18:04 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟY 2020
AΜΥΝΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η ρωσική εταιρεία κατασκευής ελικοπτέρων Kazan τροποποίησε το μοντέλο της ANSAT, ώστε να μπορεί να μεταφέρει ασθενείς με κορονοϊό με ασφάλεια.

Κατά την κορύφωση της πανδημίας του κορονοϊού, εταιρεία σχεδιασμού και κατασκευής ελικοπτέρων, τροποποίησε το τελευταίο της μοντέλο, το οποίο διαθέτει δύο κινητήρες, προκειμένου να βοηθήσει το ιατρικό προσωπικό να αντιμετωπίσει κρούσματα του κορονοϊού.

Το εργοστάσιο της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται στη δημοκρατία του Ταταρστάν, επλήγη από την πανδημία, με τον πρώτο ασθενή να νοσηλεύεται στην πρωτεύουσα Καζάν στις 17 Μαρτίου.

Έτσι, η πανδημία μεταξύ των αλλαγών που επέφερε στην καθημερινότητα, έφερε αλλαγές και στη λειτουργία του εργαστασίου κατασκευής ελικοπτέρων Kazan αλλά η παραγωγή των ελικοπτέρων δεν σταμάτησε, αφού συνεχίστηκε η κατασκευή του μοντέλου Mi-8/Mi-17, του νέου ANSAT, καθώς και του ελικοπτέρου μεγάλων φορτίων Mi-38.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ρωσικής κυβέρνησης, έως τις 11 Ιουλίου στο Ταταρστάν είχαν καταγραφεί συνολικά 4.964 περιπτώσεις κορονοϊού, ενώ 3.912 άτομα είχαν αναρρώσει. Ωστόσο, αν και το Ταταρστάν βρίσκεται στη δεύτερη φάση άρσης των περιοριστικών μέτρων, ορισμένοι από αυτούς, συμπεριλαμβανομένης της μάσκας και της τήρησης κανόνων κοινωνικής αποστασιοποίησης, εξακολουθούν να ισχύουν.

​Η διεύθυνση του εργοστασίου από την πλευρά της, έλαβε μέτρα ώστε να μειωθούν οι κίνδυνοι για το προσωπικό, με τον επικεφαλής τεχνολόγο Αλεξάντρ Γεβντοκίμοβ, να σημειώνει πως υπήρξε ακόμα και μεταφορά εξοπλισμού του εργοστασίου εκτός του χώρου.

Όπως εξήγησε «ορισμένες εργασίες, όπως ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη τεχνολογικών διαδικασιών, η εργασία με έγγραφα, η έγκριση εγγράφων σε ηλεκτρονική μορφή, μπορούν να γίνουν εξ αποστάσεως. Καταφέραμε να κανονίσουμε τη μετάβαση, δίνοντας υπολογιστές στους μηχανικούς μας, ώστε να μπορούν να συνδεθούν στο σύστημά μας από το σπίτι, για να συνεχίσουν τη δουλειά τους».

Η προσαρμογή των ελικοπτέρων ώστε να μεταφέρουν ασθενείς

Τον Απρίλιο και τον Μάιο, ένα από τα κορυφαία ελικόπτερα του εργοστασίου - το ελαφρύ μοντέλο με διπλό κινητήρα ANSAT, υπέστη προσαρμογές, ώστε να μπορεί να μεταφέρει ασθενείς με κορονοϊό. Στα μέσα Μαΐου, τα ρωσικά ελικόπτερα έλαβαν έγκριση από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αερομεταφορών της χώρας (Rosaviatsiya) για την εγκατάσταση μονάδων απομόνωσης στην ιατρική έκδοση της ANSAT.

​Ο διευθυντής του προγράμματος ANSAT, Αλεξάντρ Αλεξέγιεφ, δήλωσε ότι η ιδέα της νέας μονάδας απομόνωσης, δεν απαιτούσε αλλαγές στο σχεδιασμό του ελικοπτέρου.

«Η μεταφορά ασθενών με κορονοϊό μπορεί να γίνει με τη χρήση αεροστεγούς θαλάμου. Μοιάζει με πλαστική σακούλα. Ο ασθενής τοποθετείται μέσα και η μονάδα συνδέεται με αναπνευστήρες για την παροχή οξυγόνου στους πνεύμονες» δήλωσε.

Σύμφωνα με τη μητρική εταιρεία, περισσότερα από 30 ANSAT έχουν κατασκευαστεί για αεροπορικές ιατρικές υπηρεσίες. Το ANSAT είναι πιστοποιημένο για χρήση σε διάφορες συνθήκες, με θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -45 έως +50 βαθμούς Κελσίου, οπότε η γεωγραφία των επιχειρήσεων στις οποίες μπορεί να συμμετάσχει, κυμαίνεται από τις περιοχές της κεντρικής Μόσχας, του Κιρόφ, του Τβερ, στο Βόλγκογκραντ και το Αστραχάν της νότιας Ρωσίας, καθώς και στο Τσελιάμπινσκ στα Ουράλια.

Με έδρα τη Μόσχα, η εταιρεία Ρωσικά Ελικόπτερα, αποτελεί μέρος της Rostec State Corporation και είναι σήμερα ο μοναδικός σχεδιαστής και κατασκευαστής ελικοπτέρων της χώρας. Διαχειρίζεται πέντε εργοστάσια συναρμολόγησης και δύο γραφεία σχεδιασμού, καθώς και τις δικές του εταιρείες παραγωγής, επισκευής και συντήρησης εξαρτημάτων.

Tags:
εργοστάσιο, ασθενείς, Ταταρστάν, πανδημία, κορονοϊός, ελικόπτερα, ελικόπτερο
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK