Κόσμος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.03.2021
Κόσμος
Διεθνείς ειδήσεις από όλο τον κόσμο. Άρθρα και αναλύσεις για όλα όσα συμβαίνουν στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ασία και τον υπόλοιπο κόσμο.

Ολλανδία: Θα αποσυναρμολογηθεί γέφυρα στο Ρότερνταμ για να περάσει το γιοτ του Τζεφ Μπέζος

CC BY 4.0 / Wikimedia Commons / Tulumnes / Η γέφυρα Κονινγκσχάβενμπρουγκ («Ντε Χεφ») στο Ρότερνταμ
Η γέφυρα Κονινγκσχάβενμπρουγκ («Ντε Χεφ») στο Ρότερνταμ - Sputnik Ελλάδα, 1920, 03.02.2022
Μια ιστορική γέφυρα στο Ρότερνταμ, όπως έγινε γνωστό την Τετάρτη (02/02), θα αποσυναρμολογηθεί μερικώς, ώστε να μπορέσει να περάσει το –υπό κατασκευή– γιοτ του Τζεφ Μπέζος.
Η ιστορική ανασυρόμενη γέφυρα του Κονινγκσχάβενμπρουγκ, στην ολλανδική πόλη του Ρότερνταμ, θα αποσυναρμολογηθεί μερικώς για να επιτραπεί η διέλευση του υπό κατασκευή γιοτ του Αμερικανού δισεκατομμυριούχου, Τζεφ Μπέζος, όπως έγινε γνωστό την Τετάρτη (02/02).
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του δικτύου «Rijnmond», οι τοπικές Αρχές έλαβαν την απόφαση παρά τις προηγούμενες υποσχέσεις τους να μην αποσυναρμολογήσουν την εμβληματική γέφυρα, που είναι γνωστή και ως «Ντε Χεφ», μετά την ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης που έγιναν το 2017.
Πανδημία COVID-19 - Sputnik Ελλάδα, 1920, 02.02.2022
Κόσμος
ΔΝΤ: Η πανδημία παραμένει ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την παγκόσμια οικονομία
Το τρικάταρτο σκάφος, το οποίο θα έχει μήκος 127 μέτρα και θα γίνει το μεγαλύτερο ιστιοπλοϊκό γιοτ στον κόσμο, κατασκευάζεται στο ναυπηγείο της εταιρείας Oceanco στην κοντινή πόλη Αλμπλάσερνταμ, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του «Boat International».
Η εταιρεία και ο Τζεφ Μπέζος ζήτησαν την προσωρινή αποσυναρμολόγηση της γέφυρας και υποσχέθηκαν να αποζημιώσουν τις τοπικές Αρχές για τα έξοδα.

Ανάμεσα στην πραγματικότητα και στην υπεράσπιση της ιστορικής κληρονομιάς

Πάντως, από την πλευρά του, ο επικεφαλής του έργου για τη διασφάλιση της διέλευσης της θαλαμηγού, Μαρσέλ Βαλράβενς, τόνισε ότι είναι μια «ρεαλιστική» απόφαση, δεδομένου ότι η κατασκευή ενός τέτοιου σκάφους πρέπει να ολοκληρωθεί σε συγκεκριμένη τοποθεσία.
Χαρακτηριστικά, ο ίδιος ανέφερε: «Είναι ένα πλοίο με ψηλούς ιστούς που δεν μπορεί να περάσει πάνω από τη γέφυρα. Η μόνη εναλλακτική είναι να αφαιρεθεί το κεντρικό τμήμα».
Αντίθετα, ο Τον Βέσελινκ, μέλος μιας τοπικής κοινωνίας για την Ιστορία, υποστήριξε: «Οι θέσεις εργασίας είναι σημαντικές, αλλά υπάρχουν όρια στο τι μπορεί και πρέπει να γίνει με τη βιομηχανική μας κληρονομιά».
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала