03:18 05 ΙΟΥΝΙΟY 2020
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
0 01
Βρείτε μας

Υπέρ του ανοίγματος των δημοτικών σχολείων τάχθηκε ο Σωτήρης Τσιόδρας εκτιμώντας ότι τα οφέλη είναι περισσότερα από τους κινδύνους.

Για το άνοιγμα των σχολείων μίλησε ο Σωτήρης Τσιόδρας, κατά τη σημερινή ενημέρωση για την πορεία του κορονοϊού στη χώρα.

Ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας αναφέρθηκε στις ανησυχίες των γονιών, σημειώνοντας ότι πρέπει να εστιάσουμε στις «καταλληλότερες επιλογές», ενώ μίλησε εκτενώς για τις συνέπειες από το «λουκέτο» των σχολείων.

Ο ίδιος εκτίμησε ότι τα οφέλη της επιστροφής των παιδιών στα σχολεία είναι περισσότερα από τους κινδύνους.

«Υπήρξε επιδημιολογικό όφελος από τη διακοπή λειτουργίας των σχολείων» σημείωσε αρχικά ο κ. Τσιόδρας προσθέτοντας ότι πλέον σε πολλές χώρες έχει ξεκινήσει η επιστροφή των μαθητών στα σχολεία.

«Είναι πάρα πολύ μικρή η πιθανότητα να νοσήσουν σοβαρά τα παιδιά» πρόσθεσε ο κ. Τσιόδρας, ενώ τόνισε ότι «η παρουσία του ιού δεν μπορεί να σταματήσει τη ζωή».

Τα επιχειρήματα Τσιόδρα για το άνοιγμα των σχολείων

Συνεχίζοντας, ο κ. Τσιόδρας παρέθεσε σειρά επιχειρημάτων για το άνοιγμα των σχολείων:

  • Κρυφή ανισότητα στη μάθηση και την εκπαίδευση που ενισχύεται σε περιόδους παύσης των σχολείων.
  • Κόστος σε χαμένη εκπαιδευτική διαδικασία, σε χαμένη γνώση.
  • Σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχική και πνευματική υγεία των παιδιών και την κοινωνικοποίησή τους.
  • Οικονομικοί λόγοι που αφορούν την οικογένεια και την κοινωνία.

Αναφερθείς στο άνοιγμα των σχολείων για μικρά παιδιά, δηλαδή Δημοτικών, νηπιαγωγείων και παιδικούς σταθμούς, ο κ. Τσιόδρας παραδέχτηκε ότι είναι «σύνθετο δίλημμα».

Ωστόσο, όπως τόνισε, «η χρονική στιγμή μοιάζει η καταλληλότερη για την επιστροφή των παιδιών στα σχολεία».

Ο κ. Τσιόδρας πρόσθεσε ότι είναι «σημαντικό να ξέρει κανείς τι θα κάνει το παιδί που δεν θα πάει σχολείο». Όπως παρατήρησε, εάν βγαίνει να παίξει σε εξωτερικό χώρο, «εκτίθεται στην επαφή και μάλιστα σε μη ελεγχόμενο περιβάλλον».

Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα με το άνοιγμα των Δημοτικών, ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας σημείωσε ότι η επιτροπή του υπουργείου περιορίζεται στο να εκφράσει απλώς μια εισήγηση που βασίζεται, ωστόσο, σε κανόνες υγιεινής, αποστάσεις, κτλ.

«Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή από το να δοκιμάσει κανείς να επανέλθει στην κανονικότητα, ακόμη και για λόγους κοινωνικούς που εξέθεσα. Αυτό είναι το περιβάλλον των παιδιών» κατέληξε ο κ. Τσιόδρας.

Tags:
δημοτικό σχολείο, κορονοϊός, Σωτήρης Τσιόδρας, κλειστά σχολεία, σχολεία
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK