11:18 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟY 2018
Στάση εργασίας οδηγών ταξί

Χωρίς ταξί σήμερα η χώρα έως το απόγευμα

© Φωτογραφία : George Vitsaras / SOOC
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0

Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς, που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς και η εναρμόνιση με το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά, είναι μερικά από τα αιτήματα των οδηγών ταξί που απεργούν σήμερα.

Με 12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας σήμερα Πέμπτη 8 Νοεμβρίου (04:00-16:00), απαντούν οι οδηγοί ταξί στην εκδίκαση της αγωγής που έχει καταθέσει η BEAT εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας, Θύμιου Λυμπερόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμιση και η οποία πρόκειται να εκδικαστεί σήμερα.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ- ΜΠΕ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου της ηγεσίας της Ομοσπονδίας των ταξί ΠΟΕΙΑΤΑ, ειπώθηκε ότι αυστηροποιείται το θεσμικό πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης, ενώ σύμφωνα με στοιχεία της Ομοσπονδίας, μετά τον παροπλισμό της εταιρείας Uber το μεταφορικό έργο των ταξί αυξήθηκε κατά 35-40%.

Η συνήθεια κάποιων διαμεσολαβητικών εταιρειών να νοθεύουν τον ανταγωνισμό, ανέφερε ο κ. Λυμπερόπουλος, πότε με παράνομες προσφορές, πότε με παραβιάσεις του κανονισμού λειτουργίας, πότε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη τη φοροαποφυγή, σκοντάφτει πλέον στον ν. 4530/2018 και στο ν. 4446/16. Είναι πλέον ζήτημα των δημόσιων ελεγκτικών μηχανισμών να εφαρμόσουν το νόμο και να δημιουργήσουν ένα υγιή πεδίο ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών, κατέληξε.

Τα στελέχη της ΠΟΕΙΑΤΑ υπενθύμισαν ότι τα μέλη της θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση σήμερα στα δικαστήρια της Ευελπίδων. Μάλιστα, υπερασπιστές του κ. Λυμπερόπουλου στο δικαστήριο με τη ΒΕΑΤ, όπως είπε ο ίδιος, θα είναι μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Αθανάσιος Βούρδας.

Την ίδια στιγμή, σημειώνεται ότι τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της ΠΟΕΙΤΑ στην Ευελπίδων είναι η πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία. Παράλληλα είναι η άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς ενώ την ίδα στιγμή είναι η άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

Tags:
ταξί, ΠΟΕΙΑΤΑ, Χρήστος Σπίρτζης, Θύμιος Λυμπερόπουλος
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK