08:43 08 ΑΥΓΟΥΣΤΟY 2020
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Την Τρίτη 7 Ιουλίου παραδίδονται στο επιβατικό κοινό οι τρεις νέοι σταθμοί της Γραμμής 3 του μετρό, «Αγ.Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια».

Την Τρίτη 7 Ιουλίου θα παραδοθούν οι νέοι σταθμοί του Μετρό στο επιβατικό κοινό, με τους σταθμούς αυτούς να είναι η «Αγ.Βαρβάρα», ο «Κορυδαλλός» και η «Νίκαια» και οι οποίοι ανήκουν στη Γραμμή 3 του δικτύου.

Την ίδια ώρα, θα πραγματοποιηθούν και οι απαραίτητες αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να μεταβούν στους συγκεκριμένους σταθμούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στις 6 Ιουλίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί και η τελετή εγκαινίων, στην οποία αναμένεται να παραβρεθεί και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο σταθμός της «Αγ. Βαρβάρας» βρίσκεται στην πλατεία Αγίας Ελεούσας, ο σταθμός του «Κορυδαλλού» στην πλατεία Ελευθερίας και ο σταθμός της «Νίκαιας» στην πλατεία Αγ. Νικολάου.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, οι τρεις νέοι σταθμοί θα εξυπηρετούν ημερησίως περίπου 60.000 επιβάτες, αριθμός που θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022, όταν ολοκληρωθεί η επέκταση έως τον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο» του Πειραιά.

Τα δρομολόγια

Η συχνότητα των δρομολογίων στις ώρες αιχμής (07:30-17:30) στο τμήμα Αιγάλεω–Δουκίσσης Πλακεντίας θα είναι 4 λεπτά και στο τμήμα Αιγάλεω– Νίκαια θα είναι 8 λεπτά.

Το πρώτο δρομολόγιο, από τον σταθμό Νίκαια, θα ξεκινά στις 05:30 το πρωί και το τελευταίο στις 12:05 το βράδυ. Η απόσταση από τη Νίκαια στο Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 14 λεπτά και από τη Νίκαια στο Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά.

Με την επέκταση κατά 4 χιλιόμετρα έως τη Νίκαια, η γραμμή 3 του μετρό θα έχει 24 σταθμούς που θα φτάσουν τους 27 το 2022, με την προσθήκη των σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».

Η επέκταση της γραμμής

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επέκταση της γραμμής θα περιλαμβάνει ακόμη τρεις σταθμούς –Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο– κάτι το οποίο θα ενώνει τον αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Μάλιστα, όταν ολοκληρωθούν τα έργα, το 2022, εκτιμάται ότι ο αριθμός των επιβατών της «μπλε» γραμμής θα ανέρχεται σε 130.000 ημερησίως.

Ανασχεδιασμός λεωφορειακών γραμμών

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, θα τεθεί σε ισχύ ο ανασχεδιασμός λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή των Δήμων Κερατσινίου–Δραπετσώνας, Νίκαιας–Aγ. Ιωάννη Ρέντη, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας, Περάματος και Πειραιά.

Οι 12 συνολικά συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που αφορούν την ΟΣΥ, βασίζονται αφενός σε τροποποιήσεις γραμμών, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα νέων μετεπιβιβάσεων και αφετέρου στην ίδρυση νέας γραμμής που θα διασυνδέει τον Δήμο Πειραιά με το δίκτυο του μετρό. 

Κώστας Καραμανλής
© Φωτογραφία : Γραφείο Τύπου/Υπουργείο Υποδομών

Η αναδιαμόρφωση των γραμμών χωρίζεται σε δυο φάσεις: Η πρώτη φάση που θα υλοποιηθεί με την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών, προβλέπει άμεσες παρεμβάσεις,  οι οποίες θα αξιολογηθούν μετά το πρώτο διάστημα λειτουργίας των σταθμών.

Στη συνέχεια και σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα αξιολογηθεί η διαμορφωθείσα κατάσταση και ο Οργανισμός θα προχωρήσει στη δεύτερη φάση ανασχεδιασμού, ανάλογα με τις ανάγκες, για τη βέλτιστη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των περιοχών αυτών.

Για την πρώτη φάση έχουν σχεδιαστεί οι εξής παρεμβάσεις:

Δημιουργία μίας νέας γραμμής (γραμμή 900 Πειραιάς – Στ. Μετρό Νίκαια) που θα συνδέει τον Δήμο Πειραιά με τον σταθμό του μετρό «Νίκαια».
Η νέα γραμμή θα ακολουθεί τη διαδρομή: Πλ. Καραϊσκάκη, Ακτή Καλλιμασιώτη, Ακτή Κονδύλη, Αιτωλικού, Δερβενακίων, Τζαβέλα, Γ. Γρεβενών, Λαοδικείας, Αιγάλεω, Ακτή Κονδύλη, Ακτή Καλλιμασιώτη, πλ. Καραϊσκάκη.

Η νέα γραμμή οδηγεί στην κατάργηση της γραμμής 847 Νεάπολη – Πειραιάς Β’, αφού η διαδρομή της καλύπτεται από τις νέες διαδρομές των γραμμών 800 Νίκαια - Πειραιάς, 827 Πειραιάς – Γ΄ Νεκροταφείο – Άσπρα Χώματα και 846 Νεάπολη – Πειραιάς Α’.

Διατήρηση της σύνδεσης του Δήμου Πειραιά με τους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Νίκαιας-Αγ. Ι. Ρέντη, Κορυδαλλού και Αγίας Βαρβάρας μέσω βασικών γραμμών που κινούνται στον άξονα βορρά-νότου, δημιουργώντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα μετεπιβίβασης στις γραμμές που θα κινούνται επί των κύριων οδικών αξόνων (Π. Ράλλη και Γρ. Λαμπράκη), με κατεύθυνση προς τους νέους σταθμούς μετρό.  
Τροποποίηση ομάδας γραμμών που συνδέουν σήμερα τους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Νίκαιας- Αγ. Ι. Ρέντη, Κορυδαλλού, Περάματος και Αγίας Βαρβάρας με τους Δήμους Πειραιά και Αθηναίων, και μετατροπή τους σε τροφοδοτικές γραμμές των νέων σταθμών μετρό, δίνοντας την δυνατότητα μετεπιβίβασης, είτε στο δίκτυο μετρό είτε στο δίκτυο υφιστάμενων γραμμών λεωφορείων για τη σύνδεση με Πειραιά και Αθήνα.
Οι λεωφορειακές γραμμές που τροποποιούνται είναι: 800 (Νίκαια–Πειραιάς), 806 (Κορυδαλλός–Στ. Αιγάλεω), 809 (Σχιστό–Κορυδαλλός–Πειραιάς Α’), 820 (Κερατσίνι–Σταθμός Αιγάλεω), 827 (Πειραιάς–Γ΄ Νεκροταφείο–Άσπρα Χώματα), 828 (Πειραιάς–Άσπρα Χώματα–Γ΄ Νεκροταφείο), 837 (Άνω Αγ. Βαρβάρα–Στ. Αγ. Μαρίνα), 846 (Νεάπολη–Πειραιάς Α’), Β18 (Ομόνοια–Πέραμα μέσω Π. Ράλλη) και Γ18 (Ομόνοια–Πέραμα μέσω Γρ. Λαμπράκη).

Tags:
Αθήνα, Κυριάκος Μητσοτάκης, επιβάτες, Μετρό, Μετρό Αθήνας
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK