Η ελληνική σημαία - Sputnik Ελλάδα, 1920
Ελλάδα
Η επικαιρότητα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, την Αθήνα τη Θεσσαλονίκη ή την επαρχία. Γρήγορη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις.

Euroferry Olympia: «Υποβλήθηκε σε έλεγχο το πλοίο-Οι οδηγοί είχαν καμπίνα»- Η απάντηση της εταιρείας

© AP Photo / Lazos MadikosΦωτιά στο πλοίο Euroferry Olympia ανοιχτά της Κέρκυρας
Φωτιά στο πλοίο Euroferry Olympia ανοιχτά της Κέρκυρας - Sputnik Ελλάδα, 1920, 20.02.2022
Ο όμιλος Grimaldi, στον οποίο ανήκει το «Euroferry Olympia» απαντά στους ισχυρισμούς περί κακών συνθηκών ταξιδιού στο πλοίο». Τι αναφέρεται για τις καμπίνες των οδηγών φορτηγών.
Ο Όμιλος Grimaldi, εταιρεία στην οποία ανήκει το «Euroferry Olympia» που τυλίχθηκε στις φλόγες ανοικτά της Κέρκυρας τα ξημερώματα της Παρασκευής (18/02) απαντά στο σωματείο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας, σχετικά με ισχυρισμούς του συνδικάτου για «υποτιθέμενες κακές συνθήκες ταξιδιού των μελών του στο πλοίο».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ομίλου, το «Euroferry Olympia» υποβάλλεται σε τακτικό καθαρισμό και απολύμανση «τόσο των καμπινών όσο και των κοινόχρηστων χώρων, ενώ οι εργασίες συντήρησης είναι συνήθη πρακτική».
Μάλιστα επισημαίνει ότι «οι καλές συνθήκες του πλοίου επιβεβαιώθηκαν, μάλιστα, στις 16 Φεβρουαρίου 2022 στην Ηγουμενίτσα, όπου το Euroferry Olympia υποβλήθηκε σε επιθεώρηση και έλεγχο από τις ελληνικές Λιμενικές αρχές (συμπεριλαμβάνονται και τα συστήματα ανίχνευσης καπνού και πυρόσβεσης), η οποία έληξε με ικανοποιητικά αποτελέσματα».

«Έλεγχος εκκένωσης του γκαράζ»

Απαντώντας στο ζήτημα που έχει προκύψει με πιθανή παραμονή οδηγών στο γκαράζ την ώρα της πλεύσης, ο Όμιλος τονίζει ότι «απαγορεύεται αυστηρά η πρόσβαση των επιβατών στα καταστρώματα του γκαράζ, όσο το πλοίο βρίσκεται σε πλεύση» και πως «αυτός ο κανόνας ασφαλείας εφαρμόζεται αυστηρά από τα πλοία του Ομίλου Grimaldi».

«Επιπλέον, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ο κανόνας αυτός τηρείται από όλους τους επιβάτες επί του πλοίου, ιδίως από τους οδηγούς φορτηγών, η εκκένωση του χώρου φορτίου ελέγχεται πριν από τον απόπλου και οι καθορισμένες ομάδες πληρώματος περιπολούν τακτικά στα καταστρώματα του γκαράζ κατά τη διάρκεια του πλου».

Σε άλλο σημείο της, η ανακοίνωση αναφέρει πως «εάν κάποιος οδηγός φορτηγού αποφασίσει με δόλο να κρυφτεί στο φορτηγό του, αυτή η συμπεριφορά αποτελεί κατάφωρη παράβαση των διεθνών κανονισμών και των κανόνωντου Ομίλου Grimaldi, η οποία μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια του ιδίου και του πλοίου».
Συνεχίζοντας, κάνει λόγο για «ανακριβή δήλωση» του ΣΕΟΦΑΕ «περί υπεράριθμων κρατήσεων του Euroferry Olympia στην Ηγουμενίτσα το βράδυ της 18ης Φεβρουαρίου».
«Πρόκειται για άλλη μια ανακριβή δήλωση, καθώς το ηλεκτρονικό σύστημακρατήσεων (για εμπορεύματα και επιβάτες) του Ομίλου Grimaldi δεν επιτρέπει καμία υπεράριθμη κράτηση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση των επιβατών, μόνο το 42% της χωρητικότητας των επιβατών ήταν κατειλημμένο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του Euroferry Olympia στις18ης Φεβρουαρίου 2022».
Το φλεγόμενο πλοίο «Euroferry Olympia» - Sputnik Ελλάδα, 1920, 20.02.2022
Ελλάδα
Euroferry Olympia: Αναφορές για ζωντανούς από τον Λευκορώσο - Το πλάνο με τις θερμικές θερμοκρασίες
Γίνεται επίσης αναφορά στους χώρους διαμονής των επιβατών.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία αναφέρει πως οι 77 καμπίνες (που αντιστοιχούν σε 308 κρεβάτια) και τα 409 ανακλινόμενα καθίσματατου πλοίου μπορούσαν εύκολα και άνετα να φιλοξενήσουν τους 239 επιβάτες (εκ των οποίων 159 οδηγοί) που ταξίδευαν στο πλοίο (για ένα ταξίδι 9 ωρών και όχι 25 ωρών, όπως εσφαλμένα αναφέρει το Σωματείο)».
Σημειώνεται ότι ένας ορισμένος αριθμός καμπινών διατέθηκε στους οδηγούς φορτηγών προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες τους.
«Εν προκειμένω, και οι 159 οδηγοί που βρίσκονταν στο πλοίο είχαν καμπίνα, καθώς και άλλοι 26 επιβάτες».
Καταλήγοντας, η εταιρεία αναφέρει πως οι ισχυρισμοί ότι το Euroferry Olympia που μετέφερε φορτηγά με επικίνδυνα φορτία δεν μπορούσε να μεταφέρει και επιβάτες, «αποτελούν για άλλη μια φορά ανακριβή δήλωση», καθώς το εν λόγω πλοίο «είναι ένα επιβατηγό/οχηματαγωγό πλοίο, πιστοποιημένο να μεταφέρει τόσο επιβάτες όσο και φορτία, συμπεριλαμβανομένου του φορτίου ΙΜΟ».
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала