Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Επιστήμονες στη Βρετανία ανακάλυψαν γιγάντιο «θαλάσσιο δράκο» μήκους 10 μέτρων

© Ruptly . Anglian WaterΕπιστήμονες στη Βρετανία ανακάλυψαν γιγάντιο «θαλάσσιο δράκο» μήκους 10 μέτρων
Επιστήμονες στη Βρετανία ανακάλυψαν γιγάντιο «θαλάσσιο δράκο» μήκους 10 μέτρων - Sputnik Ελλάδα, 1920, 12.01.2022
Επιστήμονες στη Βρετανία ανακάλυψαν το μεγαλύτερο και πιο πλήρες απολίθωμα ιχθυόσαυρου που έχει βρεθεί ποτέ.
Ο προϊστορικός θαλάσσιος δεινόσαυρος που ανακαλύφθηκε έχει μήκος 10 μέτρα ενώ το κρανίο του ζυγίζει τουλάχιστον έναν τόνο.
Το απολίθωμα βρέθηκε τον Φεβρουάριο του 2021 στο φυσικό καταφύγιο της λιμνοθάλασσας του Ράτλαντ, στο Λέστερσαϊρ, κατά τη διάρκεια εργασιών αποστράγγισης.
Όταν τραβήχτηκαν τα νερά ανακάλυψαν ένα πλήρως διατηρημένο απολίθωμα ιχθυόσαυρου ή «θαλάσσιου δράκου» όπως το ονομάζουν χαϊδευτικά εξαιτίας των μεγάλων δοντιών του είδους.
Οι ανασκαφές έγιναν από μια ομάδα παλαιοντολόγων τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο του 2021.
Μοναδικό εύρημα: Στο φως σπάνιο απολιθωμένο δέντρο 20 εκατομμυρίων ετών στο νησί της Λέσβου - Sputnik Ελλάδα, 1920, 28.01.2021
Το εύρημα που ήρθε στο φως υπολογίζεται ότι είναι ηλικίας 180 εκατομμυρίων ετών, έχει μήκος 10 μέτρων και είναι το μεγαλύτερο απολίθωμα αυτού του συγκεκριμένου είδους που έχει βρεθεί ποτέ στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι παλαιοντολόγοι θα συνεχίσουν να μελετούν το απολίθωμα και όπως αναφέρ0υν είναι «μια πραγματικά άνευ προηγουμένου ανακάλυψη και ένα από τα μεγαλύτερα ευρήματα στη βρετανική παλαιοντολογική ιστορία».
Βρέθηκε το πιο άψογα διατηρημένο έμβρυο δεινοσαύρου - Sputnik Ελλάδα, 1920, 22.12.2021
Κόσμος
Μοναδικό εύρημα: Βρέθηκε το πιο άψογα διατηρημένο έμβρυο δεινοσαύρου
Οι Ιχθυόσαυροι ήταν μεγάλα θαλάσσιων ερπετά που έζησαν περίπου πριν από 249 έως 90 εκατομμύρια χρόνια και μπορούσαν να φτάσουν τα 25 μέτρα σε μήκος.
Ανήκουν σε μία τάξη γνωστή ως ιχθοσαύρια ή ιχθυοπτέρυγα. Όπως και τα σύγχρονα κητώδη, ανέπνεαν αέρα και εικάζεται ότι οι ιχθυόσαυροι είχαν παρόμοια εξελικτική πορεία με αυτά.
Ροή ειδήσεων