08:10 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟY 2019
Το λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024»

Παρίσι 2024: Διχάζει το σήμα των Ολυμπιακών

© AFP 2019 / STEPHANE DE SAKUTIN
AΘΛΗΤΙΚΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η παρουσίαση του λογότυπου της διοργάνωσης στη γαλλική πρωτεύουσα προκάλεσε ανάμικτα σχόλια στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για αυτό που απεικονίζει.

Παρουσιάστηκε στο Παρίσι το λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 που θα διεξαχθούν στη γαλλική πρωτεύουσα, με τις αντιδράσεις να ποικίλλουν.

Το σήμα, σύμφωνα με τους διοργανωτές, απεικονίζει την ολυμπιακή φλόγα μέσα σε ένα χρυσό μετάλλιο, μαζί με τα μαλλιά και τα χείλη της Μαριάν, την προσωποποίηση της Γαλλικής Επανάστασης.

Το λογότυπο συνδυάζει εμβληματικά σύμβολα του αθλητισμού, των Αγώνων και της Γαλλίας, λένε οι διοργανωτές, όμως κάποιοι ισχυρίζονται πως θα ταίριαζε καλύτερα σε σάιτ γνωριμιών ή σε ένα κομμωτήριο.

Το συγκεκριμένο σήμα – για πρώτη φορά- θα είναι ίδιο για τους Ολυμπιακούς και τους Παραολυμπιακούς, πήρε ενάμισι χρόνο για να δημιουργηθεί.

Μαριάν, γυναίκες και art deco

Τα σύμβολα χρησιμοποιήθηκαν για να είναι «απλά και δυναμικά», με το χρυσό μετάλλιο να συμβολίζει «την προσπάθεια για διάκριση», ενώ η φλόγα αντικατοπτρίζει «τη μοναδική ενέργεια» των Αγώνων.

Όσον αφορά στην απεικόνιση της Μαριάν, χρησιμοποιήθηκε για να υπενθυμίσει πως οι Αγώνες είναι για όλους στη Γαλλία αλλά και σαν αφιέρωμα στις αθλήτριες. Παράλληλα, είναι μια υπενθύμιση πως στο Παρίσι το 1900 συμμετείχαν για πρώτη φορά γυναίκες στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Επίσης, η γραμματοσειρά «Paris 2024» είναι σε αρ-ντεκό στυλ, το οποίο δέσποζε το 1924 στο Παρίσι, όταν η γαλλική πρωτεύουσα φιλοξένησε τους Αγώνες.

«Για Tinder και για κομμωτήριο»

«Ο συνδυασμός χρυσού μεταλλίου, ολυμπιακής Φλόγας και Μαριάν φέρει μαζί αξίες και ιστορία αλλά και τη γαλλική προσέγγιση που θα κάνουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες πραγματικά ξεχωριστούς», είπε ο Περ Ολιβιέ Μπέκερς – Βιεζάν, πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής της ΔΟΕ.

Στο μεταξύ, η κυβερνητική εκπρόσωπος, Σιμπέτ Εντάιγ, το χαρακτήρισε «magnifique» (=εκπληκτικό), αλλά οι χρήστες των social media δεν είχαν όλοι την ίδια άποψη.

Κάποιοι είπαν πως το λογότυπο μοιάζει με αυτό της γνωστής πλατφόρμας γνωριμιών Tinder, ενώ κάποιοι άλλοι είπαν ότι μοιάζει με διαφήμιση για κομμωτήριο…

Tags:
λογότυπο, Παρίσι, Ολυμπιακοί Αγώνες
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK