Καρδιοπάθεια: Οι τροφές που αυξάνουν τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου κατά 18%

CC0 / / Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά
Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.02.2022
Τις τροφές που επιβαρύνουν την καρδιά κατέγραψαν επιστήμονες στη Βρετανία.
Υπάρχουν περίπου 7,6 εκατομμύρια άνθρωποι που ζουν με καρδιακές και κυκλοφορικές παθήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με το British Heart Foundation (BHF). Η φιλανθρωπική οργάνωση τονίζει ότι λόγω της γήρανσης του πληθυσμού και του σύγχρονου τρόπου ζωής, αυτοί οι αριθμοί θα μπορούσαν να αυξηθούν ακόμη περισσότερο. Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο.
Πράγματι, το BHF αναφέρει: «Μια υγιεινή διατροφή μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και να σταματήσετε να παίρνετε βάρος, μειώνοντας παράλληλα τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη και υψηλής αρτηριακής πίεσης».
Ερευνητές στο Τμήμα Υγείας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης διεξήγαγαν μια μεγάλη συστηματική ανασκόπηση των στοιχείων που υπάρχουν μέχρι σήμερα, που αφορούσαν πάνω από 1,4 εκατομμύρια ανθρώπους.
Οι συμμετέχοντες στη μελέτη ολοκλήρωσαν λεπτομερείς διατροφικές αξιολογήσεις και η υγεία τους παρακολουθήθηκε για έως και 30 χρόνια, με τα αποτελέσματα να δημοσιεύονται στο Critical Reviews στο Food Science and Nutrition.
Μπέργκερ - Sputnik Ελλάδα, 1920, 22.02.2022
Καρκίνος: Το τρόφιμο που αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισής του στο έντερο κατά 18%
Το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης επισήμανε ότι η έρευνα έδειξε πως για κάθε 50 γρ./ημέρα επεξεργασμένου κρέατος, ο κίνδυνος στεφανιαίας νόσου αυξάνεται κατά 18%.
Προσθέτει ότι κάθε 50 γρ./ημέρα μη επεξεργασμένου κόκκινου κρέατος αύξανε τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου κατά 9%.
Ξεκαθαρίζει επίσης ότι δεν υπήρχε σαφής σχέση μεταξύ της κατανάλωσης πουλερικών και του αυξημένου κινδύνου στεφανιαίας νόσου.
Εάν αυτή τη στιγμή τρώτε περισσότερα από 90 γραμμάρια (μαγειρεμένο βάρος) κόκκινου ή επεξεργασμένου κρέατος την ημέρα, το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας της Βρετανίας συμβουλεύει να τη μειώσετε σε 70 γραμμάρια.
Φρούτα και λαχανικά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.02.2022
Κόσμος
Διατροφή: Οι δύο κανόνες που μπορεί να σας δώσουν το «ελιξίριο» της ζωής
Το επεξεργασμένο κρέας περιλαμβάνει το κρέας που έχει συντηρηθεί με κάπνισμα, ωρίμανση, αλάτισμα ή προσθήκη συντηρητικών. Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται τα λουκάνικα, το μπέικον, το ζαμπόν, το σαλάμι και το πατέ, σύμφωνα με τον βρετανικό οργανισμό υγείας (NHS).
Ο βρετανικός οργανισμός δημόσιας υγείας (NHS) αναφέρει ότι εάν τρώτε πολύ κόκκινο ή επεξεργασμένο κρέας, συνιστάται να το περιορίσετε καθώς είναι πιθανό να υπάρχει σύνδεση μεταξύ κόκκινου και επεξεργασμένου κρέατος και καρκίνου του εντέρου.
«Μια υγιεινή ισορροπημένη διατροφή μπορεί να περιλαμβάνει πρωτεΐνες από κρέας, καθώς και από ψάρια και αυγά ή μη ζωικές πηγές, όπως τα φασόλια και τα όσπρια. Τα κρέατα όπως το κοτόπουλο, το χοιρινό, το αρνί και το βοδινό κρέας είναι όλα πλούσια σε πρωτεΐνη» συμπληρώνει.

«Το κόκκινο κρέας μάς παρέχει σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνη Β. Το κρέας είναι μια από τις κύριες πηγές βιταμίνης Β12 στη διατροφή» καταλήγει.
Στηθοσκόπιο γιατρού - Sputnik Ελλάδα
Το Sputnik υποστηρίζει την υπεύθυνη φροντίδα υγείας

Οι απόψεις που εκφράζονται σε αυτό το άρθρο υγείας δημοσιεύονται μόνο για εκπαιδευτικούς και ενημερωτικούς σκοπούς και δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση ιατρική διάγνωση ή θεραπεία. Το Sputnik επισημαίνει την ανάγκη να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό πριν ακολουθήσετε οποιαδήποτε από τις συμβουλές που δημοσιεύονται στα άρθρα υγείας.

ΜεγιστοποίησηΕλαχιστοποίηση
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала