01:28 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟY 2020
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
0 02
Βρείτε μας

Υπενθυμίζεται πως και πριν λίγες ημέρες η πλατφόρμα είχε αντιμετωπίσει πάλι προβλήματα, τα οποία αποδόθηκαν σε γενικό τεχνικό ζήτημα της εταιρείας - παρόχου.

Απαντήσεις για τα προβλήματα που εντοπίστηκαν στην τηλεκπαίδευση με τη χρήση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) και της ψηφιακής πλατφόρμας Webex Meetings, δίνει η Cisco Hellas A.E.

«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», τόνισε η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Marketing για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΜΠΕ).

Στη συνέχεια, μάλιστα, πρόσθεσε πως η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com.

Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα σήμερα, η εκπαιδευτική πλατφόρμα «έπεσε» μετά την πρώτη ώρα λειτουργίας της ενώ γονείς από πολλές περιοχές ανέφεραν πρόβλημα στην πλατφόρμα. 

Οι υπεύθυνοι από τα σχολεία κάλεσαν τους γονείς να δοκιμάσουν να ξανασυνδεθούν, ενώ προβλήματα σύνδεσης είχαν και δάσκαλοι σε κάποια σχολεία.

Tags:
εκπαιδευτικοί, μαθήτρια, μαθήματα, μαθητές, μαθητής, τηλεκπαίδευση, Cisco, Webex
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK