07:35 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟY 2021
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

H Beat ζητάει από την Επιτροπή Ανταγωνισμού να παρέμβει επί των διατάξεων του νόμου Σπίρτζη, επιτρέποντας να προσφέρει χαμηλότερες τιμές στους πελάτες σε σχέση με τις παραδοσιακές εταιρείες μεταφορών.

Υπόμνημα, με το οποίο ζητάει την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού επί των διατάξεων του νόμου Σπίρτζη για την αγορά των μετακινήσεων, κατέθεσε η Beat.

Στο υποβληθέν αίτημα παρατίθεται μια σειρά επιχειρημάτων, σύμφωνα με τα οποία οι διατάξεις του συγκεκριμένου νόμου (4530/2018) αντιβαίνουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό και παραβιάζουν την κοινοτική νομοθεσία.

«Κρίνονται ως εμπόδια για την τεχνολογική ανάπτυξη, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να στερείται φθηνότερες τιμές και καλύτερες υπηρεσίες μετακινήσεων στην πόλη» αναφέρει η Βeat, σε σχετική ενημέρωση.

Στο πλαίσιο αυτό, ζητάει από την Επιτροπή Ανταγωνισμού να γνωμοδοτήσει επί της απαγόρευσης στις εταιρείες διαμεσολάβησης υπηρεσιών μετακινήσεων να προσφέρουν μειωμένες τιμές, υποχρεώνοντάς τες να εξομοιωθούν με τις εταιρείες μεταφορών.

«Αυτή η κατεύθυνση, όμως, είναι αντίθετη με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις αποφάσεις του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με αυτές, οι εταιρείες που ακολουθούν το μοντέλο της Beat είναι εταιρείες της “Κοινωνίας της Πληροφορίας” και όχι εταιρείες μεταφορικού έργου, και κατά συνέπεια δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται από την ελληνική νομοθεσία ως τέτοιες» εξηγεί, χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζεται ότι η Beat παρέχει μια δωρεάν εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, συνδέοντας τους επιβάτες με το δίκτυο των επαγγελματιών οδηγών που διαθέτει.

Σήμερα, η εταιρεία συνεργάζεται με 8.000 οδηγούς ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, διακινώντας πάνω από 1,6 εκατομμύριο επιβάτες το 2019.

Ωστόσο, η υγειονομική κρίση του κορονοϊού και το επακόλουθο lockdown έχουν προκαλέσει καθίζηση στην επιβατική κίνηση, με αποτέλεσμα να υπάρξουν περικοπές στους μισθούς των εργαζομένων.

Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές εταιρείες υπηρεσιών μεταφοράς (π.χ. ραδιοταξί), η Beat εντάσσεται στην κατηγορία των εταιρειών διαμεσολάβησης υπηρεσιών μεταφοράς. Παρ' όλα αυτά, η ισχύουσα νομοθεσία προβλέπει την εξίσωση των δύο κλάδων.

Tags:
Επιτροπή Ανταγωνισμού, μεταφορές, μεταφορά, ταξί, Χρήστος Σπίρτζης, Beat
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK