17:40 14 ΑΥΓΟΥΣΤΟY 2020
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Λήψη σύντομου url
Από
0 01
Βρείτε μας

Ο κορονοϊός έφερε νέα δεδομένα και στο εμπόριο. Επιχειρήσεις που τα προηγούμενα χρόνια της οικονομικής κρίσης είχαν ταλανιστεί, τώρα βλέπουν τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται. Όπως η επιχείρηση πώλησης ποδηλάτων του Μάκη Παπαδόπουλου στη Θεσσαλονίκη.

Σε μια κρίση, λένε, «γεννιούνται» επιχειρηματικές ευκαιρίες. Η πανδημία του κορονοϊού, πρωτίστως υγειονομική κρίση και δευτερευόντως οικονομική όπως αποδεικνύεται εκ των πεπραγμένων, έφερε τα δικά της νέα δεδομένα στην επιχειρηματικότητα.

Ένα από αυτά τα δεδομένα «γεννήθηκε» στο lockdown, όταν δηλαδή οι κάτοικοι της χώρας κλείστηκαν στα σπίτια τους και οι μετακινήσεις ήταν μέσω sms για ελάχιστες δράσεις μεταξύ των οποίων η προσωπική άσκηση.

Ο 39χρονος Μάκης Παπαδόπουλος διατηρεί κατάστημα πώλησης ποδηλάτων BMX και αξεσουάρ ποδηλατιστών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Ο κορονοϊός, όπως είπε στο Sputnik, ο κ. Παπαδόπουλος, εκτόξευσε τις πωλήσεις του κυρίως κατά την περίοδο του lockdown. Μπορεί το κατάστημά του να ήταν κλειστό, αλλά συνέχισε να διαθέτει τα ποδήλατά του μέσω του διαδικτύου.

«Ο κόσμος θέλει να μετακινείται και να αποφεύγει τον συνωστισμό με άλλους. Επιπλέον, με την καραντίνα, πολλοί ήταν αυτοί που θεώρησαν ότι το ποδήλατο είναι ένας τρόπος άσκησης χρησιμοποιώντας το σχετικό sms» τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος.

Οι πωλήσεις του κορυφώθηκαν αφού ο ίδιος αξιοποίησε την ηλεκτρονική ιστοσελίδα της επιχείρησης του αλλά και την προβολή μέσω των social media.

«Κάναμε πάρα πολλές πωλήσεις. Παρότι αυτούς τους μήνες (σ.σ. Μάρτιος και Απρίλιος) εμείς γεμίζουμε τις αποθήκες μας με νέα μοντέλα για να πωληθούν τον Μάιο και το καλοκαίρι, φτάσαμε στο σημείο να ξεστοκάρουμε την αποθήκη μας και να έχουμε πουλήσει ακόμα και τα παλιά μοντέλα» είπε ο κ. Παπαδόπουλος.

Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Eίχα 65 ποδήλατα και μέσα σε 10 ημέρες είχα πουλήσει τα περισσότερα. Είχαν μείνει 18 ποδήλατα».

Όπως σημειώνει ο 39χρονος επιχειρηματίας, το μοναδικό πρόβλημα της καραντίνας ήταν «τα εργοστάσια που είχαν κλείσει επίσης και δεν μπορούσαν να παραδώσουν ποδήλατα».

Ο κ. Παπαδόπουλος άνοιξε το κατάστημά του πριν από 12 χρόνια. Βίωσε και εκείνος τα προβλήματα της δεκαετούς οικονομικής κρίσης, ωστόσο αυτή τη φορά η κατάσταση για την επιχείρησή του ήταν διαφορετική, με σαφώς θετικά αποτελέσματα.

Παρότι ο συγκεκριμένος τύπος ποδηλάτου που εμπορεύεται προτιμάται κυρίως για άσκηση, είναι αρκετοί που το χρησιμοποιούν και για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Οι ηλικίες που αγοράζουν ένα BMX ποδήλατο, όπως εξηγεί, είναι «από 6 ετών έως 30 ετών».

Οι τιμές κυμαίνονται από 400 ευρώ έως 1.700 ευρώ.

Οι περισσότεροι, την περίοδο της καραντίνας, αγόρασαν ποδήλατα σε τιμές που κυμαίνονταν μεταξύ 500 και 600 ευρώ» κατέληξε ο κ. Παπαδόπουλος.

Tags:
επιχείρηση, ποδήλατο, Θεσσαλονίκη, κορονοϊός
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK