Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Αυτές είναι οι απαραίτητες τροφές για καλή υγεία μέσα στον χειμώνα

CC0 / Pxhere / Μια νεαρή γυναίκα τρώει φρούτα
Μια νεαρή γυναίκα τρώει φρούτα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 12.01.2022
Βρείτε μας
Χωρίς ορισμένα τρόφιμα τον χειμώνα, ο οργανισμός θα αντιμετωπίσει συνέπειες.
Η διατροφολόγος Άννα Κονοβάλοβα σε συνέντευξή της στο Sputnik, μίλησε για προϊόντα, τα οποία αν αποφύγουμε να καταναλώσουμε τον χειμώνα, θα επηρεαστεί αρνητικά ο οργανισμός μας.
Σύμφωνα με την ίδια, μια ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντική για τη διατήρηση της καλής ποιότητας του δέρματος, ενώ είναι αδύνατο να ξεχωρίσουμε μόνο μερικά προϊόντα που θα βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Η διατροφολόγος, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στη διατροφή μας κατά τη χειμερινή περίοδο, συμβουλεύει να καταναλώνουμε περισσότερα ψάρια, διότι είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, πολυακόρεστων λιπαρών οξέων και ιχνοστοιχείων.
Συνιστά κατανάλωση τουλάχιστον δύο με τρεις μερίδες των 110-140 γραμμαρίων την εβδομάδα, τονίζοντας ότι ιδανικό θα είναι εάν μία από αυτές τις μερίδες είναι λιπαρά ψάρια.
Γήρανση του δέρματος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.10.2021
Διατροφολόγος εξηγεί πώς προκαλείται πρόωρη γήρανση του δέρματος
Η διατροφολόγος υπενθύμισε τα οφέλη των φρούτων και των λαχανικών, τα οποία αποτελούν μια καλή πηγή βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών, προτείνοντας να καταναλώνουμε τουλάχιστον πέντε με έξι μερίδες καθημερινά.
Πολλαπλά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανισμό έχουν, επίσης, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι. Είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και ιχνοστοιχεία. Πρόκειται για τροφές με πολλές θερμίδες, επομένως αρκεί να τρώμε 20-30 γραμμάρια την ημέρα, είπε καταλήγοντας η διατροφολόγος Άννα Κονοβάλοβα.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала