Σπλαχνικό λίπος: Το υγρό προϊόν που έχει αποδειχθεί ότι μειώνει «σημαντικά» το λίπος στην κοιλιά

Πρήξιμο στο στομάχι - Sputnik Ελλάδα, 1920, 17.01.2022
Το σπλαχνικό λίπος, επίσης γνωστό ως λίπος της κοιλιάς, μπορεί να προκαλέσει σοβαρές επιπλοκές λόγω της θέσης του στο σώμα. Οι απλές διατροφικές τροποποιήσεις μπορεί να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο σπλαχνικό λίπος, όπως είναι και η κατανάλωση ξιδιού από μήλο.
Το σπλαχνικό λίπος, γνωστό και ως κοιλιακό λίπος, αποθηκεύεται στην κοιλιακή κοιλότητα, η οποία «φιλοξενεί» σημαντικά όργανα όπως το ήπαρ και τα έντερα. Επομένως, η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τις ζωτικές λειτουργίες τους, αυξάνοντας τον κίνδυνο χρόνιων επιπλοκών, όπως οι καρδιακές παθήσεις. Ευτυχώς, μπορείτε να μειώσετε τη συσσώρευση σπλαχνικού λίπους, κάνοντας πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές. .

Η έρευνα

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Functional Foods αναφέρει ότι η κατανάλωση ξιδιού από μηλίτη μπορεί να μειώσει το επίμονο λίπος της κοιλιάς.
Όπως και με άλλους τύπους ξιδιού, το βασικό συστατικό στο ξύδι μηλίτη είναι το οξικό οξύ, το οποίο παράγεται μετά από τη ζύμωση των σακχάρων των μήλων.
Να σημειωθεί πως όταν το ξίδι από μηλίτη φιλτράρεται, μοιάζει με διαυγές υγρό. Εάν αφεθεί αφιλτράριστο, έχει «θολή» εμφάνιση.
Μια τυχαιοποιημένη, κλινική δοκιμή πραγματοποιήθηκε για να εξεταστεί εάν το ξίδι από μηλίτη παρέχει ευεργετικές επιδράσεις στη διαχείριση του σωματικού βάρους σε υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα.
Οι συμμετέχοντες κατανεμήθηκαν τυχαία στη σχετική ομάδα με το μηλόξιδο ή στην ομάδα ελέγχου για 12 εβδομάδες.
Η ομάδα του μηλόξιδου μείωσε «σημαντικά» το σωματικό βάρος, τον BMI (Δείκτης Μάζας Σώματος), την περίμετρο των γοφών, το σπλαχνικό λίπος και τη διάθεση της όρεξης, διαπίστωσαν οι ερευνητές.
Επιπλέον, τα επίπεδα ολικής χοληστερόλης μειώθηκαν σημαντικά και η συγκέντρωση της λιποπρωτεΐνης υψηλής πυκνότητας (HDL-C) χοληστερόλης αυξήθηκε σημαντικά στην ομάδα του μηλόξιδου σε σύγκριση με την ομάδα ελέγχου.
Η μείωση της χοληστερόλης είναι σημαντική καθώς τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης LDL μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου. Τα επίπεδα της χοληστερόλης HDL, στον αντίποδα, μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το ξίδι μήλου μπορεί να λειτουργήσει βοηθώντας στη μείωση της όρεξης καθώς περιέχει οξικό οξύ, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την απορρόφηση των αμύλων στα τρόφιμα και την αργή πέψη.
Τζιν παντελόνι (φωτ αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 25.11.2021
Σπλαχνικό λίπος: Η ένοχη αιτία που το προκαλεί - Η μέθοδος για να το αποβάλλετε

Διατροφικές συμβουλές

«Η πρωτεΐνη μπορεί να είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να χάσετε βάρος, επειδή σας κάνει να αισθάνεστε πιο χορτάτοι από την κατανάλωση υδατανθράκων και λίπους» εξηγεί ο Οργανισμός ασφάλισης υγείας και υγειονομικής περίθαλψης, Bupa. «Έτσι, αν συμπεριλάβετε μια άπαχη πηγή πρωτεΐνης στα γεύματά σας, μπορεί να διαπιστώσετε ότι δεν πεινάτε τόσο και επομένως τρώτε λιγότερο».
Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα. Οι καλές πηγές περιλαμβάνουν:
Στήθος κοτόπουλου
Τόνος
Σκουμπρί
Σολομός
Αυγά
Γάλα
«Καταναλώστε τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και χαμηλά σε λιπαρά (γνωστά ως άπαχες πηγές πρωτεΐνης) καθώς ορισμένες πηγές πρωτεΐνης μπορεί να είναι υψηλές σε κορεσμένα λιπαρά» συμβουλεύει ο Οργανισμός Bupa.
Ο Οργανισμός υγείας προσθέτει: «Εναλλακτικά, υπάρχουν πολλά πρωτεϊνικά προϊόντα στην αγορά, όπως συμπληρώματα και σκόνες, αλλά αν αποφασίσετε να τα χρησιμοποιήσετε συμβουλευτείτε έναν διατροφολόγο».
Ο συνδυασμός υγιεινής διατροφής και σωματικής άσκησης θα σας βοηθήσει, επίσης, να χάσετε με επιτυχία το λίπος της κοιλιάς.
«Θα πρέπει να ασκείστε ήπια για 30 λεπτά τουλάχιστον πέντε ημέρες την εβδομάδα» συμβουλεύουν τα καταστήματα υγιεινής διατροφής Holland και Barrett.
«Μπορείτε να κάνετε γρήγορο περπάτημα για να ιδρώσετε, να αναπνεύσετε πιο δυνατά και να επιταχύνετε τον καρδιακό σας ρυθμό. Ή ίσως να πάτε με ποδήλατο στη δουλειά αντί να παίρνετε το αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να τρέξουμε όλοι μαζί στο γυμναστήριο», εξηγεί η συγκεκριμένη αλυσίδα προϊόντων υγιεινής διατροφής.
Σύμφωνα με τον Οργανισμό Υγείας, ανεβάζοντας τον καρδιακό σας ρυθμό για 30 λεπτά τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, μπορείτε να μειώσετε το σπλαχνικό λίπος.
Εν κατακλείδι, αν δεν σας αρέσει να πηγαίνετε στο γυμναστήριο, τότε εξετάστε μερικούς εναλλακτικούς τρόπους για να διατηρήσετε τη φόρμα και την υγεία σας, αναφέρει δημοσίευμα της ιστοσελίδας express.co.uk.
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала