AΘΛΗΤΙΚΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Σε κλίμα αισιοδοξίας ενόψει της νέας σεζόν, έγινε στην πίστα του Φιοράνο η παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της «Scuderia», με τα νέα πρόσωπα να κλέβουν την παράσταση.

Μετά την επιτυχημένη περσινή χρονιά, η «Scuderia Ferrari» πραγματοποίησε σήμερα την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου για το 2019, το οποίο έχει την κωδική ονομασία SF90 και με το οποίο οι άνθρωποι της ιταλικής ομάδας ευελπιστούν να επιστρέψουν στους τίτλους στη Formula 1.

Το νέο μονοθέσιο, όπως μας πληροφορεί το ΑΠΕ, παρουσιάστηκε στην ιδιοκτήτη πίστα του Φιοράνο και έδωσαν το παρών πολλά νέα πρόσωπα.

Κατ’ αρχάς, η ομάδα έχει νέο επικεφαλής τον Ματία Μπινότο, ο οποίος ήταν στις τάξεις των «κόκκινων» από το 1995 και αναβαθμίστηκε από το ρόλο του ως τεχνικός διευθυντής, προκειμένου να αντικαταστήσει τον Μαουρίτσιο Αριβαμπένε στη θέση του γενικού διευθυντή. 

Παράλληλα, σε σχέση με πέρυσι, άλλαξε το δίδυμο των πιλότων, καθώς ο Μονεγάσκος Σαρλ Λεκλέρκ πήρε τη θέση του Φινλανδού (παγκόσμιου πρωταθλητή του 2007) Κίμι Ραϊκόνεν, ύστερα από την εξαιρετική «ρούκι» χρονιά του με τη Sauber.

Ο 21 χρονος Λεκλέρκ θα γίνει στο γκραν πρι της Αυστραλίας, με το οποίο «ανοίγει η αυλαία» της νέας σεζόν στη Formula 1, ο νεώτερος οδηγός που έχει «τρέξει» για λογαριασμό της Ferrari μετά τον αείμνηστο Ρικάρντο Ροντρίγκες. 

Ο Μεξικανός κατέχει ακόμη το ρεκόρ του νεώτερου οδηγού που «έτρεξε» με τη «σκουντερία», καθώς έλαβε μέρος στο ιταλικό γκραν πρι του 1961, σε ηλικία 19 ετών και 208 ημερών. Από την πλευρά του, ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα προσπαθήσει να κατακτήσει τον πρώτο τίτλο του μετά το 2013 και να στεφθεί για πέμπτη φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλητής, «πιάνοντας» στη σχετική λίστα τους Λιούις Χάμιλτον και Χουάν Μανουέλ Φάντζιο.

Στις δηλώσεις του, ο Μπινότο τόνισε πως αρχίζοντας από το 2018, είχαμε πραγματικά καλά επιτεύγματα. Αυτό το μονοθέσιο είναι μια εξέλιξη του αυτοκινήτου της περυσινής χρονιάς, δεν είναι μια επανάσταση. Προσπαθήσαμε να ανεβάσουμε τον πήχη, προσπαθούμε να είμαστε… ακραίοι όπου μπορούμε. Κάποιες αλλαγές, όπως η εμπρός πτέρυγα, έγιναν λόγω των κανονισμών. Εάν δείτε τις λεπτομέρειες, προσπαθήσαμε να πιέσουμε δυνατά, να είμαστε καινοτόμοι. Εάν κοιτάξετε στο αμάξωμα στο πίσω μέρος, είναι πολύ λεπτό. Αυτό είναι χάρη σε ολόκληρη τη δουλειά που έχουμε κάνει. Καταβλήθηκε πολλή προσπάθεια. Μας αρέσει».

Από την πλευρά του, ο Φέτελ πρόσθεσε ότι «είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι. Αρχίζεις να βλέπεις το μονοθέσιο, μικρά κομμάτια από αυτό στο τέλος της περσινής χρονιάς και στη συνέχεια τα βλέπεις να ενώνονται, αλλά σήμερα είναι η πρώτη φορά που το βλέπεις. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Είναι απίστετο να βλέπεις όταν τα πάντα συναρμολογούνται μαζί. Τώρα είμαι ενθουσιασμένος, ανυπομονώ να καθήσω στη θέση του οδηγού».

Πλέον οι άνθρωποι της Ferrari στρέφουν την προσοχή τους στις χειμερινές δοκιμές, το πρώτο τετραήμερο των οποίων αρχίζει τη Δευτέρα (18/2) στη Βαρκελώνη.


Σχετικά:

«Michael 50»: Η Ferrari γιορτάζει τα 50ά γενέθλια του Σουμάχερ
Ο Ραϊκόνεν στη Sauber, ο Λεκλέρκ στη Ferrari
Tags:
Formula 1, Ferrari, Σαρλ Λεκλέρκ, Σεμπάστιαν Φέτελ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK