22:20 03 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟY 2020
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
0 10
Βρείτε μας

Οι δύο προεπιλεγμένες από την πρώτη φάση του διαγωνισμού κοινοπραξίες κατέθεσαν τις οικονομικές τους προσφορές που άνοιξαν σήμερα.

Στην τελική ευθεία μπαίνει το έργο κατασκευής της νέας γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας τμήμα Α' «Άλσος Βεΐκου - Γουδή», καθώς άνοιξαν σήμερα, Δευτέρα, οι οικονομικές προσφορές.

Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, οι υποψήφιοι ανάδοχοι υπέβαλαν τις κάτωθι οικονομικές προσφορές:

  • ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA -ALSTOM TRANSPORT S.A. 12,19%
  • ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ANSALDO STP S.p.A - HITACHI RAIL ITALY SPA 10,57%

Η προβλεπόμενη δαπάνη του έργου επί της οποίας δόθηκε η προσφορά των υποψηφίων είναι 1.319.481.500 ευρώ, ενώ η συνολική προβλεπόμενη δαπάνη που περιλαμβάνει απρόβλεπτα, αναθεώρηση και απολογιστικές εργασίες είναι 1.510.000.000 ευρώ. Η διάρκεια του έργου προβλέπεται στα οκτώ χρόνια. 

Πού θα βρίσκονται οι νέοι σταθμοί

Το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό «Άλσος Βεΐκου - Γουδή», το οποίο προβλέπεται στον τρέχοντα διαγωνισμό, έχει σχεδιαστεί προκειμένου να εξυπηρετεί ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες περιοχές του κέντρου με τέσσερις νέους σταθμούς σε Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμό.

Ταυτόχρονα θα συμβάλλει στην αποσυμφόρηση υφιστάμενων κεντρικών σταθμών Μετρό από την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού, στην εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κ.λπ. καθώς και στην αύξηση της δικτύωσης των υφιστάμενων Γραμμών Μετρό με δύο σταθμούς ανταπόκρισης (Πανεπιστήμιο/ Ακαδημία, Ευαγγελισμός).

Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει:

  • 15 νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
  • Εννέα ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.
  • Σήραγγα υπόγειας διάνοιξης διατομής διπλής τροχιάς που θα διανοιχτεί με τουλάχιστον δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων ολομέτωπης κοπής (ΤΒΜ) μήκους περί τα 13 χλμ.

Επίσης,

  • Σήραγγες υπόγειας διάνοιξης με συμβατικά μηχανικά μέσα διπλής τροχιάς, τριπλής τροχιάς & διακλαδώσεων.
  • Σήραγγες μονής τροχιάς (STT) υπόγειας διάνοιξης με συμβατικά μηχανικά μέσα μήκους 860 μ. περίπου.
  • Δύο επίσταθμους της γραμμής, πριν τον σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από τη Λ. Βεϊκου) και μετά τον σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λ. Κατεχάκη).
  • Ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για τη γραμμή 4, με προοπτική ενσωμάτωσης και του ελέγχου λειτουργίας των γραμμών 1, 2, 3, αλλά και μελλοντικών αυτόματων νέων γραμμών, καθώς και του Τραμ. Το νέο (ΚΕΛ) θα χωροθετηθεί εντός των ορίων του Αμαξοστασίου Σεπολίων.
  • Ένα νέο κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών σε διαθέσιμο χώρο εντός των ορίων του Αμαξοστασίου Σεπολίων.

Στο έργο περιλαμβάνονται και 20 αυτόματα τρένα χωρίς οδηγό, καθώς και όλα τα απαιτούμενα Ηλεκτρομηχανολογικά και Σιδηροδρομικά Συστήματα για τη λειτουργία της Γραμμής.

Tags:
κατασκευή, Μετρό Αθήνας, Μετρό
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK