18:15 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟY 2020
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Εγκαινιάστηκε παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών το σιδηροδρομικό τμήμα Αίγιο-Κιάτο, που θα συνδέει το Αίγιο με την Αθήνα.

Για έργο «σταθμό» έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Αίγιο (Ροδοδάφνη).

Στην τελετή μεταξύ άλλων, όπως σημειώνει το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, έδωσαν το παρών ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών,  Γιώργος Καραγιάννης και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Νίκος Σταθόπουλος.

Από τα εγκαίνια της γραμμής Κιάτο-Αίγιο
Από τα εγκαίνια της γραμμής Κιάτο-Αίγιο

Η εν λόγω γραμμή, που είναι υψηλής ταχύτητας και ασφάλειας, συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων, περιλαμβάνει τρεις νέους σταθμούς και έξι στάσεις, ενώ η απόσταση Αίγιο-Αθήνα θα καλύπτεται σε 2 ώρες και 20 λεπτά, με αντίτιμο 20 ευρώ.

Οι τρεις νέοι σταθμοί είναι ο σταθμός Ξυλοκάστρου, ο σταθμός Ακράτας και ο σταθμός Αιγίου, ενώ οι έξι στάσεις είναι οι στάσεις Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.

Η διαδρομή περιλαμβάνει έξι σήραγγες συνολικού μήκους 11 χιλιομέτρων περίπου, καθώς και 8 σήραγγες διαφυγής, συνολικού μήκους άνω των 2 χιλιομέτρων, 13 cut & cover, 18 σιδηροδρομικές γέφυρες και 60 ανισόπεδες διαβάσεις.

Όπως αναφέρεται στο δελτίου Τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, διαθέτει τα πιο σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών, που εκτός των άλλων εξασφαλίζουν και τη λειτουργία της γραμμής με απόλυτη ασφάλεια για όλους.

Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών: Τα μεγάλα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, δήλωσε πως «Τα μεγάλα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα κόμμα. Ανήκουν στον ελληνικό λαό. Με τις δικές του θυσίες, με τους δικούς του κόπους και για το δικό του μέλλον γίνονται πραγματικότητα».

Όπως σημείωσε ο κ. Καραμανλής, το συγκεκριμένο έργο, αποτέλεσε ένα από τα πρώτα σοβαρά προβλήματα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του στο υπουργείο, καθώς η σημερινή κυβέρνηση το παρέλαβε με προβλήματα και καθυστερήσεις, που δημιουργούσαν μεγάλο κίνδυνο για την επιστροφή ευρωπαϊκών κονδυλίων από τη χώρα μας.

Σύμφωνα με τον υπουργό, το εν λόγω έργο, είναι ένα σε μια μακρά σειρά έργων που μπόρεσαν να γίνουν πραγματικότητα χάρη στη χρηματοδοτική συμβολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η διαδρομή Αθήνα-Αίγιο σε λίγο παραπάνω από 2 ώρες

Ο υφυπουργός, Γιάννης Κεφαλογιάννης, από την πλευρά του, επισήμανε πως πλέον οι επιβάτες θα μπορούν να βρίσκονται από το Αίγιο στην Αθήνα σε 2 ώρες και 20 λεπτά, πληρώνοντας ένα αντίτιμο της τάξεως των 20 ευρώ, ενώ θα μπορούν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, κατευθυνόμενοι είτε στο λιμάνι του Πειραιά είτε στο αεροδρόμιο.

 Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ και την εταιρεία Μυτιληναίος. Οι προσκεκλημένοι έφτασαν αρχικά στο σταθμό Ξυλοκάστρου, όπου και επιβιβάστηκαν σε συρμό για να μεταβούν στον σταθμό του Αιγίου.

Tags:
Κιάτο, Αίγιο, Αθήνα, τρένο, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Κώστας Καραμανλής
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK