15:12 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟY 2019
Ο Πιερ Εμερίκ Ομπαμεγιάνγκ με τη νέα εμφάνιση της Άρσεναλ

Η καμπάνια της Adidas στο Twitter για τη νέα φανέλα της Άρσεναλ εξελίχτηκε σε πανωλεθρία

© Φωτογραφία: Facebook/ Arsenal
AΘΛΗΤΙΚΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Ένα μεγάλο λάθος, όπως αποδείχτηκε, στην προώθηση της νέας εμφάνισης των «κανονιέρηδων» στο Twitter οδήγησε τη γνωστή εταιρία να αποσύρει άρον – άρον την καμπάνια.

Η καμπάνια για την προώθηση της νέας φανέλας της Άρσεναλ στο Twitter δεν θα μπορούσε να έχει πάει χειρότερα για την Adidas.

Η γνωστή εταιρία δημιούργησε το hashtag #DareToCreate, δίνοντας στους οπαδούς των «κανονιέρηδων» την ευκαιρία να διαμορφώσουν όπως αυτοί ήθελαν τη νέα εμφάνιση και να την παραγγείλουν εφόσον ήθελαν, έχοντας τυπωμένο το παρατσούκλι που δημιούργησαν.

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ: «Τρολάρισμα» του Πικέ σε Ρεάλ: Μετράει και το σεξ που έκανα στο «Μπερναμπέου»;

Δυστυχώς, όμως, δεν προέβλεψαν να βάλουν «φίλτρα» σε ακατάλληλες λέξεις, με αποτέλεσμα το όλο θέμα να καταλήξει σε ένα άσχημο τρολάρισμα που περιείχε ρατσιστικούς και αντι-σημιτικούς χαρακτηρισμούς, καθώς και μηνύματα που αναφέρονταν στον Αδόλφο Χίτλερ, τη Μαντλίν ΜακΚαν ακόμα και την τραγωδία του Χίλσμπορο.

Με τα πολλά, η Adidas αναγκάστηκε να αποσύρει την καμπάνια, ενώ σε ανακοίνωση της τόνισε πως η υπόθεση θα ερευνηθεί, ενώ με τη σειρά της και η Άρσεναλ έσπευσε να καταδικάσει το γεγονός.

 

 

Σχετικά:

Οι Γάλλοι θέλουν το breakdance ολυμπιακό άθλημα και το «τρολάρισμα» άρχισε
Νέο, διπλό και άγριο «τρολάρισμα» του Σακίλ στον Αντετοκούνμπο (Βίντεο)
Tags:
καμπάνια, Twitter, Άρσεναλ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK