Εταιρεία ηλεκτρισμού έστειλε αποζημίωση 2,3 τρισεκατομμυρίων σε πελάτη για διακοπή ρεύματος

© Φωτογραφία : Alexandros Michailidis/SOOCΚολώνα της ΔΕΗ
Κολώνα της ΔΕΗ - Sputnik Ελλάδα, 1920, 16.02.2022
Η σφοδρή κακοκαιρία που πρόσφατα έπληξε τη Βρετανία άφησε το σπίτι του Γκάρεθ Χιούις χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα για μερικές μέρες. Η ηλεκτρική εταιρεία αναγνωρίζοντας το λάθος της θέλησε να τον αποζημιώσει για την αναστάτωση με πάνω από 2 τρισεκατομμύρια λίρες.
Ένας κάτοικος του Χέλεν Μπριτζ έμεινε για μερικές μέρες χωρίς ρεύμα εξαιτίας της Καταιγίδας Άργουεν, αλλά η αποζημίωση που έλαβε από την εταιρεία ηλεκτρισμού δείχνει πως μάλλον άξιζε τον κόπο η ταλαιπωρία.
«Σας ευχαριστώ για την πληρωμή αποζημίωσης για τις αρκετές μέρες που μείναμε χωρίς ρεύμα μετά την καταιγίδα. Προτού, όμως, εξαργυρώσω την επιταγή, είστε 100% σίγουροι ότι μπορείτε να τα πληρώσετε;» ρώτησε ο Γκάρεθ στο σχόλιο της ανάρτησής του με την επιστολή της εταιρείας ηλεκτρισμού.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, η αποζημίωση που του έδιναν ήταν 2 τρισεκατομμύρια 324 δισεκατομμύρια 252 εκατομμύρια 80 χιλιάδες και εκατόν δέκα στερλίνες [και κάτι ψιλά] (2.324.252.080.110).
Και απ’ ό,τι φαίνεται δεν ήταν μόνο ο Γκάρεθ που έλαβε μια τόσο γενναία αποζημίωση για την αναστάτωση από τη διακοπή ρεύματος.
Η ιστορία έγινε viral και πολύ έσπευσαν να γράψουν ότι κάτι ανάλογο συνέβη και σ' αυτούς.
«Ίσως να θέλετε να τσεκάρετε τι άλλες τέτοιες πληρωμές έχετε κάνει, μιας και γνωρίζω τουλάχιστον ακόμα τέσσερις τέτοιες επιταγές ανάλογης αξίας που έχετε στείλει σε γειτονικά σπίτια» έγραψε στην ανάρτησή του ο Γκάρεθ, προειδοποιώντας την εταιρεία ηλεκτρικού Northern Powergrid.
Άλλος χρήστης του Twitter έγραψε σε ανάρτησή του ότι έλαβε επιταγή για αποζημίωση ύψους 1,5 τρισεκατομμυρίου στερλινών.
«Εάν την εξαργυρώσεις και τη βάλεις στην τράπεζα για μία ώρα με 3%, μπορείς να επιστρέψεις το αρχικό ποσό και να κρατήσεις τους τόκους των 7.954.482» συμβούλευσε κάποιος χρήστης με αναμφισβήτητο επιχειρηματικό δαιμόνιο.
Προβλήματα στην ηλεκτροδότηση από την κακοκαιρία - Sputnik Ελλάδα, 1920, 02.02.2022
Ελλάδα
ΔΕΔΔΗΕ: Προς απαλλαγή από τα τέλη χρήσης τα νοικοκυριά που έμειναν χωρίς ρεύμα στην κακοκαιρία
«Σας ευχαριστούμε που μας το επισημάνατε. Παρακαλούμε στείλτε μας τα στοιχεία επαφής σας, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσής σας και του ταχυδρομικού σας κώδικα, ώστε να διορθώσουμε αυτή την αβλεψία» έσπευσε να απαντήσει η εταιρεία ηλεκτρισμού.
«Μόλις ταυτοποιήσαμε το λάθος του υπαλλήλου –είχε μπει ο αριθμός του μετρητή του πελάτη στη θέση του ποσού αποζημίωσης– σιγουρευτήκαμε ότι και οι 74 επιταγές μπλοκαρίστηκαν, για να μην εξαργυρωθούν» σχολίασε εκπρόσωπος της Northern Powergrid, μιλώντας στο LadBible.
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала