι πιστεύαμε

CC0 / / Περιορίζεται ο θόρυβος και αυξάνονται οι πιθανότητες για έναν ποιοτικό ύπνο
Περιορίζεται ο θόρυβος και αυξάνονται οι πιθανότητες για έναν ποιοτικό ύπνο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.01.2022
Βρείτε μας
Το Sputnik μίλησε με τον νευρολόγο Igor Orlov για να αξιολογήσει τις συνέπειες του να σηκωθείς από το κρεβάτι αμέσως μετά το ξύπνημα. Ο ειδικός εξήγησε τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται για τον οργανισμό και τον καταλληλότερο τρόπο για να επαναλειτουργήσει το σώμα μετά τον ύπνο.
«Η απότομη μετάβαση από την οριζόντια στην κατακόρυφη θέση επιβαρύνει την κυκλοφορία. Επομένως, αφού ακούσετε το ξυπνητήρι και τη διαδικασία αφύπνισης, πρέπει να μείνετε στο κρεβάτι για λίγο ακόμα και να κάνετε ασκήσεις διατάσεων, τεντώνοντας τους στάσιμους μύες», εξήγησε ο Orlov.

Οι κινήσεις στο κρεβάτι

Σύμφωνα με τον ίδιο, θα πρέπει να τραβάτε τα δάχτυλα των ποδιών και τα πόδια σας προς το μέρος σας. Μπορείτε επίσης να τεντώσετε τους γοφούς και τα γόνατά σας, να λυγίσετε την πλάτη σας, να γυρίσετε τα χέρια σας προς τα πίσω και να τεντώσετε τον λαιμό σας και μόνο τότε να σηκωθείτε σταδιακά, χωρίς απότομες κινήσεις. Διαφορετικά, η απότομη μετάβαση από την οριζόντια στην κατακόρυφη θέση μπορεί να είναι επικίνδυνη για τον οργανισμό.
Μαύρη σοκολάτα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 04.01.2022
Μακροζωία: Το γλυκό τρόφιμο που μεγαλώνει τη ζωή μας και μειώνει την πίεση

Η ορθοστατική πίεση

«Πρόκειται για τη λεγόμενη ορθοστατική κατάρρευση, δηλαδή μια ξαφνική απώλεια πίεσης λόγω της ξαφνικής μετάβασης από την οριζόντια θέση σε μια όρθια θέση. Το αίμα παροχετεύεται από τον εγκέφαλο, εμφανίζεται ζάλη, το άτομο μπορεί να χάσει την ισορροπία του, να πέσει και να τραυματιστεί. Σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να επέλθει και λιποθυμία», προειδοποίησε.
Πρόσθεσε ότι οι διατατικές ασκήσεις (σ.σ. οι ασκήσεις εκείνες που αποσκοπούν στη βελτίωση της ευκαμψίας και ευκινησίας των αρθρώσεων και των μυών) δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την πρωινή άσκηση, εκτός από ορισμένες περιπτώσεις. Επίσης, είναι απαραίτητο να αποφεύγεται το τέντωμα με τέτοιο τρόπο ώστε να προκαλεί πόνο. Οι κινήσεις πρέπει να είναι ομαλές, χωρίς μεγάλη ένταση, χωρίς προσπάθεια. Αυτό βοηθά το σώμα σας να ξυπνήσει, να προετοιμαστεί για σωματική δραστηριότητα και να τονώσει την κυκλοφορία του αίματος .
«Οι ασκήσεις στο κρεβάτι χρησιμεύουν μόνο για να προετοιμάσουν το σώμα για τη μετάβαση από την οριζόντια στην κατακόρυφη θέση. Είναι προετοιμασία για άσκηση, όχι υποκατάστατο γι' αυτήν, εκτός από αυτούς που πρέπει να είναι στο κρεβάτι και δεν μπορούν να κινηθούν» δήλωσε ο Orlov.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала