Γραμμές τρένου.

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες με το τρένο: Πόσο κοστίζει και ποιες υπηρεσίες προσφέρονται

CC0 / MichaelGaida / seemed
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0

Παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών, πραγματοποιήθηκε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του νέου σύγχρονου ηλεκτροκίνητου τρένου, το οποίο θα δρομολογηθεί από την ερχόμενη Δευτέρα 20 Μαΐου.

Σε περίπου τέσσερις ώρες θα εκτελούνται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια που θα συνδέουν την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη από τη Δευτέρα 20 Μαΐου, με το νέο σύγχρονο ηλεκτροκίνητο τρένο το οποίο πρόκειται να δρομολογηθεί.

Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και των διοικήσεων του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ, της ΓΑΙΑΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ, της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, το δρομολόγιο Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιείται με ένα ζεύγος τρένων, το οποίο θα διανύει σε 3 ώρες και 57 λεπτά τη διαδρομή από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα, με στάσεις σε Λάρισα και Παλαιοφάρσαλο, καθώς και σε 4 ώρες και 10 λεπτά τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, με στάσεις σε Λιανοκλάδι και Λάρισα.

Από Αθήνα, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και το πιο γρήγορο, θα αναχωρεί στις 06:22 και μετά θα υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:22, 12:22, 15:22 και 18:22. Από Θεσσαλονίκη, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι επίσης το πιο γρήγορο, θα αναχωρεί στις 06:27 και μετά υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:15, 12:15, 15:15 και 18:15. Επιπλέον, θα υπάρχει το βραδινό ζευγάρι δρομολογίων 600/601.

Στο πρωινό γρήγορο δρομολόγιο, η διαδρομή Αθήνα - Λιανοκλάδι θα διαρκεί 1 ώρα και 47 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα - Λάρισα 2 ώρες και 48 λεπτά. Αντίστοιχα, το δρομολόγιο Λάρισα - Αθήνα θα διαρκεί 2 ώρες και 36 λεπτά και το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λάρισα θα διαρκεί 1 ώρα και 20 λεπτά.

Μεταξύ άλλων, το Intercity Express θα διαθέτει πρίζα σε κάθε θέση, υποστηρικτικό προσωπικό, WiFi (προς το παρόν, αποκλειστικά στην αμαξοστοιχία I/C51 και για την Α΄ θέση, ενώ σταδιακά προβλέπεται να εγκατασταθεί και στις υπόλοιπες αμαξοστοιχίες), αναβαθμισμένες υπηρεσίες κυλικείου, δωρεάν διάθεση εφημερίδων στους επιβάτες της Α’ Θέσης στις αμαξοστοιχίες I/C50 και I/C51, καθώς και δωρεάν διάθεση σετ προϊόντων περιποίησης στους επιβάτες της Α’ Θέσης.

Σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, η τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραμένει αμετάβλητη και συγκεκριμένα για το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη η πρώτη θέση κοστίζει 55 ευρώ (με 20% έκπτωση για την επιστροφή) και η δεύτερη θέση κοστίζει 45 ευρώ (με έκπτωση 20%).

​Σε δηλώσεις του, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης τόνισε ότι στο τέλος του χρόνου, η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα καλύπτεται σε τρεις ώρες και 15 λεπτά. Ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε ότι περίπου σε 2,5 χρόνια θα είναι έτοιμος ο νέος υπερσύγχρονος Σιδηροδρομικός Σταθμός στον Σταθμό Λαρίσης που θα συνδέεται με τον υφιστάμενο Σταθμό του Μετρό και θα αποτελεί ενιαία ενότητα. Όπως είπε, πρόκειται για έναν υπερσύγχρονο Σταθμό προϋπολογισμού 80 εκατομμυρίων ευρώ.

Η ολοκλήρωσή του, όπως ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, θα συμπέσει με την ολοκλήρωση του έργου της υπογειοποίησης της τετραπλής σιδηροδρομικής γραμμής στα Σεπόλια, αλλά και την υπογειοποίηση της γραμμής στις Αχαρνές. Ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε επίσης την κατασκευή δύο νέων σταθμών στο δίκτυο του Προαστιακού, έναν στον Γέρακα - στον οποίο θα σταματά και το Μετρό - και έναν στο Κρυονέρι. Όπως συμπλήρωσε, οι δύο σταθμοί θα είναι έτοιμοι περίπου σε δύο χρόνια.

Tags:
εισιτήρια, wifi, Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ΕΡΓΟΣΕ, ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γραμμές, σιδηροδρομικοί, σιδηροδρομικός σταθμός, δρομολόγιο, δρομολόγια, κόστος, τρένα, τρένο, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Αθήνα
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK