Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Ανεπάρκεια βιταμίνης D: Το ανησυχητικό σημάδι των χαμηλών επιπέδων που εντοπίζονται στα πόδια

CC0 / / Πόδια
Πόδια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 15.01.2022
Βρείτε μας
Ο ρόλος της βιταμίνης D για την υγεία είναι σαφής, οπότε τα προειδοποιητικά σημάδια μιας ανεπάρκειας δεν πρέπει ποτέ να αγνοούνται. Περιστασιακά, μια αίσθηση στους αστραγάλους και τα πόδια μπορεί να είναι ενδεικτική των χαμηλών επιπέδων

Τα συμπτώματα ανεπάρκειας βιταμίνης D

Η βιταμίνη D είναι ένα υδατοδιαλυτό θρεπτικό συστατικό που ονομάζεται «βιταμίνη του ηλίου» επειδή μπορεί να παραχθεί στο δέρμα μέσω της δράσης του ηλιακού φωτός. Η ανεπάρκειά της μπορεί να προκαλέσει μια αλληλουχία επιπλοκών εάν παραμείνει μη διαχειρίσιμη, αλλά τα συμπτώματα μπορεί να είναι ευρείας κλίμακας. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν αλλαγές στη διάθεση, συχνά κρυολογήματα και απώλεια όρεξης. Περιστασιακά, μπορεί να εμφανιστεί ένα σημάδι πόνου στους αστραγάλους και τα πόδια.
Μια παρατεταμένη ανεπάρκεια μπορεί να έχει ολέθριες συνέπειες για την υγεία, επομένως τα προειδοποιητικά σημάδια δεν πρέπει ποτέ να αγνοούνται.
Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν γενικά κόπωση, κατάθλιψη και μυϊκή αδυναμία καθώς και πόνο στο πόδι ως πρόσθετο σύμπτωμα.
Η βιταμίνη Dείναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη απαραίτητη για ισχυρά οστά. Η ανεπαρκής βιταμίνη D μπορεί να οδηγήσει σε οστεοπόρωση, αυξημένο κίνδυνο πτώσεων, κατάγματα και πόνο στα οστά και τους μυς.
Πόνος στα πόδια, κάταγμα στο πόδι και τον αστράγαλο, ή κάταγμα πίεσης των μεταταρσίων οστών και του αστραγάλου μπορεί να παρατηρηθεί σε άτομα με ανεπάρκεια βιταμίνης D.
Ένας ενοχλητικός πόνος στο πόδι δεν πρέπει να αγνοείται καθώς έχει συνδεθεί με πολλές παθήσεις όπως ο καρκίνος, η άνοια, ο διαβήτης και η αρθρίτιδα.
Δεδομένα που δημοσιεύθηκαν σε ιατρικά περιοδικά έχουν δείξει ότι η συμπλήρωση βιταμίνης D επιβραδύνει την απώλεια οστών και μειώνει τα κατάγματα, ιδιαίτερα όταν λαμβάνεται με ασβέστιο.
μάτια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 17.10.2021
Βιταμίνη D: Το σύμπτωμα στα μάτια που δείχνει έλλειψή της στον οργανισμό

Πώς να αποφύγετε την ανεπάρκεια βιταμίνης D

Το NHS εξηγεί: «Από περίπου τα τέλη Μαρτίου / αρχές Απριλίου έως τα τέλη Σεπτεμβρίου, η πλειοψηφία των ανθρώπων θα πρέπει να είναι σε θέση να λάβουν όλη τη βιταμίνη D που χρειάζονται από το φως του ήλιου στο δέρμα τους.
Τα παιδιά από την ηλικία του ενός έτους και οι ενήλικες χρειάζονται 10 μικρογραμμάρια βιταμίνης D την ημέρα.
H συγκεκριμένη ανάγκη εντοπίζεται στις έγκυες και θηλάζοντα γυναίκες, και άτομα που διατρέχουν κίνδυνο ανεπάρκειας βιταμίνης D.
Οι άνθρωποι που αποκλείουν το γάλα, τα αυγά και τα ψάρια από τη διατροφή τους ή που ακολουθούν μια vegan διατροφή, διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για ανεπάρκεια.
Λίγα τρόφιμα είναι φυσικά άφθονα σε βιταμίνη D, αλλά οι καλύτερες πηγές περιλαμβάνουν τη σάρκα των λιπαρών ψαριών και των ελαίων του ήπατος ψαριών.
Μικρότερες ποσότητες μπορούν να βρεθούν σε κρόκους αυγών, τυρί και συκώτι βόειου κρέατος.
Επιπλέον, μερικά μανιτάρια περιέχουν υψηλή ποσότητα D2 λόγω της έκθεσής τους στο υπεριώδες φως.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την απορρόφηση

Η ποσότητα βιταμίνης D που απορροφάται από τον ήλιο μπορεί επίσης να ποικίλει σημαντικά και ορισμένες πρακτικές όπως η χρήση αντηλιακών μπορεί να μειώσουν την απορρόφηση.
Άλλες καταστάσεις που μπορεί να επηρεάσουν τα επίπεδα βιταμίνης D περιλαμβάνουν φλεγμονώδη νόσο του εντέρου ή άλλες παθήσεις.
Επιπλέον, η παχυσαρκία μπορεί επίσης να οδηγήσει σε ανεπάρκεια επειδή η θρεπτική ουσία συσσωρεύεται στον υπερβολικό λιπώδη ιστό και επομένως δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν χρειάζεται, όπως αναφέρει δημοσίευμα της ιστοσελίδας express.co.uk.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала