Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Τα λιπαρά τρόφιμα που θα μπορούσαν να προστατεύσουν από τον «μεγαλύτερο δολοφόνο του κόσμου»

CC0 / / Καρδιά
Καρδιά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 14.01.2022
Βρείτε μας
Ο μεγαλύτερος δολοφόνος στον κόσμο είναι οι καρδιακές παθήσεις. Η προστασία της καρδιάς μπορεί να είναι ένας τρόπος για να ενισχύσετε τη μακροζωία και να προσθέσετε επιπλέον μερικά χρόνια ζωής. Ένα συγκεκριμένο φαγητό μπορεί να βοηθήσει.
Η καρδιακή νόσος περιγράφει διάφορες καταστάσεις που επηρεάζουν την καρδιά ή τα αιμοφόρα αγγεία σας. Η αιτία είναι συνήθως η συσσώρευση λιπαρών εναποθέσεων στις αρτηρίες ή ο υψηλότερος κίνδυνος θρόμβων αίματος. Οι καρδιακές παθήσεις είναι μία από τις κύριες αιτίες θανάτου στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με το NHS.
Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένοι τρόποι για να διατηρήσετε μια υγιή καρδιά.
Από την καρδιακή προσβολή έως την καρδιακή ανεπάρκεια, τα προβλήματα με το όργανο σε μέγεθος γροθιάς μπορούν να μειώσουν από 10 έως 16 χρόνια της ζωής σας, αναφέρει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως η διατήρηση της υγείας της καρδιάς είναι ένας τρόπος για να ζήσετε περισσότερο.

Τα οφέλη του ψαριού

Μια τροφή που μπορεί να προστατεύσει την καρδιά είναι τα ψάρια, αναφέρει η Mayo Clinic.
«Αν ανησυχείτε για την υγεία της καρδιάς σας, η κατανάλωση τουλάχιστον δύο μερίδων ψαριού την εβδομάδα θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου», σύμφωνα με την πύλη υγείας.
Το μέρος του ψαριού που είναι ιδιαίτερα καλό για την καρδιά είναι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Συγκεκριμένα, τα ωμέγα-3 μπορεί να είναι ευεργετικά για την υγεία της καρδιάς και να μειώσουν τον κίνδυνο θανάτου από καρδιακές παθήσεις. Αυτά τα λιπαρά οξέα βρίσκονται ιδιαίτερα σε λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, το σκουμπρί, οι σαρδέλες και ο τόνος.
Γυναίκα μιλάει στο κινητό - Sputnik Ελλάδα, 1920, 12.01.2022
Υπέρταση: Το ζεστό ρόφημα που είναι πραγματική ασπίδα για την πίεση και την καρδιά

Τα οφέλη του ιχθυελαίου

Μια άλλη καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών είναι το ιχθυέλαιο. Τα συμπληρώματα που περιέχουν ιχθυέλαιο έχουν συνδεθεί με την καλύτερη αρτηριακή λειτουργία και τη χαμηλότερη αρτηριακή πίεση, σύμφωνα με την Εθνική Βιβλιοθήκη Ιατρικής.
Η αρτηριακή πίεση είναι ένας παράγοντας κινδύνου για την ανάπτυξη καρδιακών παθήσεων, καθώς μπορεί να κάνει τις αρτηρίες λιγότερο ελαστικές και να μειώσει τη ροή του αίματος και του οξυγόνου στην καρδιά, εξηγεί το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.
Ένας άλλος παράγοντας κινδύνου καρδιακής νόσου που μπορεί να μειωθεί με την κατανάλωση ψαριών είναι η υψηλή χοληστερόλη.
Η υψηλή χοληστερόλη περιγράφει τη συσσώρευση μιας λιπαρής ουσίας που ονομάζεται χοληστερόλη στο αίμα σας η οποία δυσκολεύει τη ροή αρκετού αίματος μέσω των αρτηριών.
Παρόλο που το ψάρι είναι λιπαρό, περιέχει ένα καλό είδος λίπους ευεργετικό για την καρδιά.
Για παράδειγμα, άλλοι τύποι λίπους όπως τα κορεσμένα λίπη μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλή χοληστερόλη και καρδιακές παθήσεις.
Η Mayo Clinic εξηγεί ότι το ψάρι αποτελεί μια καλή εναλλακτική στα κρέατα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Πόσο ψάρι πρέπει να τρώμε

Το NHS συνιστά να συμπεριληφθούν δύο μερίδες ψαριού στο πρόγραμμα γευμάτων μιας εβδομάδας και ένα από αυτά πρέπει να είναι τα λιπαρά ψάρια. Αυτό μεταφράζεται περίπου σε 140 γραμμάρια μαγειρεμένου λιπαρού ψαριού την εβδομάδα, σύμφωνα με την υπηρεσία υγείας.
Ωστόσο, η κατανάλωση αυτής της λιπαρής τροφής δεν είναι ο μόνος τρόπος για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων. Από την άσκηση μέχρι τη διακοπή του καπνίσματος, διάφορες παρεμβάσεις στον τρόπο ζωής μπορούν επίσης να βοηθήσουν, προσθέτει η υπηρεσία υγείας, όπως αναφέρει δημοσίευμα της ιστοσελίδας express.co.uk.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала