07:49 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟY 2021
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Λήψη σύντομου url
Από
0 40
Βρείτε μας

Χωρίς ηλεκτρονικά καταστήματα υποδέχεται τις εκπτώσεις η πλειονότητα των επιχειρήσεων της Ελλάδας που είναι κλειστές λόγω πανδημίας. Για ανάγκη λήψης άμεσων μέτρων μιλούν οι εκπρόσωποι της αγοράς.

Ηλεκτρονικά ξεκινούν για πρώτη φορά στα χρονικά του εμπορικού κόσμου οι χειμερινές εκπτώσεις για το 2021. Όμως τα εμπορικά καταστήματα αδυνατούν να ανταποκριθούν μιας και μόνο το 20% διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα, κάτι που αναλογικά «μεταφράζεται» σε 1 στις 5 επιχειρήσεις.

Έως τη δεύτερη καραντίνα μόνο το 17% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα διέθετε ηλεκτρονικό κατάστημα, ενώ στη διάρκεια αυτής της περιόδου το ποσοστό αυξήθηκε περίπου στο 20%.

Αυτό υποστήριξε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. (Εμπορικό Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς) και επίτιμος πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) Βασίλης Κορκίδης μιλώντας στο Sputnik.

Την ίδια στιγμή ανέφερε ότι δεν υπάρχει νόημα παράτασης των εκπτώσεων καθότι πρόκειται για εμπόρευμα που έχει αγοραστεί τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο ώστε να πουληθεί έως το τέλος Φεβρουαρίου.

«Θα υπάρξει μεγάλη ζημιά για τα εμπορικά καταστήματα αν δεν πουληθεί το εμπόρευμα κατά την περίοδο αυτή. Πρόκειται για την τελευταία ευκαιρία που διαθέτουν. Την Άνοιξη δεν θα υπάρχει ζήτηση για χειμωνιάτικα είδη».

Παράλληλα ζητά την άμεση μετατόπιση της αγοράς στο ραντεβού εντός καταστήματος, στο click in shop και ειδικά όσον αφορά την ένδυση και την υπόδηση.

«Κάτι τέτοιο είναι πολύ πιο ασφαλές για τον καταναλωτή από το να προμηθευτεί ένα εμπόρευμα περιμένοντας στο δρόμο. Έχει τη δυνατότητα να το δοκιμάσει και να προβεί σε αλλαγή, κάτι που δεν υπήρχε με το click away. Την προηγούμενη περίοδο με το click away, είχαμε πολλές επιστροφές προϊόντων στα καταστήματα» επισημαίνει.

«Τέσσερις στις 10 επιχειρήσεις βρίσκονται με το λουκέτο στα χέρια»

Έκκληση για άνοιγμα των επιχειρήσεων ένδυσης και υπόδησης πραγματοποιεί μέσω του Sputnik ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά Θεόδωρος Καπράλος, εκφράζοντας την απορία του για ποιο λόγο δεν άνοιξε το click away και στη συνέχεια το click in shop, ενώ υπήρχαν επίσημες διαβεβαιώσεις για αυτό.

«Οι εκπτώσεις είναι η τελευταία σανίδα σωτηρίας μας. Προτείναμε να ανοίξουν τα καταστήματα και να εξυπηρετηθεί συντεταγμένα ο κόσμος, ωστόσο δεν εισακουστήκαμε. Χάθηκαν οι γιορτές και το εκπτωτικό δεκαήμερο του Νοεμβρίου. Αν δεν μπορέσουν τα καταστήματα να ρευστοποιήσουν το εμπόρευμα που έχουν, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν να καλύψουν προμηθευτές, τα πάγια έξοδά τους αλλά και φορολογικές - ασφαλιστικές υποχρεώσεις. Την ίδια στιγμή δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα να προμηθευτούν καλοκαιρινό εμπόρευμα».

Πρόκειται για μια δύσκολη εξίσωση, όπως τη χαρακτηρίζει, που πρέπει να επιλυθεί.

«Δεν υπάρχει λόγος για κλειστό λιανεμπόριο, τη στιγμή που όλος ο κόσμος είναι έξω. Τέσσερις στις 10 επιχειρήσεις βρίσκονται με το λουκέτο στα χέρια» τονίζει, επισημαίνοντας ότι «οι επιχειρήσεις που δοκιμάζονται από την πανδημία είναι όσες κατάφεραν να επιβιώσουν μετά από 10 χρόνια οικονομικής κρίσης. Αίτημά μας είναι να καθίσουμε στο ίδιο τραπέζι με τους ανθρώπους της Υγείας και να τα συζητήσουμε όλα, πριν να είναι αργά» καταλήγει.

Τι ορίζει η νομοθεσία για τις εκπτώσεις

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και συγκεκριμένα τον νόμο 4177/2013, οι τακτικές εκπτώσεις κατά τη χειμερινή περίοδο πραγματοποιούνται από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου μέχρι και το τέλος Φεβρουαρίου.

Tags:
click away, lockdown, εκπτώσεις, παπούτσια, ρούχα, κορονοϊός, καραντίνα, πανδημία
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK