Μπρόκολο: Γιατί θεωρείται διατροφικός θησαυρός για τον οργανισμό

CC0 / Pixabay / Τα οφέλη του μπρόκολου
Τα οφέλη του μπρόκολου - Sputnik Ελλάδα, 1920, 28.02.2022
Σημαντικά οφέλη μπορεί να έχει το μπρόκολο για τον οργανισμό, όπως δείχνουν σχετικές μελέτες.
Το μπρόκολο μπορεί να το καταναλώνετε είτε ως συνοδευτικό είτε ακόμα και να είναι το κύριο γεύμα αλλά, όπως και να έχει, ωφελεί σημαντικά τον οργανισμό σας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του «Eat This, Not That!», η διαιτολόγος Κάρι Γκάμπριελ αναφέρει πως το μπρόκολο περιέχει ενώσεις που, καταναλώνοντάς το, μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο καρκίνου.
Η διαιτολόγος, επίσης, τονίζει: «Όταν τρώτε μπρόκολο, λαμβάνετε μια ποικιλία αντιοξειδωτικών και γλυκοσινολικών. Αυτές οι ενώσεις μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη ασθενειών. Οι γλυκοσινολικές ενώσεις βρίσκονται κυρίως σε φυτά, όπως το μπρόκολο, και έχουν αντιμικροβιακές και αντικαρκινικές ιδιότητες».
Καρδιακό επεισόδιο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 27.02.2022
Η κακιά συνήθεια που επηρεάζει την υγεία της καρδιάς των ανδρών περισσότερο από των γυναικών

Το μπρόκολο στη «μάχη» κατά του καρκίνου

Έρευνες δείχνουν ότι το μπρόκολο μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του πεπτικού συστήματος.
Χαρακτηριστικά, μια σχετική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «Nutrition And Cancer» βρήκε σύνδεση μεταξύ της μεγαλύτερης κατανάλωσης σταυρανθών λαχανικών και του χαμηλότερου κινδύνου καρκίνου του στομάχου.
Ακόμα, μια σχετική μετα-ανάλυση που δημοσιεύτηκε στο «Annals Of Oncology», διαπίστωσε ότι τα λαχανικά brassica, ιδίως, συνδέονται με χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου μεταξύ των υποκειμένων της μελέτης.
Πέρα από τις ιδιότητες πρόληψης του καρκίνου, το μπρόκολο μπορεί να βοηθήσει και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του πεπτικού συστήματος σε καθημερινή βάση.
Χάπια - Φάρμακα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 27.02.2022
Αντιβιοτικά: Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να αποφεύγεται η χρήση τους
Συγκεκριμένα, η Κάρι Γκάμπριελ σημειώνει: «Όταν καταναλώνετε μπρόκολο, λαμβάνετε περίπου το 10% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην υποστήριξη ενός υγιούς πεπτικού συστήματος και διατηρούν τη σωστή λειτουργία των εντέρων μας».
Αναλυτικά, μια σχετική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «Journal Of Cancer Prevention», διαπιστώθηκε ότι η κατανάλωση μπρόκολου βοήθησε όχι μόνο στην ομαλοποίηση των συνηθειών του εντέρου σε μια ομάδα νεαρών ενηλίκων με δυσκοιλιότητα, αλλά οι διαλυτές φυτικές ίνες μπορεί, επίσης, να συμβάλουν στην προώθηση της ευνοϊκής ισορροπίας του εντέρου.
Στηθοσκόπιο γιατρού - Sputnik Ελλάδα
Το Sputnik υποστηρίζει την υπεύθυνη φροντίδα υγείας

Οι απόψεις που εκφράζονται σε αυτό το άρθρο υγείας δημοσιεύονται μόνο για εκπαιδευτικούς και ενημερωτικούς σκοπούς και δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση ιατρική διάγνωση ή θεραπεία. Το Sputnik επισημαίνει την ανάγκη να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό πριν ακολουθήσετε οποιαδήποτε από τις συμβουλές που δημοσιεύονται στα άρθρα υγείας.

Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала