AΘΛΗΤΙΚΑ
Λήψη σύντομου url
Από
Κορονοϊός Ελλάδα (1748)
0 10
Βρείτε μας

Ο νεαρός Έλληνας παγκόσμιος πρωταθλητής Κ-21 στο καράτε προσφέρει απλές συμβουλές γυμναστικής, για όσο καιρό παραμένουμε στο σπίτι λόγω του κορονοϊού.

Στην Ελλάδα διανύουμε αισίως την τρίτη εβδομάδα εγκλεισμού στα σπίτια μας ως μέτρο προφύλαξης για την εξάπλωση του κορονοϊού.

Πέρα φυσικά από τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των αρμόδιων αρχών που πρέπει να ακολουθούμε ευλαβικά, όπως το πλύσιμο των χεριών και την τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, δεν πρέπει να παραμελούμε και τη φυσική μας κατάσταση.

Επειδή κανείς δεν ξέρει το πόσο θα διαρκέσει ο εγκλεισμός μας και η σωματική άσκηση είναι από μόνη της «αντίδοτο» στις ασθένειες, απευθυνθήκαμε σε ένα καθ' ύλην αρμόδιο για τις σχετικές συμβουλές.

Ο λόγος για τον γνωστό καρατέκα, Στέφανο Ξένο, παγκόσμιο πρωταθλητή Κ-21 αλλά και δευτεραθλητή Ευρώπης, μεταξύ άλλων.

Ο νεαρός πρωταθλητής μας μάς έδωσε κάποιες πολύτιμες συμβουλές αναφορικά με την άσκηση στο σπίτι.

Αερόβια γυμναστική, πάνω από όλα!

Ο Στέφανος κατ' αρχάς, μας είπε πόσο σημαντική είναι η αερόβια άσκηση. «Αν κάποιος έχει διάδρομο, ποδήλατο, ελλειπτικό, θέλει να τρέξει στο βουνό κ.λπ. για 30 λεπτά -για παράδειγμα- ή και περισσότερο, θα ήταν μια εξαιρετική αερόβια άσκηση».

Γιατί όμως βοηθάει αυτή του είδους η γυμναστική; «Εκτός από την καρδιοαναπνευστική αντοχή βοηθά και στην καύση του λίπους, που είναι πολύ σημαντική ειδικά τώρα που καίμε λιγότερες θερμίδες στην καθημερινότητά μας».

Ο Έλληνας πρωταθλητής πρόσθεσε ότι «αν συνδυαστεί δε, με ασκήσεις για ενδυνάμωση, ταυτόχρονα χτίζεται μυϊκός ιστός. Αυτό, είτε με κυκλική προπόνηση για όλο το σώμα, είτε για συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες».

Άσκηση και πάλι άσκηση

Για το τέλος, ο Στέφανος Ξένος σημείωσε και κάποιες άλλες ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι μας.

«Ασκήσεις όπως προβολές, καθίσματα κοιλιακοί, ραχιαίοι, push – ups και -αν είναι δυνατό- ασκήσεις με αλτήρες ή κάποιο βαρύ αντικείμενο για να δουλέψουμε με αντίσταση θα διατηρήσουμε ή θα βελτιώσουμε την σωματική μας υγεία. Αυτό θα μπορούσαμε να το κάνουμε και με λάστιχα», κατέληξε.

Πίνετε νερό

Όσον αφορά στη διατροφή μας, ο Στέφανος στάθηκε πολύ στο πόσο σημαντικό είναι να πίνουμε νερό. «Για όποιον θέλει να χάσει κιλά, αλλά και γενικότερα, όσο πιο πολύ νερό, τόσο το καλύτερο. Έτσι δεν το παρακάνουμε με το φαγητό, μένουμε ενυδατωμένοι και φεύγουν οι τοξίνες.

Εκτός αυτού, διατροφικά, όσο το δυνατόν περισσότερο σαλάτα και ποιοτικές πρωτεΐνες, καθώς δεν πρέπει να αφήνουμε τη μυική μας μάζα να πέφτει αλλά και να μην αυξηθεί το λίπος στο σώμα μας!»

Καλή άσκηση!

Θέμα:
Κορονοϊός Ελλάδα (1748)
Tags:
σπίτι, συμβουλές, γυμναστική, καραντίνα, καράτε, Στέφανος Ξένος
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK