02:43 05 ΙΟΥΝΙΟY 2020
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
Άρση Μέτρων Κυκλοφορίας (565)
0 0 0
Βρείτε μας

Τα Δημοτικά σχολεία και πότε θα ανοίξουν απασχολεί την επιτροπή των ειδικών για τον κορονοϊό με τις τελικές αποφάσεις να αναμένονται την επόμενη Δευτέρα.

Υπέρ του ανοίγματος των δημοτικών σχολείων τάχθηκε ο Σωτήρης Τσιόδρας κατά την ενημέρωση για την πορεία του κορονοϊού στη χώρα, χθες, Τρίτη.

Παρότι ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας χαρακτήρισε το άνοιγμα των Δημοτικών ως «σύνθετο δίλημμα», εξέφρασε την άποψη ότι «το όφελος είναι μεγαλύτερο από τους κινδύνους» και εκτίμησε ότι «η χρονική στιγμή μοιάζει η καταλληλότερη για την επιστροφή των παιδιών στα σχολεία».

Πότε θα ανοίξουν τα Δημοτικά: Τα σενάρια που εξετάζονται

Όσον αφορά τις πιθανές ημερομηνίες για το άνοιγμα των Δημοτικών σχολείων, ο κ. Τσιόδρας «έδειξε» προς την 1η Ιουνίου.

«Έχουμε πει για 1η Ιουνίου. Θα δούμε εάν μέχρι τότε τα δεδομένα είναι καλά και συνεχίζουν να είναι καλά, όπως ευχόμαστε όλοι, για τη χώρα μας και νομίζω θα τοποθετηθεί αρμοδίως τότε και θα σας αναφέρω αν υπάρξει κάποια διαφορετική τοποθέτηση επ’ αυτού που ανέφερα σήμερα» δήλωσε ο κ. Τσιόδρας.

Στην ίδια ημερομηνία αναφέρθηκε και ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, σημειώνοντας ωστόσο ότι οι σχετικές αποφάσεις θα ληφθούν την προσεχή Δευτέρα.

«Αναφορικά με το άνοιγμα των Δημοτικών σχολείων, είχαμε πει ότι ενδέχεται να ανοίξουν την 1η Ιουνίου. Οι αποφάσεις θα ληφθούν τη Δευτέρα, οπότε και θα γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παράγοντες» ανέφερε ο κ. Χαρδαλιάς.

Εάν τα Δημοτικά σχολεία δεν ανοίξουν την 1η Ιουνίου, η επιστροφή των μαθητών δεν αποκλείεται να μετατεθεί για τη νέα σχολική χρόνια.

Συγκεκριμένα, εξετάζεται το σενάριο το άνοιγμα των Δημοτικών να γίνει την 1η Σεπτεμβρίου, όπως μετέδωσε το protothema.gr.

Τα επιχειρήματα Τσιόδρα για άνοιγμα των Δημοτικών σχολείων

Σειρά επιχειρημάτων για το άνοιγμα των Δημοτικών σχολείων παρέθεσε εξάλλου ο κ. Τσιόδρας, σημειώνοντας ότι «η παρουσία του ιού δεν μπορεί να σταματήσει τη ζωή».

«Υπήρξε επιδημιολογικό όφελος από τη διακοπή λειτουργίας των σχολείων» σημείωσε αρχικά ο ειδικός, προσθέτοντας ότι πλέον σε πολλές χώρες έχει ξεκινήσει η επιστροφή των μαθητών στα σχολεία.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα εξής προβλήματα που δημιουργούνται με το «λουκέτο» στα σχολεία:

  • Κρυφή ανισότητα στη μάθηση και την εκπαίδευση που ενισχύεται σε περιόδους παύσης των σχολείων.
  • Κόστος σε χαμένη εκπαιδευτική διαδικασία, σε χαμένη γνώση.
  • Σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχική και πνευματική υγεία των παιδιών και την κοινωνικοποίησή τους.
  • Οικονομικοί λόγοι που αφορούν την οικογένεια και την κοινωνία.

Στο πλαίσιο αυτό, εκτίμησε ότι «η χρονική στιγμή μοιάζει η καταλληλότερη για την επιστροφή των παιδιών στα σχολεία».

Ο κ. Τσιόδρας πρόσθεσε ότι είναι «σημαντικό να ξέρει κανείς τι θα κάνει το παιδί που δεν θα πάει σχολείο». Όπως παρατήρησε, εάν βγαίνει να παίξει σε εξωτερικό χώρο, «εκτίθεται στην επαφή και μάλιστα σε μη ελεγχόμενο περιβάλλον».

Θέμα:
Άρση Μέτρων Κυκλοφορίας (565)
Tags:
κορονοϊός, Σωτήρης Τσιόδρας, κλειστά σχολεία, σχολείο, σχολεία, δημοτικό σχολείο
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK