21:18 08 ΜΑΡΤΙΟY 2021
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
Από
0 61
Βρείτε μας

Πολύωρη ταλαιπωρία χτες, Τρίτη, για οδηγούς φορτηγών εντός και εκτός Αττικής. Ιδιοκτήτες και οδηγοί βαρέων οχημάτων εκφράζουν την αγανάκτησή τους για το κλείσιμο της Εθνικής Οδού.

Μπορεί η κακοκαιρία «Μήδεια» να φεύγει από τη χώρα, ωστόσο η επέλαση του χιονιά υποχρέωσε δεκάδες οδηγούς φορτηγών ανά την επικράτεια να παραμείνουν για πολλές ώρες ακινητοποιημένοι στους δρόμους.

Αιτία το κλείσιμο της Εθνικής Οδού που, όπως αναφέρουν, τους κράτησε αρκετές ώρες χωρίς φαγητό και νερό και με την αβεβαιότητα για το πότε θα μπορέσουν να ξεκινήσουν.

«Αναγκαστήκαμε να στείλουμε χρήματα ηλεκτρονικά στους οδηγούς ώστε να προμηθευτούν τα απαραίτητα» επισημαίνει στο Sputnik o ιδιοκτήτης φορτηγών Δημήτρης Κιούσης, που, όπως αναφέρει, κάποια οχήματά του είχαν εγκλωβιστεί στη Θήβα επί περίπου 21 ώρες.

Μέχρι τα ξημερώματα της Τετάρτης, οδηγοί φορτηγών παρέμειναν εγκλωβισμένοι στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κηφισιά περιμένοντας να ανοίξει η Εθνική Οδός.

Ελληνική συνήθεια το κλείσιμο των εθνικών οδών

Όπως αναφέρουν οι ιδιοκτήτες, το πρόβλημα είναι «ελληνικό και πρωτόγνωρο» καθότι η πρακτική του κλεισίματος των εθνικών οδών λόγω κακοκαιρίας δεν ακολουθείται στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη.

«Η ταλαιπωρία υφίσταται εδώ και μια εβδομάδα καθώς είχε αποφασιστεί το προληπτικό κλείσιμο της Εγνατίας Οδού, χωρίς λόγο και ακολούθησε και στη συνέχεια η εθνική Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Ούτε σε τριτοκοσμικές χώρες δεν συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν την τελευταία πενταετία» υπογραμμίζει στο Sputnik o Απόστολος Κενανίδης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος Οδικών Εμπορευματικών και Επιβατικών Μεταφορών και συμπληρώνει ότι η ανατροπή ενός φορτηγού που πιθανόν να φοβούνται οι Αρχές, έχει αιτία τον χειρισμό του οδηγού κι όχι τον παγετό στον δρόμο.

«Το προληπτικό και το απρόσμενο κλείσιμο δεν ήταν σωστό. Πρόκειται για ελληνική αντιμετώπιση, καθώς στα άλλα κράτη της Ευρώπης δεν υφίσταται τέτοια απαγόρευση. Οι δρόμοι δεν κλείνουν από τα μεγάλα φορτηγά, αντίθετα ανοίγουν καθότι λιώνουν τον πάγο και βοηθούν με τον τρόπο αυτό και τα μικρά αυτοκίνητα να περάσουν» επισημαίνει από την πλευρά του ο Δημήτρης Κιούσης.

Το ερώτημα που τίθεται σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη είναι για ποιο λόγο η κυβέρνηση δεν ζητά τεχνογνωσία από το εξωτερικό.

«Να απευθυνθούν οι αρμόδιοι σε βορειοευρωπαϊκά κράτη που αντιμετωπίζουν παγετό και χιόνια επί μήνες, αλλά δεν έχουν διακόψει τις μεταφορές ούτε επί μια ώρα. Αν δεν κυκλοφορήσουν τα βαρέα οχήματα, όσο αλάτι και να ρίξεις, το χιόνι δεν θα λιώσει, αλλά θα παγώσει» τονίζει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος Οδικών Εμπορευματικών και Επιβατικών Μεταφορών.

Και καταλήγει:

«Τελικά η κακοκαιρία βρήκε απροετοίμαστο όλο τον κρατικό μηχανισμό και πλήρωσαν τις συνέπειες τα φορτηγά, με τις απίστευτες ταλαιπωρίες και καθυστερήσεις για τους οδηγούς».

Tags:
όχημα, φορτηγό, κακοκαιρία Μήδεια, Εγνατία Οδός, Αττική, εθνική οδός, διακοπή κυκλοφορίας
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK