ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
Από
Κορονοϊός Ελλάδα (1748)
170
Βρείτε μας

Ανάμεσα στους υπόλοιπους κλάδους που πλήττονται, δύσκολη φαίνεται η εποχή του κορονοϊού και για τους οδηγούς και ιδιοκτήτες ταξί. Πώς διαμορφώνεται η κατάσταση.

Στενεύει ο κλοιός για τους ιδιοκτήτες και οδηγούς ταξί, καθώς βρίσκεται σε ισχύ η απαγόρευση της κυκλοφορίας των πολιτών.

«Είναι δύσκολα τα πράγματα, περνάμε μεγάλη κρίση. Δουλειά δεν υπάρχει πλέον. Από μέρα σε μέρα είναι ακόμα χειρότερα. Τις τελευταίες 15 μέρες άλλαξαν όλα», τονίζει στο Sputnik o μέχρι πρότινος, πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Σύμφωνα με τις κυβερνητικές ανακοινώσεις, στα ταξί έχει τη δυνατότητα να βρίσκεται ο οδηγός κι ένα ακόμη άτομο. Ωστόσο, αν υπάρχει πρόβλημα υγείας επιτρέπεται και δεύτερος επιβάτης, όμως πρεπει να έχει μαζί του τα απαραίτητα έγγραφα.

«Λίγη παραπάνω δουλειά έχουν τα ραδιοταξί. Η μεταφορά μόνο ενός ατόμου δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα». Μέσα σε όλη αυτήν κατάσταση πρέπει να απολυμάνουν το ταξί τους με δικά τους έξοδα. 

«Κάνουμε απολύμανση σε συναδέλφους με δικά μας έξοδα. Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο πήγαμε και βοηθήσαμε στα ταξί του αεροδρομίου. Προχθές στον Πειραιά. Χρειαζόμαστε απολυμαντικά, γάντια και μάσκες».

Τι χρειάζεται για τη μετακίνηση με ταξί

Για να μετακινηθεί κάποιος με ταξί, πρέπει να έχει ταυτότητα ή διαβατήριο και τη βεβαίωση μετακίνησης. Αν κάποιος πηγαίνει στη δουλειά του πρέπει να φέρει την βεβαίωση τύπου Α, ενώ για τις μεμονωμένες μετακινήσεις χρειάζεται να έχει τη βεβαίωση τύπου Β, σε έντυπη μορφή, είτε μέσω SMS στο 13033.

Θέμα:
Κορονοϊός Ελλάδα (1748)
Tags:
μεταφορές, Ταξί, οδηγός, κορονοϊός
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK