Η ελληνική σημαία - Sputnik Ελλάδα, 1920
Ελλάδα
Η επικαιρότητα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, την Αθήνα τη Θεσσαλονίκη ή την επαρχία. Γρήγορη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις.

Θεσσαλονίκη: Χαμός από κρουαζιερόπλοια που θα ρίξουν άγκυρα στο λιμάνι - Πώς θα «ανυψώσει» την πόλη

© Φωτογραφία : Konstantinos Tsakalidis/SOOCΣυνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Terminal Link και συναντήσεις με φορείς της Θεσσαλονίκης, ενόψει της έναρξης της επένδυσης στον ΟΛΘ
Συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Terminal Link και συναντήσεις με φορείς της Θεσσαλονίκης, ενόψει της έναρξης της επένδυσης στον ΟΛΘ - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.02.2022
Εν μέσω χειμώνα και πανδημίας το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έκανε έναρξη σεζόν με ένα τεραστίων διαστάσεων κρουαζιερόπλοιο. Το λιμάνι μπήκε στον κατάλογο των homeport που σημαίνει ότι είναι πλέον σημείο έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρων. Μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιωθεί 55 αφίξεις κρουαζερόπλοιων για το 2022.
Μετά από δύο σκληρές τουριστικές σεζόν λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και τα όσα προβλήματα βιώνουν οι επαγγελματίες του κλάδου, η άφιξη το Σάββατο 5 Φεβρουαρίου ενός τεραστίων διαστάσεων κρουαζιερόπλοιου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ήταν μια έκπληξη.
Η σεζόν της κρουαζιέρας στις ελληνικές θάλασσες και στη Μεσόγειο άρχισε με τη Θεσσαλονίκη να μπαίνει δυναμικά στον χάρτη όχι μόνο ως ένα λιμάνι που τυχαία ένα κρουαζιερόπλοιο μπορεί να δέσει για κάποιες ώρες αλλά ως homeport δηλαδή ως λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρων.
Το στοίχημα της Θεσσαλονίκης να κερδίσει ένα κομμάτι από την πίτα της κρουαζιέρας ήταν χρόνιο και όπως μαρτυρούν τα νέα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η «ΟΛΘ Α.Ε.», η πόλη φέτος θα δει αρκετά κρουαζιερόπλοια και κυρίως χιλιάδες τουρίστες με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οικονομία της αλλά και των γύρω περιοχών.
«Μετά από 15 χρόνια, το 2021 το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έγινε homeport και έχει καταχωρηθεί στους καταλόγους ως τέτοιο. Δηλαδή είναι λιμάνι έναρξης ή τερματισμού κρουαζιέρας το οποίο παρέχει τη δυνατότητα επιβίβασης ή αποβίβασης των επιβατών. Αυτό ήταν μια σημαντική αλλαγή για το λιμάνι» είπε στο Sputnik η διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) Θεοδώρα Ρήγα.
Παραδοσιακό καρναβάλι με Μπούλες και Γενίτσαρους στη Νάουσα στις 22 Φεβρουαρίου 2015. - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.02.2022
Ελλάδα
Απόκριες: Αγωνία για το έθιμο που δεν σταμάτησαν ούτε οι πόλεμοι- Χωρίς παρέλαση το καρναβάλι Ξάνθης
Όπως ανέφερε η «ΟΛΘ ΑΕ», προωθεί διαρκώς την κρουαζιέρα με συμμετοχή της σε διεθνείς, εθνικές και τοπικές εκθέσεις τουρισμού ενώ ιδιαιτέρως σημαντική ήταν και εκλογή μέλος της «ΟΛΘ Α.Ε.» στη «Med Cruise» που είναι η Ένωση Μεσογειακών Λιμένων.
«Για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια δραστηριότητας της ΜedCruise η Θεσσαλονίκη συμμετέχει στο Δ.Σ. με εκπρόσωπο εμένα. Είναι πολύ σημαντικός θεσμός διότι προωθεί τη βιομηχανία της κρουαζιέρας στη Μεσόγειο και τις παρακείμενες θάλασσες της μέσω 74 λιμένων-μελών που εκπροσωπούν 140 λιμάνια κρουαζιέρας σε 21 χώρες που βρίσκονται σε Ευρώπη, Αφρική και Ασία» τόνισε.

Πόσα κρουαζιερόπλοια θα δέσουν στη Θεσσαλονίκη

Σύμφωνα με τα στοιχεία της «ΟΛΘ ΑΕ», μέχρι στιγμής για το 2022 «έχουμε επιβεβαίωση για 55 αφίξεις, από 11 εταιρείες και αφορά 15 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια».
Οι χιλιάδες επιβάτες των κρουαζερόπλοιων όχι μόνο όπως είπε η κα Ρήγα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν κάποια εκδρομή σε κοντινές περιοχές με τη Θεσσαλονίκη -αφού πλέον το λιμάνι είναι homeport- τις οποίες οργανώνουν τα κρουαζερόπλοια αλλά και η ίδια η πόλη θα έχει τεράστιο όφελος.
«Οι επιβάτες που δεν επιλέγουν να πάνε κάποια εκδρομή συνήθως με το που βγαίνουν στο κατάστρωμα και βλέπουν ότι είναι στην καρδιά της Θεσσαλονίκης -και αυτό είναι στρατηγικό μας πλεονέκτημα σε σχέση με πολλά λιμάνια- κατεβαίνουν από τα πλοία για να επισκεφτούν την πόλη» ανέφερε.
Τηλεδιάσκεψη CEO της TUI,  Fritz Joussen με τον Κυριάκο Μητσοτάκη - Sputnik Ελλάδα, 1920, 19.01.2022
Ελλάδα
Μητσοτάκης με CEO της TUI: Αναμένουμε πολύ καλή τουριστική σεζόν - Διπλασιασμός αφίξεων στην Ελλάδα

Κέρδη για πόλη και επαγγελματίες

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας, έξι στους δέκα επιβάτες έχουν επιστρέψει σε προορισμό που αρχικά επισκέφτηκαν με κρουαζιέρα.
Επιπλέον, ο transit επιβάτης δηλαδή ο επιβάτης που θα μείνει για μια μέρα σε ένα λιμάνι και θα περιηγηθεί στην πόλη κατά μέσο όρο ξοδεύει στην επίσκεψη του 100 ευρώ ενώ ο επιβάτης homeporting ξοδεύει σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερα, διότι συνήθως έρχεται πριν από την ημέρα του προγραμματισμένου ταξιδιού για να επισκεφθεί τα αξιοθέατα της περιοχής.
Τέλος, όπως αναφέρει η κα Ρήγα, όταν ένα κρουαζιερόπλοιο καταπλέει στο λιμάνι απασχολούνται 22 διαφορετικά επαγγέλματα όπως καταστήματα και εστιατόρια, ξενοδοχεία, ξεναγοί, τουριστικά γραφεία, μουσεία και αρχαιολογικοί χώροι, ναυτιλιακά γραφεία κ.ά.
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала